הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

שאקטה הוקס פלוקס וקאיה בקומפורט – 04.01.18

שאקטה הוקס פלוקס וקאיה בקומפורט – 04.01.18

חשבנו על לתת לכם שבוע מנוחה, חשבנו על לתת לעצמנו שבוע מנוחה… אבל בניינו? מי בכלל יכול לחכות! משבוע לשבוע המהות שלנו מגבשת, המבנה תופס צורה. כולנו ביחד יוצרים פה מציאות חדשה שהיא רק שלנו.

אז מפה לשם, מאהבה למוזיקה, מהרצון להיות איתכם מהצורך לשפר עוד קצת את הסאונד ואת ההתנהלות, יצרנו עוד מפגש אינטימי ומשפחתי בכדי להכניס אותכם לכושר לקראת האירוע הבא שהוא יהיה הפתיחה הרשמית של עונת החורף.

בנוסף חוגגים יום הולדת ל 2 חברים טובים שינגנו:
חנן גורנשטיין וולקנו וצ׳יף.

תופסים שליטה על העמדה:

kaya Project – UK
כשעולים על הטיסה המוזיקלית עם קאיה פרוג׳קט מגיעים למחוזות העמומים והמסחררים של הדאון טמפו והפסיי צ׳יל. הפרוייקט הזה הוא סופר איכותי ומבוסס על צלילים ומקצבים עתיקים, באמת משהו שאסור לפספס.

Shakta (UK) Retro set
סב טיילור, אמן מוזיקאי בחסד עליון. כשאתה שומע את המוזיקה של שאקטה אין אפשרות להישאר אדיש, הגוף והתודעה עולים ישר על המקצב והתדר ורוכבים אל עבר האופק הפסיכדאלי. מדובר בפסייטראנס אנגלי מחוספס וקשוח.

Hux Flux (Sweden) Retro set
אחד הפרוייקטים הכי מוכרים על כדור הארץ שפרצו דרך בעזרת חזון והרצון לשנות. בתקופה שכל סצנת הטראנס העולמית התעסקה בלעלות על מלודיות מרגשות, דניס בשמו הפרטי היה נחוש דווקא להעביר מסר של טראנס כבד מסובך מהפנט ואת האמת שכך היה.

דניס פרץ או יותר נכון ניפץ חומות תודעה עם סאונד מהפכני וכתיבה מוזיקלית על סף המשוגעת. יום חמישי הוא איתנו לסט שובר מוסכמות.

Outsiders
הצמד שלא מפסיק לשגע את העולם, אלו שכבשו כל פסגה אפשרית ונתנו טון ישראלי מנצח – אוטסיידרס! הצמד הזה לא מרחם, עם מוזיקה מהירה וחסרת כל גבול הם בועטים בוויב של הרחבה עד קטמנדו. בקיצור חלליות.

Imagine Mars & Volcano
מה שנקרא חרבו דארבו, 2 פרוייקטים הבאים שהולכים לכבוש את הפסטיבלים, מדוברים ב 2 וותיקים מסצנת הטראנס העולמי שלאחרונה הקימו פרוייקטים סולו מוצלחים. עזבו שמדובר בסט יום הולדת של וולקנו וכמו שזה נראה הוא הולך בכלל לחגוג לנו.

Chief
חבר שלנו היקר מזקני השבט מגיע לחגוג איתנו את יום הולדתו. אין יותר משמח לשמוע את אמיר מנגן את הסט המעיף שלו, בואו נעשה לו שמח!

מנהלות

* המסיבה מתחילה ב23:55
* מחיר ההנחה עולה ב1:00 בדיוק בקופה, לכן הקדימו הגעתכם.
* הכניסה מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות מקורית!

* נא להקדים בכדי לעבור את הבידוק ולהספיק את המחירים:
הכניסה עד שעה 1:00 60 ש״ח
ולאחר מכן ב 70 ש״ח ברשימות

* יש לקבל אישור הרשמה.
* עדיפות בכניסה למוזמנים הקבועים.

אם נתקלתם בתופעה של התנהגות לא הולמת והטרדות למיניהם, חובה לפנות ולדווח על המקרה לאחד מהברמנים או לאיש אבטחה בכדי שהמקרה יטופל.

Location: רחוב הש״ך 10
04.01.2018
Open-23:55
Com4Trance

כרטיסים ומידע

4, בינואר
החל מ 23:55 עד 07:55
ההשתתפות באירוע היא לגילאים 23ּ ומעלה.
רחוב הש״ך 10, תל אביב

ליינאפ

kaya Project
Shakta  Retro set
Hux Flux Retro set
Outsiders
Imagine Mars & Volcano
Chief

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!