הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

קליידוסקופ גאדרינג – מחזירים את הפרוגרסיב טראנס של פעם לרחבות של היום

קליידוסקופ גאדרינג – מחזירים את הפרוגרסיב טראנס של פעם לרחבות של היום

מספר פעמים בשנה מתכנס לו שבט של אנשים אשר צמאים למוזיקה ולאווירה של פעם באירועים הקסומים של הקליידוסקופ. עם אירועים יפיפיים בטבע, מערכות סאונד מהמתקדמות ביותר, מתחמי ילדים ומשפחות וליינאפ שכל פעם מחדש מכה עמוק עמוק בבטן של אוהבי הרטרו, תכירו את קליידוסקופ גרדרינג.

במהלך השנים, קליידוסקופ הפיקו מספר רב של מסיבות ברחבי הארץ כשהקו היה עם דגש חזק על איכות המוזיקה, הקהל והלוקיישנים שלהם. עם שבט איכותי ונאמן, ההפקה הזו נותנת אלטרנטיבה לאנשים שלא מוכנים להתפשר על הבילוי שלהם ברחבה ויוצרים אירועים אקסקלוסיביים אשר יוצרים אווירה של פעם ונותנים תחושה שהעבר הטוב שכולם מדברים עליו אולי לא באמת לגמרי מאחורינו.

המתכון הסודי שלהם הוא ללא ספק הלב הרחב והתשוקה לתרבות האנדרגראונד שצמחה בישראל היכנשהו באמצע שנות ה 2000 לצד הרטרו פרוגרסיב טראנס והניצנים של הטכנו הבוגר והאינטליגנטי שהגיע די מהר בעקבותיו. בתור בליינים שהזיעו אושר ברחבות האגדיות של האימפריה השלישית ומתגעגעים לדבר האמיתי, נבחרת קליידוסקופ הרימו את הכפפה ובמשך 7 שנים עושים כל שביכולתם לשחזר את אותם הרגעים מלאי הרגש.

שמנו לעצמנו מטרה להרים מסיבות איכותיות ולא מסחריות, להחזיר את הפרוג האיכותי לקדמת הבמה ואת מסיבות המחתרת למרכז הרחבה ואנחנו משתדלים להחזיק בעקרונות האלה כבר 7 שנים, עד היום!

עם כבוד גדול לאמנים הבולטים כיום, מתחת לציליה של קליידוסקופ כנראה שלא תשמעו אותם, בליינאפים שלהם התארחו עד היום אמנים כמו Vibrasphere, Nadi, Yotopia, Phaxe, Suduaya, Robert Elster ועוד רבים וטובים בטכנו והרטרו פרוג שדרכם הם מניפים בגאווה גדולה את דגל האמת שלהם ומייצרים את הקסם המדובר כל פעם מחדש.

קלידסקופ גאדרינגס מסיבת טבע
חברים על העמדה, חברים ברחבה – קליידוסקופ.

בראש השנה הבאה עלינו לטובה בתאריכים 7-8.9.2018 הקליידוסקופים מארגנים לנו גדרינג יוצא מהרגיל כדי לחגוג 7 שנים שמחות של אווירה ואושר של פעם.

האירוע הקרוב כיאה להפקה שיודעת מה היא עושה, יתקיים תחת כיפת השמיים עם מתחמי ילדים ומשפחות, ציורי גוף, דוכנים מפתיעים ומשמחים, מתחם יצירה, עמדת מסאג’ים מקצועית למי שצריך קצת לנוח ואפילו אמני קרקס שיבואו להעביר סדנאות ולהעלות חיוך לכל הבאים.

מעל ומעבר לכל הפינוקים מסביב, באירוע הקרוב הולכים לעלות לעמדה אחד אחרי השני סוללה של אמנים משובחים מהסוג של פעם- היישר משוודיה יגיעו Atmos ו Ticon בנוסף מיוון יגיע Alwoods ובחיזוק ישראלי של Ritmo ו Rocky Tilbor, Gula K, Huda G ואחרים נוספים, אפשר להניח שיהיה אירוע מהזן המוזיקלי הטוב ביותר. בנוסף, ההפקה מטיסה את Psychoz מגרמניה ו- Sumiruna מאוסטרליה שמגיעים לארץ בפעם הראשונה.

