הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

עשרת מסיבות הטראנס הכי טובות של 2015 – התוצאות

עשרת מסיבות הטראנס הכי טובות של 2015 – התוצאות !

שמעו, תכלס הייתה שנה ממש קטלנית מכל בחינה אפשרית ברמת ההפקות. גם המאושרות וגם במחתרות, הרבה קהל חדש, הרבה הפקות חדשות והרבה הפתעות. לפני כשבוע וחצי שחררנו את הסקר למסיבות הכי טובות של שנת 2015 והיום סיימנו לבדוק את התוצאות.

בסקר על מסיבות הטראנס הכי טובות של 2015 השתתפו 538 בוחרים שונים שנבדקו לפי כתובת IP בכדי למנוע כפילויות ורמאים 😉 העשיריה שנבחרה היא מתוך 30 אירועים עיקריים שאלו עלו בסקר נוסף שהחל לפני כשלושה שבועות.

אז ללא המתנה מיותרת, בואו נצא לדרך…

במקום העשירי

23.10.15 – לאולאו בורדל בטבע

23.10.15 - לאולאו בורדל בטבע

אמנם לאולאו הם לא בדיוק הפקת טראנס טהורה ואורגנית שמתבססת על הטראנס עצמו אלה יותר לכיוון הגליצ’, הדאונטמפו, הדארק ושלל הסגנונות מהשוליים אבל אחרי שנים (רבות) של וותק ועשייה כנה ואמיתית הם בנו לעצמם קהל פשוט מדהים שהולך אחריהם בכל אירוע, בלי קשר לתחרות שיש באותו היום, למזג האוויר או לכל שאר הקשקושים.

אם הייתם ברחבה של לאולאו, אתם יודעים טוב מאוד על מה אנחנו מדברים. מכל האירועים שעלו בסקר, הם הצליחו להבריג את עצמם לעשיריה הראשונה (בלי קשר, לפי דעתינו מגיע להם מקום הרבה יותר מכובד), ריספקט ענק !

במקום התשיעי

06.03.15 – פסטיבל טיפ פורים 2015

06.03.15 - פסטיבל טיפ פורים 2015

פורים הוא אחד החגים מההכי עמוסים בשנה מבחינת הפקות ואירועים והתחרות העצומה מכניסה לחצים אדירים על המפיקים בלנסות ולהביא את המוצר הטוב ביותר לקהל שלהם כדי לספק אלטרנטיבה מעולה בשביל לצאת ולחגוג את החג הכי צבעוני בשנה.

ב 2015 פסטיבל T.I.P הופקד בידי נבחרת גרוב אטאק והתקיים בדרום הארץ מתחת לכיפת השמיים ובין עצי הזית הירוקים. אמנם עמדו בפני ההפקה קשיים רבים שמנעו מהם להוציא את הפסטיבל על הצד שציפו אבל בשורה התחתונה היה שם אירוע מצויין מכל בחינה אפשרית שהיה אפשר להוציא תחת האילוצים והקשיים שעמדו מולם.

במקום השמיני

19.11.15 – מחזירים את נריה

19.11.15 - מחזירים את נריה

לשחרר את נריה הוא אירוע מיוחד במינו, מהאלה שלא רואים כל יום ובשילוב כוחות של המון הפקות ואמנים נוצר איבנט פשוט מצויין עם יעוד קונקרטי מאוד של לעזור לנריה לחזור הביתה מהכלא ההודי שבו הוא כלוא.

האירוע היה בטבע ומתגובות האנשים, הוא היה אחד מהקסומים והאמיתיים ביותר ששנת 2015 ראתה, גם בגלל הזרם האנרגטי שנבנה לטובת מטרה כל כך חשובה וגם בגלל רמת ההפקה הכל כך מוקפדת ואיכותית שסיפקה לקרחניסטים מקום התפזרות מדוייק.

במקום השביעי

22.05.15 – גרוב אטאק שבועות

22.05.15 - גרוב אטאק שבועות

את חג שבועות הרבה יזכרו לטובה בעיקר בגלל הווייב הפשוט נדיר שהיה בו. כן, הליינאפ לא היה מההכי טובים שגרוב אטאק הביאו עד היום אבל הבנייה הנכונה שלו והתוצר שלו ברחבה הורגש טוב טוב בבטן התחתונה.

