הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

קומונה ובאלי דאלי בבלוק – 13.06.19

קומונה ובאלי דאלי בבלוק – 13.06.19

שבע שנים של עשייה
שבע שנים של יצירה
שבע שנים של אתגרים, הצלחות, השראה וצמיחה.
שום דבר בעולם הזה לא קבוע.

הכל נמצא בתנועה מתמדת, ואנחנו גאים להיות חלק מהתנועה הזאת, שחרטה על דגלה את סמל האיכות, את סמל האנדרגראונד ואת סמל ההערכה לעשייה של הטובים ביותר.

קומונה גאה לארח להפקה משותפת את באלי דאלי מהצפון הרחוק, שנקראה לדגל על מנת לייצר את הגואה וייב הטהור, שכל כך מאפיין את הלייבל זאיון 604. באלי דאלי מייצגת את כל מה שטוב באמת בסצינת האנדרגראונד הישראלית. הוויב הייחודי שלהם קרן היטב כל הדרך מהצפון הרחוק, הם מספרים מחדש את הסיפור שלהם בצורה הכי מדויקת שנראתה כאן בשנים האחרונות.

רועי ששון שביום בהיר אחד נזכר שיש לו פרויקט ישן בשם שידאפו, החליט לנער את האבק ותוך זמן קצר הפך לאחד האומנים המבוקשים ביותר בתבל. דבר גרר דבר, עשייה יצרה עשייה, ותוך זמן קצר מהרגע שרועי ששון בחר לחזור למרכז הבמה, נולד הלייבל זאיון 604.

זאיון 604 היא חברת תקליטים כחול-לבן בבעלותם של רועי ששון וסטפן ספיבק, לייבל אשר מתעקש לשמר את רוח האולד סקול לצד שימור ופיתוח של תרבות הגואה טראנס בארץ. השם מסמל את כל מהות העשייה: גואה ציוני, GOA from Zion.

הפרוייקט החל כחלום ילדות של כל המעורבים וצמח למימדים שלעיתים מפתיעים אפילו את העוסקים בו, משפחת זאיון 604 . הלייבל הפך למרכז מוסיקלי אדיר שמקבץ מסביבו חובבי מוסיקת אולד סקול טראנס מהארץ והעולם. הלייבל הוא בית למוזיקאים מתחילים אך גם לכאלו שחוזרים לסיבוב עשירי בעולם הטראנס . מוסיקה של אגדות ילדות שלנו, שאלמלא הלייבל – לא הייתה יוצאת לעולם. וזו הגאווה האמיתית.

7 שנים לאחר מכן, אפשר לומר כבר בפה מלא שמדובר באחד ממפעלי החיים המרהיבים ביותר שיצאו מישראל. פשוט מקור של גאווה אמיתית לכולנו. בכל מקום אליו נגיע בעולם, חובבי טראנס מכל הצבעים, בכל השפות יזהו ישר את השפה הבינלאומית של תרבות הטראנס ויפתחו שטיח אדום ללייבל הזה, שפתח מחדש לכולנו את הדלת מהעבר הורוד והבתולי של הטראנס, אל עבר עתיד שללא ספק, נשמע טוב יותר.

וזה מה שמתוכנן לכם ביום חמישי ה13, לבית מקדש הסאונד 🙂

 BLOCK FLOOR 
Powered by Communa & Bali Dhali

Boom Shankar – Germany
כל מי שנסע לפסטיבל או שניים בחייו מסביב לעולם תמיד נתקל בסטים האימתניים של בום שנקר, פול און פסיי חסר פשרות, מדויק, מעודכן, אינטילגנטי וכזה שבועט אותך לכל הכיוונים גם אם חשבת שהיית מוכן!

M – Run – croatia
אחד מאומני המחתרת הבועטים והמפורסמים ביותר מגיע בפעם הראשונה למקדש הסאונד, כדי לתת את משנתו לכבוד יום ההולדת של הלייבל זאיון 604. מדובר באחד האומנים הכי אהובים בישראל, וזה לא מקרי. היכולת להביא את תמצית הפסייקדליק לרחבות, זה בדיוק מה שאנחנו אוהבים. ובחמישי ה13.6

Mijinko – japan
מה יש ביפנים האלה שמתחבר כל כך טוב לוייב הישראלי מה יש בישראלים האלה שמתחברים כל כך טוב לוייב היפני הקיצוניות, הרצון לקחת את זה עוד קצת הלאה, כנראה משותף לנו. וזו הסיבה שהחיבור נשמע ומרגיש כל כך טבעי בכל פעם מחדש.

האישה הכי מטריפה בסצינת הטראנס תעשה את כל הדרך מטוקיו הרחוקה אל הבמה הראשית של הבלוק! מי שחווה את האנרגיה הטהורה שלה לא ישכח בחיים איך היא גרמה לו לההרגיש תתכוננו להתחבר עד הסוף.

The Square
הרכב העל שמורכב משידאפו וסקיזולוגי’ק, צמד וותיק שחרש במשך שנים את העמדות והחליט גם ליצור מוזיקה ביחד, אחד הפרוייקטים המוזיקלים המרתקים של התקופה האחרונה. קטעים ראשונים של הצמד ראו אור בלייבל זאיון 604 מוזיקת ה”מרובעים” מושפעת מהאסכולה הבריטית של שנות ה90.

