הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

קונקטד אורבני – 08.02.18

קונקטד אורבני – 08.02.18

For English please scroll down 

היי, אתם שם מאחורי המסך… לא הגיע הזמן למשהו חדש? קצת להתנער מהתבניות שסצנת הטראנס מאכילה אותנו? לנו כן! אז שימו לב לדיבור הבא: CONNECTED

כולנו ביחד אנרגיה אחת ובועטת! אנחנו לא עוד הפקה שמגיעה להראות ולהיראות ואז להיעלם, אנחנו גוף אנרגטי שמלא בתשוקה ורצון לעשייה וליצירה חדשה ומגוונת, ביחד נוכל להגיע למחוזות חדשים של פסיכדאליה.

הפרוייקט הזה שנקרא קונקטד הוא התמצית לכל מה שאנחנו אוהבים בחופשיות שהטראנס מעניק לנו לכן יש תשוקה שתמיד נמצאת איתנו ומלווה אותנו בכל פרוייקט שלקחנו בו חלק – אנחנו לא יכולים לקבור אותה גם כשזה מרגיש כמו רגע שעובר, אנחנו יודעים שזה אמיתי וככה זה מתחיל, זה לא זיכרון – זה סיפור חדש ואי אפשר לקחת את זה מאיתנו.

אנחנו מאמינים בדרך שלנו ובשיתוף הפעולה החדש שנרקם לו תוך כדי תנועה, מאמינים בפרוייקטים העתידיים שלנו ובוחרים ללכת אחרי הלב והביחד הזה נקרא CONNECTED.

רעיונות לא מגיעים שלמים ומבוססים לגמרי אבל הם הופכים לברורים יותר ככל שאנחנו עובדים עליהם ומפרשים אותם למציאות, כל אחד צריך לסמוך על המסע שלו ולהאמין בדרך שבה הוא בוחר, אז אנחנו בחרנו להתחבר – מה איתכם ?!?”

ליינאפ

VINI VICI
הצמד הישראלי שכנראה הגיע הכי רחוק בגלקסיה עוצר את התור העולמי שלו ומגיע להרים איתנו את הרחבה באנרגיות שיא! מי שלא מכיר את וויני וויצ׳י, נעים מאוד, אבירם ומתן שני השגרירים הישראלים שמרטיטים כל רחבה בין לאומית בשנים האחרונות מארצות הברית ועד פסטיבל הבום שבפורטוגל. זה כבוד עבורינו להתחבר לתדר שלהם ביחד איתכם ולעוף רחוק אל שדות הצלילים הפסיכודאלים.

BLASTOYZ
פעם ראיתם את התוצאה של פיצוח אטום? כנראה שלא… אבל כשקובי על העמדה אתם תעברו חוויה של עוצמה מוזיקלית מתפרצת בבי פי אם גבוה כך שהגוף יתחיל לזוז ולרקוד בצורה לא רצונית. בשנים האחרונות קובי סובב את העולם בצורה בלתי פוסקת ומרקיד מליוני אנשים מברזיל ועד ישראל.

SKAZI
אשר סוויסה, הבאד בוי הישראלי ובאותה נשימה מוזיקאי בחסד עליון מגיע אלינו לטעום מהכוח של הביחד! לסקאזי יש חלק נכבד מהתהוות סצנת הטראנס העולמית בכך שהוא היה פה מההתחלה עם להיטים פסיכאדלים וכוחנים שנותנים לרחבה דרייב רדיואקטיבי!

FREEDOM FIGHTERS
נסיך האופל הבלתי מעורר שחף אפרת נוחת אצלנו לסט עמוס כל טוב מהאלבום החדש שלו שזכה לאחד האלבומים המעניינים ביותר לשנת 2017. פרידום פייטרס נחשב לאחד הפרוייקטים האיכותיים שקיימים היום עם פז״מ של אבק ברחבות סובב עולם!

RITMO
דובי דגן הינו אמן מאוד מיוחד שיודע להכניס נשמה למוזיקה שלו. בעזרת סאונד ברמה גבוהה מאוד וקיק באס שמן הוא מצליח להעביר למאזין את החוויה המושלמת לאופוריה עילאית. שמחים לארח תופעה שכזאת אצלנו.

OFF LIMITIS
הצמד החדש שפרץ לתודעה בשנה האחרונה מביא איתו ביקורות משוגעות ומפרגנות. החבר׳ה האלה פשוט עבדו שעות על גבי שעות באולפן וגיבשו לעצמם סאונד ויצירה יחודית שמאפיינת רק אותם והנה בימים אלו הם שוברים רחבות ללא הפסקה!

GALACTIC
המוזיקה של דניאל נעה בין אלמנטים קלאסיים של גואה לפסיי מודרני הוא מגיע אלינו למסיבה עם איפי חדש בעל חותמת סאונד קצת שונה ממה שאתם מכירים האייפיי יצא לאור ממש בקרוב , כל שנותר לנו לעשות הוא לעמוד ברחבה ולהרגיש את הסאונד השמן הזה חודר לתוך הנפש שלנו, להרגיש אותו מלטף ומצליף בו זמנית!

מנהלות

* האירוע יקח חלק באחד המתקנים היותר נוחים של תל אביב.
*סבבי מכירה:
סבב ראשון עד ה 26.11 – 80 ש״ח
סבב שני 27.11 – 26.12 – 120 ש״ח
סבב שלישי – 140 ש״ח

Hey.. you there behind the screen. Don’t you think it’s time for something new? Time to shake off the typical template that the trance scene keep feeding us? We do! So check out what comes next:

We are all ONE kicking energy!

We’re not just any other production looking to be seen and then disappears into the fog.

We are an energetic body filled with desire and will for new and versatile creation. Together we will reach new horizons of psychedelia.

This project is called CONNECTED. This is the essence of what we love about the freedom in which the trance scene gives us, therefore our passion accompanies us in every single project that we take part in – we cannot bury it, even when it feels like a moment that passes, we know that this is real and this is how it begins.

This is not a memory – it is a whole new story that no one can take from us

We believe that in our own way and new collaboration that started this move. We believe in our future projects and choose to follow our hearts.

This together is called – CONNECTED

Ideas don’t appear complete or fully based, but as long as we work on them the way we know how, they get clearer as we go and, in turn, we can interpret them into reality.

Each has to count on his own journey and believe in the path he chooses to go on.

We choose to CONNECT, how about you?!?

כרטיסים ומידע

8, בפברואר
החל מ 23:00 עד 06:00
תל אביב

ליינאפ

VINI VICI
BLASTOYZ
SKAZI
FREEDOM FIGHTERS
RITMO
OFF LIMITIS
GALACTIC

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!