הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

פובוס קובי טולדנו ואאוט סיידרס בבלוק – 12.04.18

פובוס קובי טולדנו ואאוט סיידרס בבלוק – 12.04.18

תשכחו מהלילות הקרירים
הגופיות, הים, הלילות הלבנים, הבקרים הזוהרים.. הכל כבר כאן!
כבר חצי שנה מאז שהתחלנו… גדולי האומנים בעולם מכל קצוות הקשת הספיקו להתארח במקדש הסאונד.

ההפקות האיכותיות ביותר, הסאונד המושלם, ואתם. בלי ששמנו לב, השורשים התעמקו ואנחנו נהנים מפריחתו של ליין המסיבות הכי מטורף שנראה בעיר מזה שנם רבות! ועכשיו.. הליין פורח בכל העצמה!!!

BLOCK FLOOR 
Powered by communa

Phobos – Looney moon Italy
יש לנו את העונג לארח בפעם הראשונה על בימת הבלוק, את אחד מחלוצי הדארק פסיי, שהפכו אותו לכל כך איכותי עם השנים!
דיג’יי פובוס האיטלקי, יוצר את המוזיקה האהובה עלינו כבר משנת 1997. הורסטיליות של פובוס היא המאפיין הבולט ביותר אצלו, שכן הוא מקפיד לגוון בין הסגנונות ולהתאים את הסט שלו למיקום, לאווירה ולקהל.

המיקס תמיד חד וקולע, הסאונד פסיכדלי כמו שכתוב אי שם בספרים. פובוס הקים את הלייבל לוני מון לפני כ-10 שנים והשאר כבר היסטוריה. כל פסטיבלי העולם ומסיבות המחתרת נהנות ממפעל החיים המדהים של האיש הזה! חכו ותשמעו 🙂

Kobi
קובי טולדנו הוא מחצית מההרכב המשובח “לאוד”, הרכב הטראנס הישראלי שכבש במות בכל חמשת היבשות והפך להיות שם נרדף למצוינות מוזיקלית, ומוגדר בידי רבים כאחד ההרכבים המשפיעים ביותר מבחינה מוזיקלית על סצינת הטראנס המקומית ובעיקר הסצנה העולמית התוססת.

מאז מתמיד היה קובי אספן מוזיקה על גבול הכפייתי, ושומר בתוך הקולקשיין המוזיקלי שלו טראקים מיוחדים שנשלפים בתזמונים מושלמים בתוך הסטים שלו. התמחותו של קובי היא בסאונד אינטליגנטי, בועט וחדשני, עשיר בהשפעות של סאונדים אולד סקול מתקופת שנות ה90 של מוזיקת הטראנס. יכולות התקלוט המרשימות שלו הינן הנדבך החשוב ביותר בהופעתו, והוא מצליח להוביל פעם אחר פעם את הקהל לסחף אנרגטי יוצא דופן.

קובי יוצא כיום לדרך סולו חדשה בשם KOBI אשר תהיה נאמנה לאג’נדה הבלתי מתפשרת שמימש במהלך הקריירה האורכה שלו, הן כאמן סולו והן תחת הפרוייקט “לאוד”, וישמור על אותו קו מוסיקלי איכותי ויחודי שהקנה לו תו איכות בכל רחבי העולם.

Outsiders
לאט לאט כל העולם מגלה שהרכב הפולאון האיכותי ביותר בישראל הוא ללא ספק אאוטסידרס! הסאונד הננואי המובהק הפך את הצמד עד מהרה לאחד ההרכבים המבוקשים בעולם! הרמיקס המדהים לאלקטריק יוניברס – דה פרייר פתח להם את הדלת ומאז שנכנסו הם פשוט לא עוצרים! תתכוננו לאחד הסטים הסוחפים ביותר ששמעתם!

Basstorm
לאחר הפסקה קצרה מהבלוק הם חוזרים אלינו, ואנחנו אוהבים את הרחבה בבלוק שהם מנגנים, הקהל מגיב ולא מפסיק. מדובר בכישרון מטורף, הרכב שובר מוסכמות שהפך לאחד המבוקשים בעיר בשנים האחרונות! הקהל של “קצת לנשמה” כבר מאוהב בהם והאמת שגם אנחנו! גאים ושמחים לארח את האישיות הסוערת של הצמד הזה על הבמה המרכזית של הבלוק!

Koi Boi – United Beats – Album Launch
תתחילו להתרגל לשם Koi Boi! אומרים שהסאונד שלו מחזיר את הפסייטראנס לימים הטובים והזוהרים. אומרים שהמוזיקה שלו הופכת אותו לאחד הגדולים. הגיע הזמן להפסיק לדבר ולהתחיל לרקוד עם השקת האלבום הרשמית שלו, בחמישי הקרוב!

