הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ראיון עם ויני ויצ’י

ראיון עם ויני ויצ’י

מתן קדוש ואבירם סחראי המוכרים בתור “Vini Vici” נחשבים כיום בתור אחד ההרכבים הכי חמים בעולם המוזיקה האלקטרונית ואין אחד שלא מכיר את הלהיטים שלהם בין אם הוא בא מהפסייטראנס או מה EDM. למרות שהתחילו את דרכם בתור Sesto Sento, פרוייקט שמכוון לקהל קצת שונה ובעלי אופי יותר מחתרתי, זכו להצלחה רבה בעיקר עם הפרוייקט ויני ויצ’י שדרכו הספיקו להופיע על הבמות מהגדולות והנחשקות ביותר בעולם.

החלטנו לנצל את המומנטום ולתפוס את ויני ויצ’י רגע אחרי שירדו מהמטוס מטומורולנד 2017 לכמה שאלות שישפכו קצת יותר אור על חייהם האישיים מעבר לכהונה שלהם על עמדות הפסטיבלים.

ש. ספרו לנו על דריכת הרגל הראשונה שלכם בעולם הטראנס
ת.
בישראל ביחס לעולם תרבות הפסייטראנס מאוד נגישה אתה יכול לשמוע את המוזיקה הזאת בכל מקום, מחתונה למועדון מיינסטרים לימינסטודנט, מסיבות רחוב, מחתרות, פסטיבלים וכו וכו… ככה שהחשיפה מתחילה בגיל מאוד צעיר.

אני (מתן) נחשפתי לזה בגיל 15 במסיבת נוער בעפולה כשבסוף הערב שמו את השיר של צאקרה ואדי מיס – אקס פיילס או בשפת הרחוב ״ טראק הקופים״ יום אחרי זה קניתי את האלבום שבוע אחרי זה קניתי ״סויוצי סוזוקי״ והשאר היסטוריה.

אצלי (אבירם) הסיפור דומה, נחשפתי לזה גם באזור גיל 15 במסיבת נוער בחוף בטבריה רק שאצלי זה היה לצלילי חואן האגדי.

ש. איך הכרתם ?
ת. אני (מתן) ואבירם עשינו דרך ארוכה ביחד, הכל התחיל עוד מימי בית ספר שם הכרנו דרך מכרה משותפת וביחד עם שותפנו לשעבר פתחנו את ההרכב הראשון שלנו ׳ססטו סנטו׳ והתחלנו את המסע המופלא הזה עד היום.

ויני ויצ'י

ש. באיזה מסיבה היה לכם הכי כיף לנגן, למה ?
ת. רק בשלוש שנים האחרונות עשינו יותר מ 600 הופעות, באמת שאי אפשרי לבחור מסיבה אחת. היו המון רגעי שיא ממסיבות עצומות שהיו בגדר חלום כמו טומורולנד, אולטרה מיאמי, אי די סי, סטייט אוף טארנס למסיבות מחתרת קסומות במקומות מדהימים ברחבי העולם שנצרבו לנו בלב.

ש. מה לדעתכם היו הסיבות שגרמו לכם לעשות את הקפיצה המשמעותית ללהיות הדבר הכי חם בפסטיבל טומורולנד 2017 ?
ת. אנחנו חושבים שעולם המוזיקה האלקטרונית קצת התעייף מסגנון ה EDM ביג רום הקלאסי ששלט ברחבות בכמה שנים האחרונות ופשוט חיפשו משהו שירענן קצת את האוזן, זה בשילוב עם מוזיקה מרעננת ונכונה מבחינת נגישות והפקה והמון מזל ו…וואלללה (במבטא צרפתי).

ש. ארמין ואן ביורן החתים אתכם בלייבל שלו Armada שנחשב כיום כאחד מההכי גדולים בז’אנר, איך ההרגשה לקבל החתמה כזאת ?
ת. האמת שזה לא מדוייק, אמנם קיבלנו הצעות לחתום בתור אמנים בלייבלים עצומים כמו שArmada ו- Spinnin אבל כרגע העדפנו שרק להוציא איתם סינגלים ולהישאר עם הלייבל שהתחלנו איתו Iboga Records. ככה או ככה היחסים עם ארמין וארמדה הם מצויינים ואנחנו ממש לא שוללים מעבר אליהם בעתיד אם זה מה שירגיש לנו נכון או שפשוט זה כבר יהיה יותר מידי מתבקש.