Celestial Twins
צמד התאומים התחילו את דרכם כ״Ortus signum” ו “cero” כל אחד בנפרד. cero שם דגש על הניו גואה בזמנה בשנת 2014 וOrtus signum עם טכנו/פרוגרסיב מלודי, פסיכדלי ובועט. בשנת 2016 התחברו צמד התאומים ויצא לאוויר העולם הפרוייקט סלסטיאל טווינס. מאז שיחררו התאומים שני איפיים, עם דגש על הגואה פול פאוור. בקיץ 2019, ישחררו התאומים אלבום נוסף.
אלבום מרענן, אפל, בועט, מלודי. כזה שלא נישאר אדישים אליו.

Pick
אחד מהיוצרים המוערכים והותיקים שיש לנו בארץ, מגיע אחרי היעדרות ממושכת לבמת הבלוק. הסטייל הוא זנון, והזווית שונה לחלוטין מכל מה ששמעתם מהלייבל הזה עד עצם היום הזה.

After hours:
SHIDAPU hosting ZION 604 gang
האיש והאגדה רועי ששון הולך להראות לכולנו את המתכון הסודי שלו ליצירת תמהיל גואה משובח, מתובל היטב ועטוף בבלילת מיקסינג מושלמת! עם שידאפו, אין ספק שהתיאבון לתרבות פסיכדלית אמיתית, רק הולך ונפתח! ולכל זה, תוסיפו את כל המועבט של זאיון 604 על עמדה אחת, עד השעות הקטנות של הבוקר 🙂

SQUAT FLOOR 
Powered by Savta, Space Generation & 2030

Yotam Avni – Innervision
בדקנו ואפילו בויקיפדיה מופיעה התמונה שלו ליד ההגדרה “תקליטן” את הסיבות לכך, עדיף שתשמעו בעצמכם – הריליסים האחרונים, הופעות הענק והיכולות שלו עולות על כל דמיון! מדובר בבחור שהפך השנה לאחד מהדיג’ייס הבכירים בעולם. שחרר מספר קטעים בלייבלים הגדולים ביותר. פשוט אומן מחו”ל כחול לבן!

אותו יחזקו הכוכבים:
Ben Weiss B2B Daniel Elfassy
(Space Generation)

Takiru B2B Dor Reuven (2030)

Mosko – 2030

Daniel Chernenko
(Space Generation)

LOUNGE

Gumi – aka Skizologic
אין ספק, מאור חצבני הוא אחד האומנים הכי טובים שפרצו בשנת 2018 פרויקט הדאוןטמפו של סקיזו המוכשר, לא נשאר מאחור, וכיכב כבר השנה על במת האוזורה, תוך כדי שהוא משאיר אחריו לבבות ומוחות פזורים על שטחה של מדינת הונגריה 🙂 גאים לארח אותו במתכונת הטבעית לו ביותר!

Octapulse
סטפן ספיבק, חצי מההרכב ZION 604, מביא את פרוקיט הסולו שלו במקום הנכון, בזמן הכי נכון, עם הסאונד הכי מדויק!
אין אחד בישראל שחי את מסיבות המחתרת של ז’אנר הגואה שלא חווה את האיכויות הבלתי נגמרות של האיש הזה
בחמישי הקרוב אתם תקבלו ממנו הצגה שלא תשכחו עוד שנים רבות!

Psydro
כל האיכות הסטייל השוני והייחודיות ברחבה אחת. בסט אחד שמשנה עולמות, שמגלה מחוזות חדשים, ולוקח הרחק אל השחקים.

Jooloos
אין חובב גואה מושבע שלא פגש את התופעה הזאת שנקראת ג’ולוס. באמתחתו ארכיון מוזיקלי שבקלות היה יכול להפוך לספריית אספנים בפני עצמה. הניסיון רב השנים על העמדה הביא את האהבה הגדולה שלו והידע הנרחב לשלמות הביצוע. חכו ותשמעו 🙂

Postrauma
אייל וגל אפשטיין התחילו את דרכם בשלהי 2016. מאז ועד היום הספיקו התאומים לשחרר אלבום פסיי דארק מסיבי בשם: ״mystery” ובקרוב איפי נוסף. התאומים דוגלים במוסיקה אפלה, פסיכדלית עם מקצב כבד.

מנהלות

מנהלות או להיות:
* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הוותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו, לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן. KEEP IT FRESH
* מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולרים ברחבות, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

כרטיסים ומידע

13, ביוני
החל מ 23:59 עד 09:59
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

 BLOCK FLOOR 
Boom Shankar – Germany
M – Run – croatia
Mijinko – japan
The Square
Celestial Twins
Pick
After hours:
SHIDAPU hosting ZION 604 gang

SQUAT FLOOR 
Yotam Avni – Innervision
Ben Weiss B2B Daniel Elfassy
Space Generation
Takiru B2B Dor Reuven – 2030
Mosko – 2030
Daniel Chernenko
Space Generation

LOUNGE
Gumi – aka Skizologic
Octapulse
Psydro
Jooloos
Postrauma

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!