רמת הפקה גבוהה ומתוקתקת בדיוק כמו שהגרובים יודעים להרים והגיוון בקהל יצר את אפקט כור ההיתוך שאותו מחפש כל קרחניסט ברחבה, לא סתם הוא הגיע למקום השביעי והמכובד!

במקום השישי

06.03.15 – מוקשה פורים

06.03.15 - מוקשה פורים

את שנת 2015 שבט מוקשה בחרו לקחת לכיוון קצת אחר, מחתרתי יותר, שבטי יותר, פסיכדלי יותר ועם לחיצה חזקה על דוושת האדרגראונד בכל הנוגע לקונספט המוזיקלי של ההפקות שלהם.

בשקט בשקט, מתחת לרדאר ומפה לאוזן הם הרימו אירוע פשוט פאקינג מדהים שהרים גבה להמון אנשים ששמו את עצמם בידי ההפקה מבלי לדעת מה מחכה להם. בשילוב החג הכי קסום בישראל (פורים) וביחד עם ההבנה העמוקה של המפיקים בלהביא תוכן אמיתי לרחבה, נוצר משהו שבאמת השפיע על התודעת המשותפת של האנשים שבחרו לחגוג את הקרנבל השנתי שלהם עם נבחרת מוקשה.

במקום החמישי

30.10.15 – זוכרים לרקוד בכפר הנוקדים

30.10.15 - זוכרים לרקוד בכפר הנוקדים

שמעו, האירוע הזה הוא לא אירוע שצריך להרחיב עליו במילים כל כך כי השם שלו הולך הרבההההההה לפניו כבר שנים!

אירוע שפשוט בא מהמקום הכי כנה ואמיתי שיש היום בטראנס הישראלי וללא ספק נכלל ברשימת האירועים מהבולטים ופותחי התודעה הגדולים ביותר שאפשר לשים עליהם את האצבע ולהגיד “וואלה זאת מסיבת טראנס!”.

זה אירוע שמתקיים פעם בשנה ואיכשהו מצליח לאגד את כל פינות הסצנה שלנו מהקטנים ועד הגדולים שבאים לפרגן ויהי מה. הסחורה סופקה והקהל הצביע ברגליים ובקליקים שהביאו אותו למקום החמישי והסופר מכובד.

במקום הרביעי

14.09.15 – יוניטי ראש השנה

14.09.15 - יוניטי ראש השנה

ראש השנה הגיע ואיתו המשבצת של נבחרת יוניטי בעוד אירוע צבעוני ו”מלא רוח” בצפון הרחוק של ישראל. מהצעת הנישואים המרגשת שהייתה על הבמה ועד הסט שובר הקרקפות של אגנטון ושיבאקס, הרחבה הייתה גואשת וחזקה, מחוזקת בליינאפ סופר מכובד של אמנים מהשורה הראשונה של השורות הראשונות.

התגובות המעולות לא הפסיקו להגיע ויוניטי ללא ספק הצליחו לספק אלטרנטיבה מצויינת לצאת ולחגוג את פתיחת השנה היהודית החדשה בקרחנה וענן אבק שלא יבייש את מדבר סהארה. שאפו.

במקום השלישי

27.03.15 – יוניטי טרילוגיה

27.03.15 - יוניטי טרילוגיה

גם את המקום השלישי לקחו צוות יוניטי אחרי אירוע נוסף בסדרת הטרילוגיה שסוגר את חודש מרץ בבלאגן רציני. באירוע הספציפי הזה התגובות החיוביות הגיעו דווקא ממקום מפתיע מאוד, רחבת הגואה.

הקהל של יוניטי בעיקרו מורכב מחבר’ה צעירים שהטעם המוזיקלי שלהם נע מפסייטראנס אירופאי לפרוגרסיב טראנס אבל הדיבור על האווירה שהייתה ברחבת הגואה שלהם היה אחד הבולטים.

זה לא משנה אם אתה וותיק או חדש ברחבות הטראנס, קשה היה להתעלם מהאנרגיות שרצו שם כשפילטריה זרק את התותחים הכבדים ביותר שלו או כשמרטין MWNN העיף את הקרם דה לה קרם של הגואה של פעם, זה היה אחד מהרגעים שננצחים להרבה זמן ורגש שלא יעזוב את הבטן כל כך מהר… וזה בלי קשר בכלל לרחבה המרכזית עם החבר’ה הרציניים של הפרוגרסיב שנתנו קונטרה רצינית לחובבי הז’אנר.

