הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

סט פסייטראנס פיני של Cerebro Spinal

סט פסייטראנס פיני של Cerebro Spinal

אחת האג’נדות העיקריות והחשובות ביותר שלנו בפורטל היא קידום וחשיפה של אמנים צעירים שעושים מוזיקה מהלב ומגיעה להם במה הרבה יותר גדולה מחדר השינה שלהם או מסיבות חברים קטנות.

לא קל להיות אמן צעיר בעולם המוזיקה של ימינו ואנחנו מאמינים שמגיע שאפו לחברה הצעירים שעובדים קשה בשביל להגשים את חלומם ויוצרים מהלב. עולם היצירה מצריך כוח פנימי עצום ואומץ גדול ללכת עם האמת שלך. לכן, לעת עתה נניח את האסטריקסים והלאודים בצד וניתן את קדמת הבמה למוח צעיר, רענן ורעב שנתקלנו בו לאחרונה בפטיסבל “A.L.M.A”. הקסם שהיה באותו הבוקר נוצר משילוב מעולה של מזג אוויר אופטימלי, רחבה טובה של קהל שבא לחפור את החיים שלו ואמן אחד שעם המוזיקה הכל כך מיוחדת שלו והאנרגיות שהוא זרק על הקהל, הפכו את זה לחוויה מיוחדת במינה.

מדובר בבחור צעיר ושמו אמיתי קצין, או בשם הבמה “Cerebro Spinal”, יוצר כבר מספר שנים פסיי טראנס פיני מפוצץ במלודיות מקוריות שלו שיגרמו לכם לפזז ברחבה, ומנגד גם כאלו שיגרמו לכם להתרגש כמו ילדים קטנים, תוסיפו לכל זה חוויה של רחבה צבעונית אי שם בערבה, דרופ שגורם ללב לבום רציני ונחתם בגשם של בוקר וקיבלתם מתכון לחוויה מוזיקלית אמיתית.

במקור אמיתי הוא פסנתרן קלאסי וג’אז שמגיע מרקע של לימודי מוזיקה ברימון במקום תיכון (נשמע כיף הא?), עם הזמן רכש את מיומנותו בתחום האלקטרוני (הבחור מסתנז כמעט את כל הסאונדים לבד) וביחד הוא יוצר שילוב מוזיקלי מעניין וייחודי שאנחנו מאמינים, מלא בפוטנציאל להמשיך ולגדול.

ועכשיו פחות דיבורים, יותר פליי…

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!