פיוז’ן ופשטוטה מתארחים בבלוק – 15.08.19

פיוז’ן ופשטוטה מתארחים בבלוק – 15.08.19

Banzai-Pipeline Fundraising Riot
אירוע סנסציוני, תקדימי לכל הדעות וסרנדיפיאי (היי המצאנו מילה) בקטע אחר- הרמנו בלדברן יחד עם הראבר דאקי, אירוע עם טייק אובר של הפיוז׳ן קאלצ׳ר, פשטוטה, הבועה ודקל, הוא ולא שרף. ערב שהכנסותיו כולם קודש לבניית רמפת סקייטבורד למידברן הקרוב (בהנהגת סרג׳ כפרה עליו) שתתרם בהמשך ל״הגל שלי״ ,עמותה לנוער בסיכון.

IF YOU’LL BUILD IT, HE WILL COME
IF YOU’ll PARTY- HE WILL COME AND BUILD THE HALFPIPE
בואו לעוף איתנו ותעשו טובה, תציצו בליינאפ-יעשה לכם נעים בפפוקי

DARE DO GREAT THINGS

BLOCK FLOOR

DEKEL – Hommega Records 
דקל ולא שרף, מגיע לפרק ולהרכיב אותנו מחדש בסט מערער כבשים! *פתק מתזכר לקנות נוזלי סיכה לברכיים. אמן פסיכדליה מוכשר עם תשוקה ענקית למוסיקה אלקטרונית, שהתחיל את המסע בעקבות התשוקה שלו לקצב בגיל 16 כדיג’יי פסייטראנס. דקל מביא לרחבה חווית פסייטראנס מקורית בשילוב עם מקצבים מכל העולם, מתובלים בסינתיסייזרים אנלוגים, שיוצרים יחדיו תוצאה אלקטרונית מהפנטת.

Reality Frame
כוכב עולה בנסיקת על חלל ,יוצר פרוגרסיב עם אלמנטים של פסיי וגואה, נוחת אצלנו בבלוק לEP Launch set ראשון בלייבל geomagnetic (לייבל אב של ovnimoon) – אתם תודו לנו על זה.

BorismaN
מגיע לרוב טרי, במרקם חלק ,ללא חומרים משמרים,חולצה ואו חרצנים.  מיובא מרוסיה בעטיפה זרחנית נאה. יש לקרוא את הוראות ההמראה לפני שימוש- לאימפקט מלא, עדיף לצרוך ברגע הפתיחה ולפזז עד גמר הסט. *עלול להכיל בוטנים נוחת בבלוק לעזור לנו לחפור מכתש בתחנה מרכזית עם סט פסיי פולאון נוירוטי.

Bloody Johnny
ג׳וני בסט פולאון פסיי משלהב חוצונים! כשהיא לא מהפנטת ירקות, ג׳וני מקרזלת שפמים ומעלה סטטיסטיקות התקפי לב תחת כל כיפת שמיים ורחבה – ביפיאם בועט ומלודיה של פעם *אטרופין בהצלב.

Yūgen 
גוריק זד המכונה יוגן הוא לא רק הבחור הזה עם הכובע הסיני והאורות הכחולים שתמיד נתקעתם עליו בפסטיבלים בעולם, אלא מכשף מוזיקלי המרטיט את נפשות הרבים בסטים שלו. באירוע הקרוב גוריק יתפוס ספוט בבמה הראשית של הבלוק, בה יסחוף אותנו בקסמו אל המחוזות המוזיקלים המהפנטים והנעימים ביותר הידועים למין האנושי.


LOUNGE FLOOR

פיוז׳ן קאלצ׳ר בטייק אובר על הקומה שישאיר אתכם לחים- ההפקה שחרטה על דגלה להניע את התדר הנמוך, מקיימים מסיבות בתל אביב ומחוצה לה כבר לא מעט שנים ובקרוב גם מביאים לכם פסטיבל שלם של בייס במדבר במשך שלושה ימים.

Kur D 
אב הדרך והמניע של עולם הדאון טמפו והפסייבייס, מנגן חומר מקורי בשילוב סט עם נגיעות אתניות, פסיכדליות וגליצ׳יות, הכל בזרימה מדוייקת ובשפה שמדברת דרך צלילים.

P.O.K.A
יותר מלב ענק ומפיק דגול פוקה הוא אספן של מוזיקה חדשנית, גליצ׳ית ובלתי מתפשרת- בדיוק כמוהו. הבחירה המוזיקלית שלו לוקחת אותך למחוזות ספייסיים דרך באסים עמוקים. הפרפקציוניזם שלו בחיבור צלילים מעיף אותך למסע מיוחד במינו.

