הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

שילוב כוחות של NANO Records עם HOMmega למותג חדש NanOMega

שילוב כוחות של NANO Records עם HOMmega למותג חדש NanOMega

זה לא סוד שנישת הטראנס עוברת טלטולים מהפכניים בשנה האחרונה ובתוך כל מבול השינויים, נופלת הפצצה שמודיעה על לידתו של מותג חדש בשם NanOMega שכרגע מיועד לרוץ בשנת 2018 בלבד.

הפרוייקט שמתבשל מתחת לפני השטח כבר תקופה לא קצרה סוף סוף יוצא לאוויר העולם, לייבל הטראנס מהוותיקים והמוערכים ביותר כיום, HOMmega עושים שילוב כוחות מרענן ומעניין מאוד עם לייבל הפסיי והסוכנות בוקינג Nano Records בידיעה מרעישה שיצאה מהעמודים של שתי הסוכנויות על מותג חדש בשם NanOMega, שת”פ שכרגע הולך לרוץ במהלך 2018 בלבד:

שילוב כוחות שילוב כוחות של NANO Records עם HOMmega למותג חדש NanOMega

נאנו רקורדס שמוכרת בהיותה אחד הלייבלים פורצי הדרך של ז’אנר הפסייטראנס וסוכנות האמנים מהמובילות בעולם עם אמנים כמו אבאלון, טריסטאן, דיקסטר, רייגן, אלטרואיזם ועוד רבים אחרים שחוברת ללייבל הטראנס מההכי וותיקים בעולם HOMmega עם רזומה עשיר במוזיקה מובילת דיעה של אמנים כמו אינפקטד מאשרום, אסטריקס, פסייסקס, ספייסקאט מתחילים את שיתוף הפעולה ביריית פתיחה חגיגית בפסטיבל Babylon 2018.

שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי ברמת התוכן המוזיקלי כמו רמיקסים חדשים, אוספים משותפים והופעות לייב לצד בוקינג בפסטיבלים מובילים בעולם. ממה שזה נראה כרגע, הולכים לבוא הרבה שיתופי פעולה מעניינים ב 2018 שיוסיפו גוון חדש לרחבות מהכיוון הזה, שווה לעקוב.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!