קליידסקופ גדרינגס 2018
רחבה שהיא בית.

בשביל לשמוע קצת יותר לעומק על מה מתוכנן לראש השנה הקרוב, פנינו לקודקוד הראשי, החציל המציל, ג’ניה רבסקי.

ש. ספר לנו על עצמך קצת ברמה האישית…

קוראים לי ג’ניה רבסקי ונולדתי באוקראינה בשנת 86, אמא שלי ילדה אותי ביום ההולדת שלה. כתבו שנולדתי ברמת אוטיזם אבל לא ידעו לקבוע את הרמה אז אמרו למשפחה שנדע זאת רק בהמשך. עם השנים קיבלתי תלמיד מצטיין בבית ספר והוטסתי ממשרד החינוך לאנגליה בעקבות זאת.

תרבות הטראנס בארץ מאוד מיוחדת לטוב או לרע הייתי משנה דבר אחד פה, את ההפליה שיש במסיבות, בכל העולם לתרבות הטראנס אין דת גזע ומין ודווקא כאן בישראל העם הנבחר עושה הפליות במסיבות.

בצבא קיבלתי מצטיין בסיס מצטיין מלחמת לבנון השניה ומצטיין האלוף. אחריי הצבא הבנתי שנולדתי עם כשרון שחייה מטורף מאז אני מחזיק כבר 12 שנה בריכות שחייה בצפון, בחיים לא חשבתי שאהיה מפיק מסיבות בחיים לא למדתי את זה בחיים לא היה לי חלום כזה אפילו. בגיל 16 בישוב שלומי שבגליל בחרו אותי במפתיע לראש מועצת נוער בשלומי ובגיל 16 הכריחו אותי להפיק מסיבות לנוער בחגים.

עם סיום הצבא התחברנו כמה חברים לעשות מסיבת קטנות ליד הבית וקראנו לעצמנו קליידוסקופ, על שם הצעצוע שמסובבים ורואים דרכו צבעים וצורות יפיפיות! בעוד כמה חודשים אני טס לאוקראינה לאותו בית חולים בו נולדתי “אוטיסט” בשביל להודות להם על כך שבזכותם זכיתי להיות האוטיסט שאני היום 🙂

קליידסקופ גדרינגס

ש. מה לדעתך מייחד את קליידוסקופ משאר האירועים בישראל?

ת. לדעתי מה שמייחד את קליידוסקופ מהפקות אחרות זה הסגנון מוסיקה, הצ’יל והדאון טמפו שעד לפניי כמה שנים בכלל לא היה במודעות הקהל, הפרוגרסיב השורשי ובזכות כך שקליידוסקופ לא מרימים אירועים בשביל להרוויח כסף. אנחנו אפילו לא מכסים את האירועים שלנו כלכלית אבל בזכות האהבה למוזיקה, עדיין ממשיכים לעשות אותם כדי להעביר את הבשורה לעם.

ש. מה גורם לכם להמשיך באותו הקו של להביא אמנים שדבקים למקורות של הפרוגרסיב טראנס ולא למשל לכאלה שכרגע “הדבר החם הבא”?

ת. כשהחלטנו להפיק מסיבות, מוסיקת הפרוגרסיב שכל כך אהבנו התחילה להכחד מהבמות והתחלפה באומנים חדשים שנקראים “הדבר הגדול הבא” אז שמנו לעצמנו מטרה להרים מסיבות איכותיות ולא מסחריות, להחזיר את הפרוג האיכותי לקדמת הבמה ואת מסיבות המחתרת למרכז הרחבה ואנחנו משתדלים להחזיק בעקרונות האלה כבר 7 שנים, עד היום!