Stulip 
הצלע הנשית והאנרגטית של הפיוז’ן, עם סלקשן אימתני, יכולות תקלוט מרהיבות ופאסון של דיווה – היא לא משאירה אף אחד אדיש. הסטים שלה ידועים בטיולים בין מחוזות של אפלה וצלילות ועד להרמה ברמת החפלה, שאף אחד לא מצליח להישאר אדיש.

Flying Colours 
אביב המוכשר עסוק בניטור ואיסוף בינלאומי של כל קטע טוב שיוצא באופן אינסופי. הוא מחובר באופן ישיר לכל הלייבלים, האמנים וההפקות הגדולות בעולם, ובשנים האחרונות מכניס קצת מהקסם הבינאלומי לארצנו הקטנה. הסטים שלו חדשניים, מקוריים ובכל סט מסתתר לו קטע חדש או שניים שיצאו בדיוק חמש דק’ לפני שהוא לחץ פליי.

Mechan1x 
מכניקס, האיש והקרניים מוציא אותנו למסע פסייברייקס פסיכדלי, מלא צלילים יחודיים ונעימות חלל מעלה על נס את הפסייברייקס תחת כל עמדה רעננה במדינת תל אביב, מחונן מוזיקלי ושאמאן תת הכרתי גאון, מקרב אותנו כל פעם מחדש לאושר סינגולרי.

פשטוטה,ההפקה היחידה בישראל שמייצגת את כל מה שבועט, אלטרנטיבי ופרובוקטיבי וכמויות של אנרגיה שלא נגמרות. הם מביאים את הבייס מיוזיק בשלל צורותיו ובצורה בלתי מתפשרת

Rokk 
יש כאלה שיראו אותו הדארק סייד של הפשטוטה, וזה רק עושה אותו מיוחד בכיוון שלו- מדראמנבייס נוזלי ועסיסי ועד לבייס עמוק ושמנוני, רועי זה הבן אדם שיקח את זה לרמה הכי גבוהה של צלילות.

DANI 
דני היא הצד הנשי (והחזק) של חבורת הפשטוטה, הסטים שלה ידועים באנרגיות גבוהות של באסים מהירים, מבייס ליין, לטקנו ועד לעומר אדם הבחורה לא נחה לשנייה, היא אחת מהנשים הכי פורצות דרך בעולם התיקלוט בארצנו.

RESH
את תמיר אי אפשר לפספס על הבמה, הוא לא הרבה זמן בעולם התיקלוט וכבר הצליח לכבוש רחבות. הסטים שלו ידועים בסקסאפיל, פאנקיות מרימה וחושנית, הצגה שאי אפשר להישאר אדישים אליה/

לדברן? קמפ סאונד,לדים ומעמולים, חוגג שנה שלישית במידברן וארבע להיווסדו. ב2018 בנינו לפלאיה חללית. ב2019..וול, תגלו בקרוב. חברי הקמפ מתפרנסים מפוטו בומב בסרטי פורנו וזכו לפרס דרשני על הווייה צורנית בתחרות מעמול השנה.

אחד מתנאי הקבלה לקמפ היא יכולת זימון פיצות בטלפאתיה ובהייה מבזה באידרות דגים. הסייף וורד שלנו היא “עוד”. תרשמו לעצמכם. כדי להרים פרויקטים נהדרים צריך אנשים נהדרים. זה לא אנחנו. אבל אנחנו כן קבוצה של חברים טובים עם עקרונות משותפים ,חזון חמודי ורצון טוב לעשות שמח.

מ מנ מנה מנהלות!
* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* מחיר אונליין מוקדמות 70 ש״ח לאחר מכן המחיר יעלה ל80 ש״ח.
* במקום המחיר 80 ש״ח עד השעה 1:30 לאחר מכן ,במחיר מלא 100 ש״ח.
* שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:30 יהיה זכאי להנחה.
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות.
* אין לנו שום טולרנטיות, בשום מקרה, תחת שום נסיבות להטרדות משום סוג.
* מי שיפר את כללי האתיקה הבסיסיים ימצא את עצמו בחוץ בלי יוצאים מהכלל.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בלאונג’ מותר לעשן.

כרטיסים מוזלים אונליין עוד זמינים פה(מוצעים לכם גם כרטיסי הוקרה למי שרוצה לצאת לארג׳ ולתמוך):

כרטיסים ומידע

15, באוגוסט
החל מ 23:55 עד 09:00
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK FLOOR
DEKEL – Hommega Records
Reality Frame
BorismaN
Bloody Johnny
Yūgen

LOUNGE FLOOR
Kur D
P.O.K.A
Stulip
Flying Colours
Mechan1x
Rokk
DANI
RESH

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!