הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

פרוגרסיב טראנס בלי מעצורים – ראיון עם מפיק מיגרנה אליאב סאסי

ראיון עם אליאב סאסי, האיש שעומד מאחורי הפקת הפרוגרסיב טראנס מיגרנה.

הלכנו לבדוק מה כל הסיפור מאחורי ההפקה “מיגרנה” דרך ראיון עומק עם המפיק, אליאב סאסי על החזון, הדרך והגישה של ההפקה ושלו אישית.

אין אחד שלא שמע על המסיבות המטורפות של ההפקה הצעירה (יחסית) “מיגרנה”. הפקה שלאמ ורידה הילוך בשום אירוע ואפילו מנסים להתעלות על עצמם. הם התחילו חזק בטבע ועובדים חזק באורבני כיום אז הלכנו לבדוק קצת יותר לעומק מה הם מתכננים ומה בכלל הסיפור מאחורי השם הבלתי שגרתי הזה, מיגרנה.

איך הכל התחיל, יום העצמאות 2017, קבוצת חבר’ה צעירים החליטו שהם רוצים לחגוג את חג העצמאות של ישראל בצורה הכי מטורפת שאפשר ועם המוזיקה שעושה להם הכי שמח. אז הם יצאו מתחת לכיפת השמיים וחגגו קרנבל שלא חלמו עליו מעלם. אלפי בליינים תחת ציליה מגניבה עם ליינאפ שלא יבייש שום מסיבת ענק שהייתה עד היום בישראל. כיום הם כבר בסיבוב השלישי שלהם עם מסיבות אינדור מושקעות עד מאוד והם לא מורידים מהגז.

מיגרנה קרו, רחבת טראנס
מסיבת אפטר מיגרנה 2017

בינואר הקרוב הם מרימים אירוע מאסיבי נוסף תחת השם “קוד 11” עם ליינאפ מוגזם (כהרגלם) ותפאורה סופר מושקעת, ממש כאן בלב תל אביב. לא משנה אם אתם חבר’ה צעירים שמחפשים להתקרחן כל הלילה או שאתם מזקני השבט, לכל אחד יש מקום ברחבה שלהם ואין לנו ספק בכלל לגבי המוזיקה המצויינת, לחובבי הז’אנר.

עוד אינפו על האירוע > מיגרנה בתל אביב קוד 11

אז הלכו לאליאב הביתה ושאלנו אותו כמה שאלות על מיגרנה, על המוזיקה ועליו אישית.

ש. ספר עליך קצת ברמה האישית, מתי התחלת לשמוע טראנס, מה עושה לך את זה במוזיקה הזאת?

ת. אליאב סאסי, מאשקלון בן 26 בעל עסק להפקה ותכנון אירועים, התחלתי לשמוע טראנס בגיל יחסית מאוחר- 15 להערכתי, מגיל צעיר נמשכתי לעולם האלקטרוני, משהו שם בטראנס תמיד ריגש ומשך אותי מעבר לכל סגנון אחר.
הכי עושה לי את זה בטראנס, זאת אווירת החופש, שחרור וקבלת האחר, לרקוד בכל צורה ובכל דרך, בלי שאף אחד יסתכל עליך בצורה מוזרה, כי באמת ככה הרגשת לנכון לרקוד באותו הרגע.

פרוגרסיב טראנס בלי מעצורים - ראיון עם מפיק מיגרנה אליאב סאסי
אליאב סאסי ועצמאות בלתי נשכח.

ש. ספר לנו קצת על מיגרנה, מאיפה הכל התחיל?

ת. טוב אתה יודע איך זה… לכל טרנסיסט יש חלום קטן שהוא לעשות מסיבה בדיוק כפי שהוא דמיין בוויז’ן שלו, במהלך המסיבות שביליתי בסופ”שים, שמתי לב שרוב המסיבות לא מקפידות על המון דברים קטנים, שלדעתי יהפכו את החוויה הקטנה שלנו מהסופ”ש למשהו מעבר, משהו שנדבר עליו ביום ראשון ונגיד “פאקק אחיי מה זאת המסיבה המשוגעת הזאת שהיינו בה” המון חברים דחפו ואמרו לי לעשות, אבל לא הרגשתי סיבה מספיק נכונה כדי לעזוב את כיסא הבליין ולשבת בכיסא ה”מפיק”.

עד שיום אחד זוג חברים קרובים של המשפחה נקלעו לצרה כלכלית קשה ופה הרגשתי שחייב לעזור ועלה הרעיון, לעשות מסיבה דווקא ביום חמישי ולא בשישי (באותה תקופה רוב המסיבות היו בשישי שבת), כי אם כבר אנחנו עושים מצווה אז לא בשבת, בסופו של דבר שכל הרווחים ילכו אליהם. אז באמת הקמנו מסיבה בתוך שבועיים שאליה הגיעו 1000 אנשים ומשם המשכנו לעוד כמה אירועים, עד שהחלטנו לעבור לאירועים יותר רציניים ומוקפדים לוגיסטית, עקב עמדותיה הקשוחות של משטרת ישראל.

