הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

סיקור אירוע – פסטיבל יוניטי אטלנטיס

כל טראנסיסט מתחיל וגם ותיק בטח מכיר כבר את השם יוניטי…  במספר השנים האחרונות ההפקה הצליחה להכניס תבלין חדש ורענן לסצנת הטראנס בארץ אחרי כמה שנים לא קלות שעברו עליה. רמי וחבורתו הנאמנה חוללו פה מהפכה אחרי שהצליחו לאחד אנשים שונים מהסצנה וקהל מגוון לביחד אדיר וענק. אטלניטיס בכנרת הוכיח זאת שוב ובגדול.

יוניטי אטלנטיס – הלוקיישן

חוף גולן מתחם הלונה גל בכנרת. פה לא היינו צריכים הכוונה, המסיבה מאושרת ומאובטחת ע”י כל הגורמים והרשויות. מראש ידענו שלשער הכניסה כדאי לבוא רגועים מכיוון שבדרך כלל במסיבות של יותר מ 3000 איש יש לחץ בכניסה זה נורמלי וידוע. היו שתי כניסות, אחת למזומנים ואחת לרוכשי כרטיסים כשבנוסף לכמות האנשים הרבה בכניסה, מזג האוויר היה חם מאוד גם כן, מה שגרם להמולה קטנה בחוץ ואילץ את ההפקה לפתוח שער כניסה נוסף בכדי ליצור כניסה קלה ומהירה לאירוע שלאחר פתיחתו האנשים נכנסו במהירות וקלות למתחם.

יוניטי אטלנטיס – המוזיקה

 המתחם היה מסודר בצורה מתוקתקת, במת הגואה הייתה בתחילת המתחם והבמה המרכזית הייתה קרוב לכנרת. גם הפעם לא חסכו היוניטי בליינאפ והביאו לנו את השמות הגדולים ביותר בשתי הבמות, Egorythmia & E-Clip, TALPA, XEROX & ILLUMINATION, DIGICULT, BUBBLE vs. RISING DUST, ACE VENTURA vs. CAPTAIN HOOK, UPGRADE ועוד רבים אחרים. מישהי כתבה בתור תגובה לאירוע “מרגיש לי שהאומנים התאבדו שם על הבמה” אז אולי לא במובן הישיר של הביטוי אבל ללא ספק נתנו את אחד המופעים הטובים ביותר שלהם, סאונד מצוין רחבה בועטת וגועשת עם קהל מגוון ומחויך .

יוניטי אטלנטיס – התפאורה והאווירה

התפאורה הייתה מעולה, צבעונית ומושקעת, מתאימה בול לאירוע על גדות הכנרת ותחת המיתוג של אטלנטיס. היו ציליות מכובדות מעל הרחבות, דוכני אוכל ובריכה קטלנית להתרעננות. מיקום מושלם לאלפי אנשים שבאו לחפש את הקרחנה.
האווירה הייתה מ.ח.ש.מ.ל.ת! עם לנייאפ כזה איך אפשר שלא ? בבמת הגואה היה קהל צעיר יפה, הסאונד היה מעולה ומחוזק בסוללת תותחים על העמדה שהרעידו את אדמת המסיבה עם צלילים לא מהעולם הזה. זה היה ברור מאוד שיוניטי למדו מלקחי העבר גם מבחינת ההפקה של האירוע וגם מבחינת הקהל, איך לשפר את האירוע בשלל הערוצים שלו.
פסטיבל טראנס יוניטי בכנרת
צילום: יוליה וולק

אפשר היה לראות את החיוכים של האנשים בכל פינה, כולם נהנים מכל רגע ואני לא רציתי שזה יגמר, פה אפשר היה להבין כמה שהטראנס מאחד מגוון שלם ושונה מאוד של אנשים שחופרים יחד מבלי להתחשבן, להסתכל או להפריע אחד לשניה.

 דבר אחד הפריע בעין, פחי אשפה כמעט ולא היו מפוזרים במתחם. אמנם בסיום האירוע האיזור היה נקי ומצוחצח אבל חבל שהלכלוך במהלך האירוע היה רב מאוד. פחי אשפה היו מונעים את העבודה הקשה שלאחר האירוע או לפחות מקלים עליה בצורה משמעותית, לקח להבא. ואם אנחנו כבר שם, בליינים יקרים הפנייה היא במיוחד אליכם ההפקה עושה הכל כדאי שתהנו מהאירועים שלהם ותקבלו תמורה מלאה לכספכם אנא מכם שמרו על הטבע שלנו נקי קחו שקית והצמידו אותה לפינה שלכם גם אתה תהנו מזה.
לסיכום… יוניטי, אני שמחה שנכנסתם אל חיינו והצלחתם לעשות מה שרבים ניסו ומנסים. נכון יש כאלה שחושבים שהטראנס צריך להשאר במחתרת אבל אפשר להגיש אותו בצורות רבות ושונות כדי להשיג מטרות נוספות מעבר לחווייה רוחנית עמוקה וסובייקטיבית. המוזיקה הזאת והאווירה שהיא יוצרת ברחבה צריכה להגיע לכל צעיר וצעירה בארץ כדי שיבינו מהי מהות החופש, הטראנס והביחד שנוצרים ברחבה. מחתרות זה מחתרות ופסטיבלים זה פסטיבלים, צריך להבין את ההבדל והתכונות של כל אחד מהאירועים בשביל להפנים את התוכן והמטרות של כל אחת מהן.
כמה מילים של מפיק מפרגן… “כל הכבוד יוניטי! רואים את ההקפדה, המחשבה, ההתייעלות והשיפור מאירוע לאירוע, השילוב של מקצוענות עם הרבה לב ונשמה מוכיח את עצמו! שאפו”
בתוך עולם לחוץ ומלא שנאה ישנה עיר אבודה עיר רפאים שקמה לתחיה עיר מלאת אהבה אטלנטיס 2015 נמצאה העיר האבודה !
נתראה ביוניטי הבא !

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!