ש. אם היו נותנים לך לשנות משהו אחד בתרבות הטראנס המקומית, מה היית משנה?

ת. תרבות הטראנס בארץ מאוד מיוחדת לטוב או לרע הייתי משנה דבר אחד פה, את ההפליה שיש במסיבות בין אנשים שלובשים חולצת בוס או אנשים שמעמידים את השיער עם פן, אתה ערס ואתה סטלן, בכל העולם לתרבות הטראנס אין דת גזע ומין ודווקא כאן בישראל העם הנבחר עושה הפליות במסיבות.

ש. בראש השנה הקרוב אתם מרימים את האירוע הכי חזק שלכם עד כה, תנו לנו קצת פרטים עסיסיים כדי שנדע מה מצפה לנו הפעם…

ת. בראש השנה הקרוב אנחנו חוגגים 7 שנים להפקה עם רקורד שאף מסיבה לא נסגרה לנו עד היום (טפו טפו טפו) ובאף מסיבה לא הייתה שום תקרית מיוחדת. אנחנו משתפים פעולה עם הצוות הצפוני שוואיה סאונד סיסטם ויוצאים לאירוע הכי גדול שלנו עד היום. במת קליידוסקופ עם השמות הכי גדולים בעולם כמו טייקון, אטמוס, אולוודס וסמירונה.

במת דאון טמפו של שוואיה עם אולוודס פסיכוז וכמובן סוללה של מעל 20 אומנים מהחזקים בתחום בארץ. אנחנו מנחיתים עוד שני אמני קרקס מברזיל שיעשו מופעיי אש, מופעים ויזואלים וסדנאות ריקוד פוי בוגנג וצ’אגלינג.

בנוסף, שני אומני הריקוד ישראלים שמזמן עושים היסטוריה בכל הבמות הגדולות בעולם, המלכה אבישג אפרתי וחנן הרוש יגיעו לרקוד לשמוח להעביר סדנאות ומופעי אש. מתחם ילדים שלא היה מבייש לונה פארק עם מתנפחים לילדים סדנאות יצירה בלייקרות, סדנאות פיסול בחימר, סדנאות עיצוב בחצילים, סדנאות של בועות סבון ענקיות, אנשים עם קביים ענקיות ציוריי פנים ועוד…

הרבה צל, מים ומצב רוח בשמיים, מופעיי VJ, באסטות תכשיטים אוכל רגיל וטבעוני, אבטיחים עוגות וצייסרים על חשבונינו ועוד המון המון הפתעות שלא נוכל לגלות בינתיים 🙂

קליידסקופ גדרינגס ראש השנה 2018

ש. אנחנו יודעים שזאת שאלה לא פשוטה אבל לאיזה סט אתה אישית מחכה הכי הרבה באירוע הקרוב?

ת. אני אישית מחכה לסט של טייקון בחיים לא שמעתי אותם מנגנים יחד, שניהם בהרכב מלא על הבמה וזה לא קרה בארץ מעל עשור. שניהם מגיעים עם הסאונד המטורף של טייקון לתת הופעה של להיטים מכל הזמנים וזה הולך להיות עוצמתי מאוד.

קליידסקופ גדרינג 7 שנים יומולדת
המקום שבו ילדים גדולים חוגגים.

לא פעם ולא פעמיים יצא לנו לקחת חלק ברחבה של קליידוסקופ ואם יש משהו שהיינו יכולים להגיד על ההפקה הזאת ועל מה שהם מייצרים זה שאתם פשוט חייבים להרגיש את זה בעצמכם בשביל להבין זאת. כולם אומרים שאצליהם זה אחרת והם הכי מיוחדים ושהליינאפים שלהם הכי גדולים והכי מאסיבים אבל פה מדובר על משהו (באמת) אחר, יותר שבטי ויותר אינטימי, בלי שופוני ובלי דאווינים, רק חיוכים ורק אהבה.

אנחנו נהיה שם, מקווים שגם אתם.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!