הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

סיקור אירוע – אוזריק טנטיקלס בברבי

סיקור אירוע אוזריק טנטיקלס בברבי

אוזריק טנטיקלס הם ללא ספק אחת הלהקות הסוחפות והמוכשרות שזכינו להכיר בארץ. ההרכב נוסד ב-1983 בלונדון וצמח מתוך סצינת האלקטרו-רוק  אנדרגראונד בעיר. ההרכב מייצר סגנון מוזיקלי שניתן להגדיר כפרוגרסיב רוק פסיכדלי מתובל בפיוז’ן של צלילים אתניים ומקצבים מתוחכמים. אוזריק הוציאו כ-30 אלבומים (!!!) במהלך השנים, כל אלבום בצבע וייחודיות מקורית משלו. אוזריק משלבים בין מקצבי רוק, רגאיי, מוזיקה אתנית בשילוב סינטיסייזר שמעניק את הפן האלקטרוני לכל הסיפור. התוצאה שמתקבלת מהשילוב המרתק הזה הוא חווייה פסיכדלית עוצרת נשימה ומחרפנת חושים שחודרת לכל תא בגוף ומחשמלת אותו עד אין סוף.

המוזיקה

כשמדובר בלהקה כמו אוזריק טנטיקלס אי אפשר לפספס. אם אתם קרחניסטים שהולכים בעקבות הלב שלכם לאירועי מוזיקה איכותיים באמת – אין מצב שפספסתם את אוזריק ביום שני האחרון בבארבי. אוזריק בונים את ההופעה שלהם במחשבה תחילה, הם התחילו את הערב במקצבים איטיים שמלקקים את השפתיים של הצ’יל אאוט – רגאיי ואט אט לאורך ההופעה בכל טראק הגבירו את המקצב האלקטרוני עד שבסוף ההופעה אף אחד בקהל לא הצליח להשאר אדיש.

המקום

אין מקום מושלם יותר מהבארבי להופעה של להקה כמו אוזריק. הבארבי הוא מועדון הופעות ענק שזכה להשתדרג במערכת סאונד איכותית שמתאימה בדיוק לסגנון של אוזריק. אחד היתרונות הגדולים של האירוע היה המקום המרווח ועצם העובדה שלא היינו צריכים להתקפל לתנוחת סרדינים מרוב צפיפות. היה מקום לרקוד ואפילו להעיף את הראסטות באוויר, היה מקום לשים את הבירה בלי לשפוך אותה ומחירי הבר היו סבירים ונוחים. בקיצור שאפו להפקה על בחירת המקום.

הקהל

בין הפקטורים החשובים שיוצרים אווירה הם איכות הקהל בהופעה. בדיוק כמו בביטס אנטיק גם כאן אצל אוזריק הקהל הורכב מאנשים שהגיעו נטו בשביל המוזיקה, הבארבי היה שופע מאנשים שהיופי נזל להם מהאוזניים ביום שני בערב. מי שבאמת אוהב את אוזריק מצא את עצמו בין השורות הראשונות חופר את חייו ברמה שהייתה מביישת רחבת נודיסטים בוודסטוק. מסר חשוב שצריך להעביר למתלוננים הסדרתיים: הלכתם לאירוע ולא אהבתם את הקהל? סימן שהלכתם בעקבות מוזיקת מיינסטרים שמדברת לקהל שגם הוא מיינסטרים.

האווירה

אוזריק טנטקלס עשו ביום שני בערב משהו שלכל אומן מאוד קשה לעשות, הם השאירו אותנו עם הזין ביד  – אף אחד לא רצה ללכת הבייתה. הקהל היה צמא להדרן או לאומן נוסף שימשיך את טירוף החושים שהלך שם. האווירה הייתה כל כך טובה במהלך האירוע וניתן היה לראות את זה בכל ההיבטים: חוסר הצפיפות, הקהל שהורכב מאנשים זורמים בעלי הערכה למוזיקה מתוחכמת, המוזיקה ששלחה אנרגיות מחשמלות וההפקה המסודרת והמוקפדת הולידו לילה מושלם.

הדבר היחיד שהיה חסר קצת ואמנם לא כל כך קריטי הוא חוסר התפאורה – לדעתינו טאצ’ קטן של תפאורה פסיכדלית היה יכול לשפר בצורה משמעותית את רמת החוויה.

תודה ענקית לעוסקים במלאכה, עשיתם עבודה פשוט נהדרת, נתראה באירוע הבא!

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!