כיום הצוות והשותפים הם המשפחה הקרובה שלי שלכל אחד ואחד יש תפקיד וכל אחד בצוות יודע בדיוק מה הוא עושה לפני האירוע ובזמן האירוע.

מסיבת טראנס
חשמל באוויר ואווירת קרחנה רצינית במיגרנה.

ש. למה אתם לא מנגנים גואה טראנס או דארקפסיי?

ת. האמת שאני די חובב דארקפסיי, בעבר התארחו אצלנו אמנים מהסגנון הזה, לגבי גואה טראנס אני פחות מתחבר לסגנון. מתחילת דרכינו בהפקה, הקפדנו על קו מוזיקלי מאוד ברור של פסיי, פרוג ופול און שמתנגן בכל הפסטיבלים בעולם, יחד עם דגש על קידום אמנים צעירים שמקבלים אצלנו במה ודחיפה.

ש. איפה אתה רואה ההפקה שלכם “מיגרנה” בעוד 5 שנים?

ת. ממשיכים בפעילות הענפה שלנו בארץ, בלוקיישנים מיוחדים וחשיבה מחוץ לקופסא בכל אירוע ואירוע ובעזרת השם, אירוע בינלאומי ושת”פ עם הפקות כאלה ואחרות מחו”ל.

ש. ה”אני מאמין” שלך במשפט אחד…

ת. תעשו בלי לפחד גם אם יגידו לכם שאתם לא טובים או טועים בדרך תשקיעו את כל כולכם במה שאתם אוהבים ואני מבטיח לכם שתצליחו!

רחבה שלא נחה – מיגרנה אורבנית בתל אביב.

ב- 16.1.20 הם חוזרים עם אירוע אורבני נוסף, מוגזם ומושקע עד הפרטים הקטנים. חווייה מוזיקלית שכוללת את אמני הפרוגרסיב והפסיי טראנס מהגדולים בעולם, ממש כאן בתל אביב. ממליצים מאוד לחובבי הז’אנר.

לאיבנט באתר כנסו > מיגרנה בתל אביב קוד 11

מיגרנה עצמאות 2017

מיגרנה בכפר הנוקדים

אפטר שבת של מיגרנה

https://www.youtube.com/watch?v=aCgXc8zvKcc

מיגרנה בהאנגר 11 תל אביב

https://www.youtube.com/watch?v=ZGTLIGmFbgc

4 תגובות

  1. חי אני לא האיתי ב מסיבת טבע מי 2015 אבל עז כש האיתי הכל היה בסדר אבל עז עוד לא יצה לי מוזיקה מי שלי טרקים שלי רשאנים היו רק ב 2016 ו מי עז כל טרק חדש היתחלתי ליגדול

    אני רוצה לשתף סיפור שלי ה מוזיקה ש אני עוסה כש להגדיש ל גנר מסויים זה בין דארק פול און ו עפילו פרוגרסיב כי בפם ש אני עוסה ל טרקים מתחיל מי 105 ו עד 150 יש לי 4 5 שעות של מוזיקה שלי ב תקיה ל כל מקירה

    עם תילחץ על כוטרת תגיע ל אתר שלי שם אפשר הכל לישמוע באל מה כן היום לא צריך לייבל כדי להצליח אני עדיין לא מבין איך זה עובד ו למה עף אחד לא פונה עלי כדי ש אני ינגן ב מסיבה טבע שלו

    אני כבר לא בטוח ש לא מקירים אותי יש המון ש לא מקירים אבל המון כן מקירים גם ב ישראל גם ב חול

    אבל אנשים כנעיים כל ה אומנים של טראנס ש פיניתי אללהם ב פייסבוק לא רצו עפילו לדבר איתי

    אני אל מבין מה כל ה כטע איתכם כולם הינה אני בחור ש עוסה מה ש נקרה TRIPPY PSYTARNCE ו זה לא משכנע אותכם לסים אותי ב מסיבה למה מה ה כטע

    מה ש לא יקר עם ב מקירה תירצו להרוג אותי מוזיקה שלי ב RU TRACKER ו מי שם איפשר לימחוק

    עולי יום אחד אתם תירצו בי אבל היה מעוחר כי כבר אחשיו ה פראוקתים של כיובייס כבר עבודים על משחב שבור

    ו לא ישאר כלום ב רגע ש אני יצתך אני לא יוכל כניה

    זה ה מייל שלי

    motordelic@gmail.com

  2. על מה חשבתי מסיבה טיוב צריך לעסות אתר משוהא כזה הכירויות טראנס ל אנשים ש חיים עם מוזיקה טראנס כדי לימצוע בנות ש גם אוהבות טראנס

    אני שומע טראנס מי גיל 15 אני בן 31 ו אני מיחפס ל אצמי חברה ש תיהי אישה שלי ו ש אוהבת טראנס ו תיתמוך ב זה ש אני עוסה מוזיקה ו ב עתיד יצתרך לנגן ב מסיבות עם זה יכרה או לא ש אני היהי ב מסיבה תןך אומן ש מינגן

    זה רעיון טוב היכיריות טראנס כי כש עם אנשים ש לא שומים טראנס אתם לא יודים אזיה חיים כשים יש ל אנשים ש חיים טראנס

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!