הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ראיון עם Faders על האלבום החדש Gathering of Strangers

ראיון עם Faders על האלבום החדש Gathering of Strangers

הפרוייקט הפשוט מצויין של אור קופל אקא Faders הצליח להפתיע לא פעם ולא פעמיים עם טרקים שמרימים רחבות ולאחר ציפיה ארוכה בקרב חובבי הז’אנר, האלבום החדש פוצח את השממה עם פסייטראנס מתקדם ואנרגטי תחת המטריה של TechSafari Records.

פנינו לאור בכדי לסחוט קצת יותר מידע על הרליס החדש דרך ראיון בלעדי לרשת שלנו ומסתבר שיש די הרבה בשר מאחורי שולחן העבודה, קריאה מהנה.

להאזנה לאלבום המלא – “Gathering of Strangers”:

ש. מי הם הדמויות שעומדות מאחורי השם פיידרס ומה המשמעות של השם?

ת. ההרכב פיידרס נולד בשנת 2006 על ידי אור קופל ונתנאל אסרף מבאר שבע.
התחלתי לנגן במסיבות אנדרגראונד קטנות, אחרי הגיג הראשון שלי במקסיקו בשנת 2007 התחלתי להופיע סביב העולם באירועים שרובכם מכירים, כמו הילטופ גואה, פסייפיי, אינדיאן ספיריט , יוניטי ישראל, ווב גרמניה, טרייבלטק ברזיל, אקליפס קנדה, פסיי סירקס גרמניה ועוד.. לשם פיידרס אין משמעות מיוחדת והוא מגיע כטכניקת מיקס פיידאין ואאוט.

ש. שתף אותנו בזכרון מהמסיבה הראשונה שלך ? משהו מעניין נוסף ?

ת. לא בטוח לגבי השנה בין 2003 ל2004, נסעתי למסיבה הראשונה שלי שולה בחלל בחוף ניצנים, כל הדרך לשם לא ידעתי למה לצפות אני זוכר שהגעתי למסיבה ומאות אולי אלפי אנשים רוקדים לסט של יולי אז בי אל טי, שאגב השפיע רבות על היצירה שלי בהמשך.

לא הייתי רגיל למסיבות מהסוג הזה, אנשים לא דיברו ביניהם והתמסרו במאה אחוז למוזיקה, לקח לי אולי כמה ימים להבין מה חוויתי שם, מה שבטוח ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות והעמדה היא המקום שלי.

המסיבה הראשונה שהופעתי בה בחו”ל היתה מסיבה בכיכר המרכזית של העיר גואדלחרה במקסיקו.
אלפי אנשים רוקדים באמצע עיר סואנת לצלילי מוזיקת טראנס, כל כך התרגשתי ולא רציתי לרדת מהעמדה שבאפטר פארטי ניגנתי סט של 4 שעות.

ש. ספר לנו בקצרה על ההתרחשויות מאז אותה מסיבה לרגע שהתחלת להופיע בתור פיידרס?

ת. התחלתי עם פיידרס בשנת 2006 בימי הפולאון העליזים. הסצנה בערה אז בברזיל יפן ומקסיקו, אז יצרתי מוזיקה שונה מעט יותר שמחה עם עליות חזקות ומלודיות שמחות, שהתאימו לסצנה אז. 4 שנים מאוחר יותר שיחררתי יחד עם שותפי לשעבר נתי את האלבום הראשון שלנו FEELINGS באוטופיה רקורדס שאז היה לייבל נחשב ועצמתי.

טיילנו בכל העולם, מיפן לרוסיה אירופה ברזיל מקסיקו הודו, נתי השותף שלי החליט לקחת פסק זמן לטובת חיי משפחה ואני רציתי להמשיך ויותר חזק. הימים בסטודיו לבד היו מוזרים מעט כי התרגלנו לעבוד יחד במשך המון שנים, ולקחתי את פיידרס למקום יותר פסיכדלי בוגר כמו שרציתי לעשות עוד לפני.

ש. ספר לנו על האלבום החדש? 