במקום השני

09.04.15 – פסטיבל דוף 2015

09.04.15 - פסטיבל דוף 2015

שמעו, פסטיבל דוף של 2015 היה כנראה אחד מפלאי העולם של הטראנס בארץ. העובדה שהוא מתפרס על 3 ימים של מוזיקה נונ סטופ עם 2 רחבות טראנס חזקות אש (!!!) ועוד רחבת צ’ילאווט ואומנות מוזיקלית ברמה סופר גבוהה ורץ כבר יותר מעשור זה כבר אחד מהקלפים הכי חזקים בחפיסה. תחזקו את כל הדבר הזה עם מזג אוויר שהפתיע וגרר אחריו גשמים בלתי פוסקים, בוץ בגובה הברכיים וקור שרחוק מלהיות קשור לעונה. איכשהו נוצר שם משהו קסום, משהו בלתי מוגדר ובלתי ניתן לתפיסה של השכל הישר.

לעמוד רטוב ברחבה כשהטיפות הקרירות מלטפות לך את הפנים עם בגדים סחוטים במים תוך כדי שמוזיקה פשוט מאסיבית ואגרסיבית בוקעת מתוך הרמקולים ומפרקת את הרחבה לרסיסים למרות כל התנאים המאתגרים, זה כבר הרבה מעבר למשהו שאפשר לתאר במילים וחוויה שללא ספק תלך עם כל מי שהיה שם עד היום האחרון שלו על כדור הארץ.

בהישרדוף היית ? לא טעית ! 🙂

ובמקום הראשון (תופים…) שנה שניה ברציפות !

04.10.15 – גרוב אטאק נוורלנד 2015

04.10.15 - גרוב אטאק נוורלנד 2015

והיהלום שבכתר הפסיכדלי של 2015 מגיע (בשנה השניה ברציפות!) לנבחרת גרוב אטאק ופסטיבל נוורלנד האגדי.

ההכלאה המצויינת בין כל כך הרבה סוגי קהל שונים ומשונים, ערסים, רוסים, שועלי מחתרות, קרחניסטים, כוסיות, סטלנים, יצורים ויצורות בשלל צבעי הקשת והגואש שמתפזרים להם כל אחד בדרכו שלו על פני מתחם ענק ועשיר של מוזיקה ואומנות זה פשוט מדהים ומלא בקסם שלא ניתן לתאר במילים.

קונספט מוזיקלי שקולע לטעמו של כל חובב טראנס, מחולק לשתי רחבות עוצמתיות ומחוזקות במערכת ההגברה מהטובות בגלקסיה, עם תפאורה שמתאימה את עצמה הייטב לאופי האירוע והאווירה שרוצים לבנות בו זה כמו לעשות עוגה לפי מתכון סודי ומנצח שבכל ארוחה הופך ללהיט הכי חם על השולחן.

יש את השלב הקטן הזה שאתה עומד ברחבה ומרגיש זרם שעובר דרכך בכל איבר בגוף, מלטף אותך בעדינות ומעביר צמרמורת מכף רגל ועד ראש, מסובב לך את החושים ופשוט מזרים דמעות של אושר מהעיניים. זה משהו שבתור מפיק צריך לעשות מאמץ על אנושי בשביל לגרום לו להגיע לקהל שברחבה בעזרת בניית כל האלמנטים בצורה מושלמת אחד עם השני ולאור העובדה שהאירוע הזה נבחר בתור האירוע הטוב ביותר לשנת 2015, כנראה שהגרובים הגיעו ליעד הזה.

אם הייתם שם אז אתם כנראה כבר יודעים שמה שהיה ברחבה של הנוורלנד ב 2015 זה משהו לספר עליו לדורות הבאים !!!

באמת שהרשימה הזאת מרגשת כל פעם מחדש כשעוברים עליה וכל מי שמופיע בה הוא אירוע שהרים לכולנו חיוך ענק על הפנים והוסיף עוד חלק קטן בפאזל שמרכיב את האושר של החיים שלנו.

תודה לכל מי שהשתתף בסקר, תודה למפיקים האלופים, תודה לאמנים ששברו את הרחבה ותודה לכם הקהל שהצביע ברגליים, בידיים ובאלוהים יודע מה עוד 🙂

נתראה בשנה הבא, בתקווה לדברים גדולים, טובים וחריפים יותר ברחבה !

האהבה ענקית, משפחת פורטל הטראנס – מסיבהטיוב (לב)

8 תגובות

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!