הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

קומונה וFM בוקינג בבלוק – 21.07.17

קומונה וFM בוקינג בבלוק – 21.07.17

לפני שתצללו לעומק התודעה, עדיף שתחזיקו חזק כי אתם עומדים לעוף במלוא מובן המילה! קומונה ו – FM בוקינג מציגים: סערה פסיכדלית בין כותלי מקדש הסאונד התל אביבי – מועדון הבלוק!

מזה זמן רב שאנחנו מנסים לפתות את FM בוקינג לחבור אלינו לאירוע משותף, וכדי שזה יקרה, היינו צריכים להרים לא פחות מפסטיבל שלם!
ההצלחה המטאורית של FM בוקינג הישראלית, שעד מהרה הפכה לעולמית, מאגדת היום את מיטב אומני הפסייטראנס מכל קצוות תבל ומככבת בכל פסטיבל על הפלאנטה הזאת …
הגיע הזמן שהוייב הזה יגיע היישר למרכז ההווייה שלנו, בלב מועדון הבלוק, להפקה משותפת וחסרת מעצורים, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים!

חום יולי אוגוסט לא מרחם עלינו השנה, ודווקא עכשיו, בשיא הלחות, הרגשנו שזה הזמן המתאים להידבק אך ורק לרמקולים ולא האחד לשנייה 🙂
אחרי סיעור מוחות שנמשך שלוש ימים ו-ארבע לילות,
מצאנו את הנוסחה המנצחת, שתביא עימה בריזה קלילה עם טוויסט בעלילה, שלא ייתן לכם לנוח לשנייה!
ליינאפ מכושף, 3 רחבות מהפנטות וסערת סאונד אחת שלמה ומלאה!

מתוך האפלה, יעלה הניצוץ ומהאורות הבוהקים, יצוצו החיוכים, עד שהאנרגיה תשנה צורה לגוש של אהבה, כזה שמתגלגל הלוך ושוב מרחבה לרחבה!
וכשהכל ייגמר, יבוא הרגע הזה שכולנו מכירים, האור שמכה בעיניים ברגע שיוצאים, ותחושת ניצחון מאחדת תתפשט בכל הגוף, ותדעו באמת, ששרדתם את הסערה!
תפסו מחסה, הנה זה בא!

הליינאפ

RYNOSAURUS – AUS
אפלה, היא מנה שיש להגיש קרה, צוננת ובועטת בכל העצמה. מלך הלילה האוסטרלי מגיע אלינו עם תכנית פעולה איומה ונוראה, כזאת שלא תשאיר אפילו אחד אדיש ברחבה!
זה הולך להיות פסיכדלי במיוחד! וכמו שאתם מבינים, פרויקט הטראנס של ראיין האוסטרלי, הוא אחד הדברים המהפנטים ביותר שתפגשו ברחבה.
תכינו את הנפש לרעידת אדמה!

PRANA – retro set – UK
הוויכוח התמידי, מי יותר מטורלל, היפנים או הבריטים לא יגיע להכרעה גם הפעם מאחר וההרכב הנ”ל מייצג את שניהם!
אחד ההרכבים הוותיקים, שכבשו כמו הוריקן את ישראל בסוף שנות ה90 ותחילת שנות האלפיים, ואחראי על לא מעט פרקים רבים במורשת התעופה החללית הבינלאומית, מגיע חמוש במצב רוח קרבי במיוחד!
פשוט דמיינו את הרגע בו Alien pets יוצא מהרמקולים ומתפרק לתוך הרחבה, ואתם כבר יודעים… שמכאן אין דרך חזרה!

ELECTROCADO – AUS
ממעמקי האוקיינוס השקט, מלך הגליצ’ מגיע לבלוק בכל תרועה רמה. לא בכל מקום ניתן לשמוע את הדקויות והאיכויות שהפכו את אלקטרוקדו לשם כל כך נודע.
יש דברים שניתן לשמוע רק ברמקולים עוצמתיים במיוחד, ובסט הזה כל קמץ יחטוף פתח ואפילו החיריק והשורוק יתקבצו לשווא נע 🙂
ראו הוזרתם – זהו עין הסערה!

ASTRIX
בעין הסערה, ישתלט על העמדה אחד מאומני הפסיי טראנס הכי גדולים בעולם מאז ומתמיד. אסטריקס, שהפך לאבן דרך שנטמעה לנו הכי עמוק שרק אפשר בתוך התודעה, מחכה לבדוק את עצמת הסאונד והוא והבלוק ביחד מסוגלים להפיק. שום דבר לא יישאר אותו הדבר אחרי הסט הזה… וזאת הבטחה!

