הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

להיט מאי – אסטראל פרוג’קשן

Astral Projection אסטראל פרוג’קשן

יש כוכבים ויש כוכבים.

את להיט החודש החלטנו לתת בגאווה גדולה והמון הערכה לאחד מהרכבי הטראנס שפיסלו את תרבות הטראנס העולמית ובעזרת הסאונד המדהים והיחודי שלהם חוללו שינוי תפיסתי בסדר גודל גלובאלי לכל טראנסיסט באשר הוא.

לאחר הסט המדהים שלהם בפסטיבל T.I.P שהתקיים אי שם בתחילת 2014 בצפון הרחוק שסחף אחריו תגובות מפרגנות מכל קצוות הסצנה נדלקה נורה אדומה לגבי ההרכב ולאור חגיגות ה-25 השנים ליצירתיות של ההרכב, החלטנו שהם ללא ספק הנבחרים שלנו לחודש הקרוב.

מי אלה אסטראל פרוג’קשן

אסטרל פרוג’קשן, או בשמם הקודם “SFX”, הוקמו בשנת 1989 ע”י אבי וליאור ובשנת 1991 כבר שיחררו סינגל בשם ”Monster Mania” שהפך ללהיט והיווה עבורם קרש קפיצה בדרך ליצירת אלבום האולפן הראשון.

העבודה על האלבום נעצרה באמצע והשניים טסו לניו יורק בתקווה לנסות את מזלם שם. לאחר זמן מה אבי החליט לחזור הביתה לישראל בעוד שליאור דווקא החליט להישאר בארה”ב ואף שיחרר שם סינגל בשנת 1992 בשם ”JBIE”.

בינתיים בארץ, חבר אבי לגיא סבג ויניב חביב וביחד הוציאו סינגל בשם ”Another World” שהיה ללא ספק אחת מאבני היסוד של הטראנס בארץ והרחבות הפסיכודאליות בטבע, הקהל הצביע ברגליים וכבר אז היה אפשר להריח ניצנים של היסטוריה שהולכת להיכתב ממש ממש אוטוטו.

ב-1994, חזר ליאור לישראל וארבעת החברים עבדו יחד על חומרים של ליאור תחת לייבל חדש – Trust in Trance המוכר לכולנו בתור חוד החנית של אלבומי הגואה טראנס, אלבום שיצר השפעה אדירה על זרם הטראנס ועל המון מפיקי טראנס צעירים שהיו בתחילת דרכם ואפילו עודדו המון לא קטן להתחיל בעשיית ההפקה גם כן.

אחד מאלבומי הטראנס שלהם Trust in Trance 2 הפך לאחד מהאוספים הכי חזקים שעולם הטראנס ראה בזמנו. האלבום שהגיע למקום השני מבחינת מכירות באותה התקופה, הוגדר כשובר קופות אמיתי שמקדים בהרבה את זמנו.

לאחר שגיא החליט לחפש את מזלו במקומות אחרים ועזב את הנבחרת , החברים הנותרים הפכו את שמם ל”Astral Projection” – אסטראל פרוג’קשן והמשיכו את מהפכתם הפסיכודאלית העולמית.

עד שנת 2004, הוציאו אסטראל פרוג’קשן 11 אלבומים ובתוכם אינספור להיטי טראנס שנתמכו בעולם ע”י שמות גדולים בסצינה (פיית’לס, פול אוקנפולד, John 00Fleming ועוד) וכפי שזה נראה כרגע, פנינים רבות הולכות לצאת תחת ידיהם בעתיד (הקרוב אני מקווה) ולנו נשאר רק להמתין בסבלנות 🙂

דיסקוגרפיה – Astral Projection

The Unreleased Tracks (1989–1994) (as SFX)
Trust in Trance 1 (1994)
Trust in Trance 2 (1995)
Trust in Trance 3 (1996)
The Astral Files (1996)
Dancing Galaxy (1997)
Trust In Trance – The Next Millennium (1998)
Another World (Astral Projection album)|Another World (1999)
In the Mix (album)|In the Mix (2000)
Unmixed Vinyl (unofficial) (2000)
Amen (2002)
Ten (2004)
Back To Galaxy (2005)
The Blissdom EP (11th Anniversary Limited Edition) (2010)
Open Society EP (2010)
One EP (2012) (TIP Records)

האזנה נעימה – מוזיקה וסטים של טראנס מבית אסטראל פרוג’קשן

3 תגובות

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!