Elon Yaacov
אמנם לא פתחנו אקדמיה לסאונד, אך ניתן לראות בבירור את ההשפעה 🙂 הליין הזה יצר כמה פרחים שצבעים מדהימים. שנולדו ממש כאן היישר מחריצי הבטון. אילו יעקב כבר חנך את הבמה המרכזית של הבלוק לפני מספר חודשים ולאחר שלא השאיר אבן אחת עומדת במקומה, קראנו לו להגיע ולפרק את מקדש הסאונד מחדש!!

Special closing set @ the Lounge
Shugi Born
השמועות על דיג’יין מוכשרת כמו שד הגיעה גם למקדש הסאונד! שוגי בורן כבר הספיקה להופיע בכל יערות ישראל, להרקיד אלפי בני אדם ולעשות את כל זה בחינניות יוצאת דופן ובסטייל שטרם שמענו! שעות הבוקר המוקדמות הולכות להישמע כמו שטרם חוויתם!
מילה!

SQUAT FLOOR
Powered by Savta

Hectik
שונה, ייחודי ומרגש זאת ההגדרה של הקטיק, כבר הרבה זמן חיכינו לשמוע את הצלילים המיוחדים והשונים שלו בחממת הסאונד שלנו בסקאווט, מהסטים האלה שכייף להתייצב מול הדיגי ברחבה ולעזוב לרגע רק שהוא מסיים.

Omri Guetta
הכריזמה והתלתלים הכובשים של האיש בעל החיוך התמידי הזה אמנם עזרו לעומרי גואטה לכבוש כל עמדה בעיר, אבל הסיבה שהוא אחד הדיגאים העסוקים בעיר זה הוייב שאי אפשר להישאר אדישים עליו שהוא עולה העמדה, והבמה בסקאווט כל כך אוהבת אותו, לא יכלנו להתאפק ושריינו את התאריך הראשון שהכוכב המתולתל יכל לבקר אותנו שוב.

Adir saraga b2b Juan Yarin
הרזידנטים המונכרומטים הבינלאומים נוחתים אצלינו פעם ראשונה סוף סוף ביחד על העמדה, ששמענו אותם חולקים את הבמה בפעם הראשונה הבאנו שאין מנוס ונצטרך לשמוע אותם גם בסקאווט, האנרגיות הלא מפסיקות שהם עולים לבמה ברייבים של מונכרום מגיעות אלינו סוף סוף.

Assaf Adato b2b E-Bony
הצמד האפל הזה יודע להעיר את הרחבות החשוכות ביותר, הרזידנטים של האלפאבית ידועים בקצב של הטכנו המיוחד להם שגורם לך לא להפסיק לרקוד כאילו עלית על רכבת נוסעים בתוך הרחבה, צפו לשעות המאוחרות של הבוקר.

 Lounge Floor
People Are Strange Takeover
הקבוצה החדשה הכי מעניינת כיום, אנחנו מבינים שהם עושים משהו בסדר, כאשר אתה רואה את השם פיפל אר סטריינג’ בכל המקומות הכי נכונים בעיר, צפו בתופעה הזאת לפני שהיא פורצת גבולות, זה הזמן הרומנטי שלהם 🙂 הפעם הם מארחים את בר רוט שלנו, שהראה לאחרונה שהוא יודע לתת עבודה גם מהצד השני של הרחבה!

Mita gami
Zarhi
Nariz
Guest: Bar Roth

מנהלות

* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה ווסבתא
60 ש”ח עד 1:00
80 ש”ח עד 2:00
לאחר מכן המחיר עולה ל-100 לרשומים
המחיר המלא עומד על 120₪
– –
עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:00 ו-2:00 בהתאמה, יהיה זכאי להנחה.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו, לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן.
* אני מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולריים ברחבות ולא לצלם עם פלאשים, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

נתראה ברחבות.

KEEP IT FRESH

כרטיסים ומידע

12, באפריל
החל מ 23:55 עד 10:00
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK FLOOR
Phobos
Kobi
Outsiders
Basstorm
Koi Boi
Elon Yaacov

SQUAT FLOOR
Hectik
Omri Guetta
Adir saraga b2b Juan Yarin
Assaf Adato b2b E-Bony

Lounge Floor 
Mita gami
Zarhi
Nariz
Guest: Bar Roth

Special closing set @ the Lounge
Shugi Born

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!