ש. בניגוד לתרבות הטראנס, בסצנת ה EDM מדי פעם הלייבלים מכתיבים לאמנים איזה מוזיקה ליצור עד הפרט הכי קטן, האם אתם עדיין במקום שבו אתם עושים מהלב או שאתם נתונים לזרם השוק ?
ת. לא ממש שמענו על מקרים כאלו שמכתיבים לאמן מה לעשות, אבל כמובן שאנחנו רחוקים מלדעת כל מה שקורה אצל אחרים. לנו בכל מקרה אף אחד לא מכתיב לעשות, והכל בא מהלב במטרה להיכנס אל הלב.

ש. ספרו לנו על הדבר הכי מפדח שקרה לכם בזמן גיגמסיבה ?
ת.
יש את הסיפורים הקלאסים כמו בטעות לעצור לדי גיי אחריך את המוזיקה כי לא שמת לב ללינק ביו אס בי או סתם לנגן לרחבה כמעט ריקה חחח. אחד יותר מצחיק שזכור לי (מתן) זה שביפן מישהו קפץ קפיצת קמיקזה על העמדה שלי (נבהלתי כי לא ראיתי אותו מגיע)ואז הוא פשוט השתלט על העמדה וצעק ביפנית ״אני די גיי, אני מאושר״, נראה לי שהוא היה מאושר מסיבה אחרת.

ש. אתם לא פוחדים שתרבות הטראנס שעליה גדלתם תפנה לכם את הגב לאור הפריצה שלכם, למה ?
ת. ברור שכן, אבל האם ניתן לפחד הזה לשתק אותנו ? ברור שלא! אנחנו מאוד משתדלים לשמור על איזון ובין ה״להיטים״ שלנו כמו Free Tibet Remix / The Tribe / Great Spirit לעשות גם מוזיקה שפונה יותר לקהל המחתרתי, כמו: Colors, In&Out, Ravers Army, Universe Inside Me, Veni Vidi Vici, Flashback

יש המון כאלו שמקשיבים רק לשירים הגדולים ולא בודקים את השירים האלו ורצים להתלונן. או כמו שאומרים Haters Gonna Hate, Lovers Gonna Love תמיד יהיו אנשים צרי מוחין, שקשה להם לראות מעבר לבועה של עצמם, ובטוחים שהאמת שלהם היא אבסולוטית, אז הם אולי יפנו את הגב, אבל על כל אחד כזה שנוטש 100 חדשים מצטרפים ככה שהכל בסדר.

ש. מה התחביבים שלכם מעבר ליצירת מוזיקה וגיגים במסיבות ?
ת. 
האמת שאנחנו נמצאים בתקופה כל כך מטורפת שכרגע אין הרבה זמן לתחביבים אבל כשהיה אז זה היה הרבה טבע, ספרים, לשחק כדורגל, הרבה ים… הדברים הרגילים בסה״כ.

ש. ציינו 3 טרקים שהיו מקור השראה בשבילכם מאז ומעולם
ת. 
קשה מאוד לבחור שיר אנחנו כן יכולים לבחור אומנים שמאוד השפיעו עלינו ביצירה Daft Punk, Bob Marley, ומעולם הפסיי יותר היינו אומרים G.M.S

ש. אחרי שכבשתם את טומורולנד, איזה במה היא היעד הנחשק הבא ?
ת. 
שאלה טובה, שואלים אותנו המון שאלות בסגנון הזה. לא באמת כיוונו לכבוש את טומורולנד, אז כמו שזה קרה בטבעיות, ניתן ליקום לעשות את שלו ולהוביל אותנו לאן שצריך.

ש. אם הייתם מקבלים הזדמנות ליצור טרק עם כל אמן מאז ומעולם, במי הייתם בוחרים ?
ת. 
Albert Einstein נראה לי שיש לו דמיון מופרע!

ש. מוטו שמוביל אתכם בחיים ?
ת. 
יש המון! הנה 3 שאנחנו ממש ממש אוהבים:
״דע מאין באת ולאן אתה הולך״
״החיים הם רק חלום ואנחנו הדמיון של עצמנו״
“when everyone go right, go left”

4 תגובות

  1. כתבה נהדרת . מאוד התעניינתי לשמוע עליהם . אני הכרתי את המוסיקה של ססטו סנטו ושמחתי לשמוע שזה הם בשם במה אחר .
    כל הכבוד להם , אמרו דברים יפים , חכמים ולא אגואיסטים . מאחל לאנשים כמוהם הצלחה ענקית אפילו עוד יותר ואמן שניפגש בדרך כאמנים !

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!