הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ראיון עם אמן הפרוגרסיב טראנס הפורץ Dominante

הצצה לעולמו של Dominante מהאולפן ועד הלב

ראיון עם אמן הפרוגרסיב טראנס דניאל Dominante בו אנחנו מקבלים הצצה למסע שלו בתהליך ההתפחות כאמן בתרבות הטראנס, מה מניע אותו ואיפה היה רוצה לראות את עצמו בהמשך הדרך. 

ש. ספר לנו קצת על עצמך ברמה האישית

ת. אני דניאל סבסטיאנוב, בן 29, רוסי/אוקראיני או איך שלא תקראו לנו 🙂

במקור אני רמת גני אבל ב- 6 שנים האחרונות אני גר בעיר האורות – פתח תקווה.
כמו כל רוסי קלאסי,  מגיל קטן סבתא שלי הביא לי מורה פרטי לפסנתר,  קצת גיטרה ואפילו עוד שניה הפילו אותי לאקורדיון (מזל שעצרתי את זה עוד בגיל קטן).

המוזיקה מלווה אותי מגיל 0, עד היום אני זוכר שבשביל לקום לבית ספר אמא שלי הייתה מדליקה לי MTV, כי זה הדבר שהיה עוזר לי הכי טוב לקום.

ראיון בלעדי עם Dominanteכבר מגיל קטן אני הייתי החבר הזה שכולם היו מבקשים ממנו לצרוב להם דיסקים כי היה לי תמיד את המוזיקה הכי שווה, בהמשך זה נהפך לשים לי מוזיקה ב- MP3 ואחכ זה נהיה “DJ אתה יכול לשים LADY GAGA ?” ולא אחי, אני לא שם ליידי גאגא.

ש. ספר לנו על הפרוייקט שלך, איך הוא נולד? מה הניע אותך להתחיל אותו?

ת. הטבילה הראשונה המקצועית שלי שהייתה זה כשעשיתי קורס DJ והיינו עושים מסיבות בחוף הצוק, מביאים מערכת ופשוט מרקידים את כל החוף. באותה תקופה הייתי כל כך נהנה לתקלט אבל תמיד הרגיש לי משהו חסר, תמיד שנאתי את הקטע הזה שאנשים מבקשים מוזיקה של אנשים אחרים או מוזיקה שאני פחות אוהב.

עוד לא הבנתי באמת מה הייתה הבעיה.

באותה תקופה זה היה תחביב לכל דבר ולא באמת תכננתי לעשות משהו רציני עם זה.

לקראת סוף השירות הצבאי שלי חבר לקח אותי ועוד כמה חבר’ה למסיבת טבע. לא הבנתי מה לעזאזל קורה שם, מה זה כל המכוניות האלה שמחנות בצדדים, למה העיניים של הבחור שמה פתוחות ככה לרווחה ולמה כולם מבסוטים.
ישבנו קצת בצד ואחרי שנכנסתי לרחבה הבנתי, הבנתי את הקצב והאווירה המטורפת, הבנתי את ההגברה הזאת שאתה מרגיש בבטן ומרטיטה לך את הגוף ופשוט התאהבתי.

התחלתי לשמוע פסייטראנס ולגלות עוד אומן ועוד אומן ופשוט נכנסתי לזה חזק.

אחרי הצבא נסעתי לדרום אמריקה לטיול ובאמצע הטיול חבר קרוב שלי דיבר איתי ואמר לי “תשמע אני רוצה ללכת ללמוד הפקת מוזיקה ואתה חייב לבוא איתי זה בול בשבילך!” אני בראש שלי בכלל לא הבנתי וחשבתי שהפקה זה סתם שטויות ומי צריך את זה בכלל…

ובכל זאת אמרתי יאללה, בוא נלך נעשה קצת מוזיקה כמה קשה זה כבר יכול להיות?

אז הלכנו, נרשמנו והיינו בטוחים שתוך חצי שנה אני על הבמות הכי גדולות בברזיל. אז זהו … שלא
מוזיקה זה מסע התפתחות שלא נגמר. רק אחרי תקופה הבנתי כמה אני צריך ללמוד וכמה אני צריך להשקיע בשביל לעשות את המוזיקה שאני באמת רוצה.

רק אחרי שנתיים של עבודה עם עצמי החלטתי לשחרר את הפרוייקט שלי לאור ולקחת את זה באופן מקצועי.
כשאני יושב באולפן ועושה מוזיקה אני מנסה לעשות את הטראק כאילו שאם אני הייתי בליין ברחבה זה מה שהייתי רוצה לשמוע.

אני מדמיין מסביבי את האנשים, את הצעקות ואת האנשים פשוט קופצים עם חיוך מצד לצד. זה מה שמניע אותי.

ש. מי הם האמנים שאתה מקבל מהם השראה? למה הם?

ת. האומן הכי גדול בעיניי הוא Astrix, כנראה תשובה כמו לעוד הרבה אחרים אבל מבחינתי אין ספק הוא מישהו שהסטייל שלו כל כך יחודי שהוא מהווה מקור השראה ענקיייי עבורי.
אין ספק שמבחינתי הוא המסי של הפסייטראנס.

עוד אומן שאני מאוד מעריך זה Blastoyz כי גם הוא הצליח להביא איזה משהו חדש ומרענן, וכל פרוייקט אצלו זה טרק שבא לך ללכת להשתולל.

ש. מה מייחד את המוזיקה שלך לדעתך? למה דווקא זה?

ת. בפרוייקט שלי אני מנסה להביא גם את הצד הפסיכודלי יותר אבל גם את הקטע שהוא יותר “רחבה” – עליות גדולות וקצב שגורם לך לרקוד בעיקר, זאת המטרה הכי גדולה שלי.

ש. מה החלום הכי רטוב שלך בתור אמן?

ת. אחד החלומות הגדולים שלי הוא באמת להתעסק אך ורק במוזיקה, לנסוע בכל העולם ולראות מלא אנשים ממלא תרבויות רוקדים ונהנים מהמוזיקה שלי, אין ספק שבשבילי זה השיא.

ש. מוטו לחיים?

ת. המוטו שלי בחיים זה “מה אני יאכל עכשיו?” אבל אם צריך משהו קצת יותר רציני מזה זה צאו להגשים את החלומות שלכם  – משהו שאני בעצמי מנסה אותו בכל יום מחדש ולא אפסיק עד שאצליח.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!