הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

פלייליסט רטרו לקראת פסטיבל ZNA Gatering 2019

פלייליסט רטרו לקראת פסטיבל ZNA Gatering 2019

נותרו פחות משבועיים עד לפסטיבל ZNA Gathering 2019 וזה בדיוק הזמן להתחיל להכנס לאווירה עם פלייליסט שהכנו במיוחד עבורכם וברוח הרטרו השבטית שאותה מייצג הפסטיבל הפורטוגלי. כינוס דו-שנתי מצומצם של אנשי הרטרו גואה פסיי-טראנס, בין העצים ועל שפת אגם מונטארגיל הקסום.

פסטיבל ZNA בפורטוגל רחבה גואה טראנס
רחבה שבטית כמו פעם. באדיבות ZNA Gathering

קצת על פסטיבל ZNA Gathering

הכינוס החל אי שם ב- 2010 ע”י קבוצת אנשי אולדסקול אשר חיו וחוו את סצנת הטראנס של שנות ה- 90 ופעילים בה עד היום. הם החליטו במשותף להחיות את העבר ולהתכנס כל שנתיים לפסטיבל רטרו-גואה בסגנון אולדסקול, כמו פעם.

הלוקיישן החלומי הכולל את כלל האלמנטים הנדרשים למפגש מסוג זה: אגם, יערות, מרחבי טבע שופעים, אומנות פסיכדלית וכמובן אמנים מובילים שחיים את הסצנה כבר משנות ה- 90. הכינוס מושך אליו מדי שנתיים כמות מצומצמת יחסית לשאר הפסטיבלים, כ- 6000 אנשי רטרו לצד סקרנים שחושקים להרגיש רחבה קצת אחרת, והייחודיות שלו באה לידי ביטוי בשימור השבטיות ובהתמקדות במוזיקת רטרו, בעיקר גואה טראנס.

אגם מונטגרו לוקיישן פסטיבל ZNA
הלוקיישן שהוא חלום. באדיבות ZNA Gathering

פלייליסט רטרו גואה פסייטראנס

אז לקראת הפסטיבל המתקרב, הכנו עבורכם פלייליסט של סטים ארוכים ומלאים במוזיקה שנוצרה מהמקום הכי עדין בבטן התחתונה ושל מיטב האמנים שהולכים להופיע על במת פסטיבל ZNA Gathering כשהדגש בפלייליסט הוא חזק על רטרו וחיבור לשורשים של הגואה והפסייטראנס.

2 תגובות

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!