ת. 4 שנים אחרי האלבום הראשון FEELINGS שצלח בעולם החלטתי שהגיע הזמן לעבוד על אלבום שני. התברגתי בפן האישי וזה השפיע רבות על המוזיקה שיצרתי. עם השנים הקהל שייך את פיידרס את הסגנון הישן של האלבום הראשון לכן החלטתי שאלבום שני יוכל להראות להם את הצד הבוגר יותר של הפרוייקט. שחררתי מס ריליסים בלייבלים כמו טיפ, טק ספרי, דיגיטל אום, נאנו רקורדס, דקרו, ובמקביל התחלתי לכתוב את האלבום השני שלי.

לקח לי 3 שנים לסיים את האלבום וסוף סוף להראות את הצד בפיידרס שלא הכירו. טראק הפתיחה של האלבום הוא שיתוף פעולה שעשיתי יחד עם השותף שלי לשעבר נתי שזה סוג של סיגרת מעגל. היה לי חשוב מאוד שהוא יקח חלק בלאבום השני שלי.

טרק מס’ 2 שיתוף פעולה ביני לבין ורטיקל מוד הרכב מוערך ואהוב עליי. טרק מס’ 8 הוא רמיקס להרכב של דיקסטר האגדי ובורן אין נויז הברזילאי CIRCUIT BREAKERS לטראק MAINRER9 שאר הקטעים מקוריים חוץ מהטרק שסוגר את האלבום רמיקס צילאאוט של SUDUAYA הצרפתי  לטרק שלי עם מליסיה נירוונה.

ש. לאיזה מהשחרורים הראשונים שלך אתה הכי מתחבר ?

ת. כילד עקבתי אחרי סדרת האוספים סטש בג של הסנדק ראג’ה רם. לפני 3 שנים פנה אליי לוקאס בשם ראג’ וביקש טרק שלי לאוסף סטש בג 5 של רג’ה רם. התרגשתי נורא והיה לי הכבוד לשלוח לו קטע שעשיתי יחד עם חברי אודיוטק. סוג של חלום שהתגשם לקחת חלק בסדרת האוספים שעליה גדלתי.

ש. אם היינו מבקשים ממך לבחור טרק אחד שמייצג את הטראנס באיזה טרק היית בוחר ?  (נכון שזה לא פייר לבחור רק אחד אבל בכל זאת) 

ת. זה פשוט, בחרתי בsilicon sound – digital thoughts. ואסביר, אני מעריץ גדול של סיליקון סאונד כבר המון שנים. באחד הגיגים שלי בגואה ניגנתי את הטראק המקורי שביחס לרמת ההפקה היום נשמע כבר לא כל כך טוב (2002). החברה הצעירים וגם ויתיקי הסצנה בגואה מיד זיהו את הטראק ועפו ברחבה כמו שאומרים. הצעירים שלא הכירו באו ושאלו על הטראק הזה.

זה טרק שמייצג את הטראנס שעליו גדלתי. אווירה פסיכדלית, אטמוספרות סאונדים פסיכדלים ומלודיות מנצחות.
בשנה שעברה החלטתי שהגיע הזמן לחדש את הטראק הזה ולעשות לו רמיקס שיתאים לתקופה, והנה אגלה סוד קטן.
לא קיבלתי תשובה תסיליקון סאונד לגבי הרמיקס ובטח שלא לגבי הקבצים המקוריים.

לכן החלטתי לשחזר את כל הסאונדים מ-0 אפילו צפיתי בסרט שמשם נחתך הסמפל בשביל להתשמש בו לרמיקס.
לקח לי כמה חודשים לסיים את הרמיקס הזה אך התוצאה לא אכזבה אותי ואת הרחבה.

ש. תוכניות לעתיד?

ת. התכניות לעתיד הם להמשיך לעשות ולעסוק במה שאני אוהב וזה מוזיקה.

לטייל בעולם, להכיר אנשים חדשים ולשמח אנשים שזה מבחינתי הדבר הכי חשוב. בצד המקצועי אני כבר עובד על כמה ריליסים חדשים ורמיקסים מעניינים שיצאו מיד אחרי האלבום.
וכן גם חושב על אלבום שלישי.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!