עשרת אלפי בליינים חגגו במסיבה לא חוקית בצרפת

למרות התחלואה הגבוהה במדינה, מעל עשרת אלפים בליינים חגגו ברייב לא חוקי במחוז לורז שבצרפת, דוחות רבים חולקו על שתיית אלכוהול בציבור ועל שימוש בסמים. 

למרות העלייה בתחלואה בצרפת, התקיים במהלך הסופ”ש הקודם רייב לא חוקי במחוז לורז שבמדינה. למקום הגיעו יותר מעשרת אלפים בליינים, ביניהם גם ילדים. האירוע המדובר התקיים בניגוד להנחיות הקורונה בצרפת, שמאפשרת התקהלויות בחוץ של עד כ-5,000 אנשים.

“כשהם ראו את הכמות המאסיבית של האנשים שצפצפו על החוקים, הם היו בשוק טוטאלי”.

הבליינים הגיעו לרייב במאות מכוניות וקראוונים, והתאספו בפארק הלאומי במוצאי שבת. תושבי המקום, שזעמו על הפרת ההנחיות, התלוננו לרשויות על המסיבה הלא חוקית. כתוצאה מכך, הרשויות חסמו את אתר האירוע “מסיבות בריאותיות הקשורות בסיכון להפצת נגיף הקורונה וכל מי שהגיע למקום, לא הורשה להיכנס. בנוסף, רבים שרצו לעזוב את המסיבה לא יכלו לעשות זאת בשל נהלי בטיחות וכדי למנוע פקקי תנועה, הרשויות הוציאו את הבליינים באופן הדרגתי, בטיחותי ומסודר.

צילום: PASCAL GUYOT2 / AFP
צילום: PASCAL GUYOT2 / AFP

בהצהרה הרשמית של הרשויות נכתב כי בליינים רבים היו שיכורים מדי כדי לעזוב את האזור בבטחה ברכבם ושקנסות רבים ניתנו על שתיית אלכוהול בציבור ושימוש בסמים. בנוסף, חולקו לבליינים בקבוקי מים, מסכות פנים וכן אלכוג’ל לחיטוי ידיים. האירוע נמשך מספר ימים וביום שני בצהריים, נשארו פחות מ-4,500 בליינים, מספר שכאמור, מותר לפי הנחיות הקורונה בצרפת.

תושבים מקומיים הביעו כעס על הבליינים, שרבים מהם הגיעו מחוץ למחוז למסיבה כשהם מתעלמים לחלוטין מההנחיות. “האנשים בלורז לוקחים את הקורונה מאוד ברצינות ושומרים על ההנחיות ועל ריחוק חברתי”, סיפרה תושבת המקום בראיון לעיתון מקומי. “כשהם ראו את הכמות המסיבית של האנשים שצפצפו על החוקים, הם היו בשוק טוטאלי”.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!