INDOOR
אין הרבה הרכבים שמסוגלים לייצר כזאת מערבולת מושלמת של צלילים! השילוב הקוסמי של Space cat ו- Oforia, תמיד יצר סינרגיה אנרגטית מושלמת, שלוקחת את המיינד למיינדפולנס, ואת קצב הלב הכי גבוה שרק אפשר! שני יוצרי הענק האלה, שהתוו את הדרך ליוצרי ז’אנר הגואה מ- 20 השנים האחרונות, מביאים איתן את הסאונד המקורי בהרמוניה מוחלטת לאנרגיות של פעם!

DARWISH
בשלב מסוים, אתם תעמדו במרכז הרחבה, הרמקול ידבר ישירות אליכם. אתם תעצמו את העיניים והוייב שלכם יתחבר להוויה. ברגע הזה, אנחנו יודעים בוודאות שדויד אברמוב, אחד ממייסדי סצינת הטראנס בישראל ויוצר פסייטראנס מדהים בכל רמ”ח אבריו, ייקח אתכם הרחק הרחק לחוף מבטחים, מעין הסערה.

DOMESTIC IDO OPHIR
כשמאסטר הסאונד הכי מדויק שידעה מדינת ישראל פוגש את הבלוק, בום על קולי זו הגדרה עדינה. האיש שעומד מאחורי הנדסת הסאונד של חצי מאלבומי הטראנס הגדולים ביותר שאי פעם שמעתם, תתכוננו לשיעור מאלף שיאתגר כל נוירון במוח, וידליק כל נורת תודעה אדומה, זה מה שקורה כשעידו אופיר עולה על העמדה: בלילה הזה, אתם תכירו כל צד באישיות הייחודית של דומסטיק. עם סט טראנס וסט טכנו של האומן שעד עכשיו לא הצלחנו להבין, מאיזה סט שלו אנחנו יותר מתרגשים!

BRIGHTLIGHT
מאז 2009 כששחר שחרר לעולם את אלבומו הראשון Computer World, היה זה ברור לכל בר אוזן שמדובר באומן נדיר, ודיג’יי נפלא שיודע לקרוא רחבה, ללטף כשצריך ולבעוט כשנדרש. חמוש בארסנל עצום של מוזיקה נפלאה, שחר מגיע להרביץ בנו תורה!

CHILLUM BABA
האגדה מספרת שנתי גרוסמן, הוא בכלל נשמה שלבשה גוף והתחילה להסתובב בינינו כאחד האדם. הסיפור הפאנקדלי שמר צ’ילום ומיסטר באבא מביא איתו הוא השילוב המושלם ונקודת המפגש המדויקת ביותר בין הרחבות. מבלי שתשימו לב, הסט שיעלה לכם חיוך אמיתי על הפנים יגיע מכאן… אז אל תפספסו!

NINA
כנראה שמדובר ב- DJANE שהשאירה את החותם הגדול ביותר על העיר הגדולה בשנה האחרונה. עם ורסטיליות מעוררת השראה, מיקסינג איכותי וידע מוזיקלי בלתי נגמר, אנחנו פשוט מאושרים שהיא איתנו בערב המטורף הזה!

SHEGAL
כמעט בכל אירוע של קומונה, אנחנו משתדלים לתת את הבמה לדור החדש של האומנים המדהימים שיוצאים מישראל. SHEGAL, אומן דאון-טמפו מבטיח, הוא ללא ספק אחד מהם! האג’נדה פאנקדלית במיוחד, הוייב קליל והסטייל מדויק ברמה הגבוהה ביותר, צפו להפתעה!

מנהלות:

* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
*הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה.
80 ש”ח כניסה ברשימות עד בשעה 01:30
100 ש”ח כניסה ברשימות לאחר מכן.
*עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
*הנחות לחיות הלילה ובאי הגל השני החל מהשעה 5:00 לפנות בוקר.
*שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 01:30 יהיה זכאי להנחה.

*הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+ , כמובן שגם הותיקים יותר איתנו עד הבוקר.
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן. KEEP IT FRESH

נתראה בקרוב
קומונה & FM בוקינג

כרטיסים ומידע

22, ביולי
מ 23:00 עד 09:00
גברים 22+ נשים 20+
עד 01:30 – 80 ש”ח
אחרי 01:30- 100 ש”ח
*הכניסה ברשימות
מועדון הבלוק, תלאביב

ליינאפ

ASTRIX
NINA
PRANA
SHEGAL
INDOOR
DARWISH
DOMESTIC
BRIGHTLIGHT
RYNOSAURUS
ELECTROCADO
RYNOSAURUS
CHILLUM BABA

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!