הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

סאב קוצ’ – אפטר עצמאות של קומונה – 09.05.19

סאב קוצ’ – אפטר עצמאות של קומונה – 09.05.19

סאב קוצ’ עצמאות חברים יקרים שלנו
הגיע הזמן להניח את הלאסי, להדליק קטורת מסביב, לעלעל באלבומים מהמיין בזאר ולהיכנס להאווירה הכי מחשמלת שתפגשו ביום העצמאות ה71 של מדינת ישראל!

ת לרייב קסום במיוחד, מהבוקר המוקדם ועד 4 לפנות הבוקר שלמחרת!! לאירוע שישנה את כל מה שידעתם על תרבות הרייב בישראל!!!

תשכחו מכל מה שהכרתם, כי באירוע הזה אתם הולכים לחזות ממקור ראשון ברייב ראשון מסוגו בישראל! החל מהשעות המוקדמות של בוקר העצמאות, ועד רייב חסר פשרות שייקח אתכם למסע לילי, מהפנט, ויז’ואלי ברמות שלא נראו כאן, בועט בקטע של האריכו לכם את הטיול בחודשיים 🙂

תתכוננו למסע ארוך בן 16 שעות, קרוב למרכז ורחוק שנות אור מהשגרה של יום העצמאות. מימד מקביל של ממש, שהוא כל כולו שלנו ושלכם למסע הזה לא תזדקקו לכלום חוץ ממוצ’ילה קטנה, ווי טרבל לייט 🙂

חיליק.. גם אתה מוזמן 🙂

Theek hai, laileinge

ASTRIX – Shamanic Tales IL
אין כמו אסטריקס, גדול אומני הטראנס בעולם כדי לעטר בתפארתו את הלייןאפ של אחד האירועים הכי מיוחדים שאי פעם תווינו.
אבי שמאילוב, הוא ללא ספק ה-דבר האמיתי.

מאז שהיה נער צעיר, סומן ע”י אייל ינקוביץ’ ז”ל, הבעלים המיתולוגי של הוממגה רקורדס כאומן מבטיח ועם השנים הפך לבן טיפוחיו, אסף מאות אלפי מעריצים מסביב לעולם וקצרה היריעה מלספר כמה האומן הזה תרם לתרבות הטראנס בשראל בפרט ובעולם בכלל.

כיום, אסטריקס הוא ללא ספק אחד האומנים הבכירים ביותר של אף-אמ-בוקינג, ולמרות הכוכבים ששיגרנו הנה מחו”ל, כולנו כאן פה אחד בוחרים באסטריקס כאומן המרכזי של האירוע. אחרי כל כך הרבה רגעי אושר צרופים, זה המינימום שאנחחנו יכולים להעניק לו בחזרה.

S.U.N Project mccoys – Germany – live
זקני גואה יספרו לכם רבות על החייזר המטורף שהפך את החופים מקצה לקצה בשנות ה90 העליזות ההרכב האלמותי סאן פרוג’קט, המסיכות המפורסמות, הגיטרות המטורפות והאנרגיות הבלתי נגמרות מגיעות לטקס שמאני רטרו סטייל, כמו שהיה נהוג בימי הגואה הטובים והצבעוניים! לסט הזה, תגיעו עם כל האנרגיה שיש בגוף שלכם, אתם תזדקקו לכל טיפה ממנה 🙂

KABAYUN – USA – Sangoma Records
אתם לא מתארים לעצמכם כמה זמן אנחנו מחכים לתאריך ממלך האופל האמריקאי של סנגומה. הרבה שנים לא שמענו כזאת איכות בז’אנר הזה. הסטים הייחודיים של קאביון לקחו אותו למסע בכל רחבי הגלובוס, וסוף סוף המסע הזה שלח אותו אלינו!

קביון הוא הפרוייקט של דויד מויסטלר מפיק טראנס מארצות הברית. דויד בילה את חמשת השנים האחרונות בהופעות בכל רחבי אירופה, בצפון ובמרכז אמריקה, באסיה, הוא עושה סבב הופעה בחופים של גואה מידי עונה ומנגן על במות הפסטיבלים הגדולים Ozora, MoDem, Antaris והרשימה עוד ארוכה.

KabaDrop – USA Greece – Sangoma Records
אז בקיצור השניים מלמעלה טסו להופעה בגואה היה ניצוץ הלכו לשבת על קפה ומפה לשם נולד KabaDrop. פרוייקט של שני מאסטרים שנוצר מתוך אהבת חינם והבחנה גאונית של השניים, שניגנו סט אחד אחרי השני באחד הפסטיבלים בגואה ושמו לב לחיבור המטורף שיש למוזיקה שלהם.

השניים התחברו והתחילו להיפגש באולפן של מייק (Drip Drop)ויצרו מוזיקה שמשקפת את החוויות שעברו בחופי גואה שבהודו. תהיו מוכנים לסט שיחזיר אתכם בחזרה למאמא אינדיאה, סט מלא אנרגיה עם טוויסטים ומלודיות אפלות בדגש רציני על הפקה נקייה ואיכותית.

Drip Drop – Harmonia Rec Greece
יש לנו את העונג לארח את היווני המהולל Michail Chavales! לאחר יותר מעשור של פעילות והופעות בכל רחבי תבל, מיכאל מגיע לבמה המרכזית של יום העצמאות כדי לכבוש את ליבנו ממרכז הארץ ועד ורנסי! מיכאל התחיל להפיק מוזיקה בשנת 2005 בזמן שלמד הנדסת סאונד באוניברסיטת SAE, ובשנת 2009 הצטרף לחברת התקליטים Harmonia Rec והקליט את האלבום הראשון שלו תחת השם Ridden.

לאחר מספר רב של הופעות מסביב לעולם נולד הרעיון של הפרוייקט Drip Drop ויצא לאור לראשונה בשנת 2014 לאחר שחרורו של האלבום הראשון שנקרא גם הוא “Drip Drop” תחת הלייבל Harmonia, מאז הפרוייקט החדש צבר תאוצה גדולה והחל לכבוש רחבות מסביב לכל העולם. בימים אלו עובד על אלבום חדש בשם “Drip Drop in Lost City” שגם הוא יצא בלייבל Harmonia.

New Born
אמרנו לכם שזה הולך להיות אירוע ללא בלמים, חסר פשרות ועכבות, וניו בורן, הוא בדיוק האיש הנכון, בזמן המתאים לשבור את נתיבי שביל החומוס עם פסיכדליה שלא מתחנפת לאף אחד ויודעת לספר באופן נפלא, את סיפור הבריאה האישי שלה, מנקודת מבט רעננה במיוחד! תתכוננו לסט מטורף בכל מובן המילה!

DEKEL – Stereo Society IL
כמה נפלא לדעת שדקל, אחד שאנחנו מכנים “משלנו” הפך לאחד מאומני הטראנס הבכירים בעולם.
המוזיקה שלו הצליחה לאחד בין כל כך הרבה סוגים של אנשים, שפשוט אין ספק, יד אלוהים ( או יד ספגטי מונסטר) נגעה באיש המקסים הזה.

PIXEL – Stereo Society IL
חיכינו חצי איבנט כדי להגיע אליו. מדובר באחת מגולות הכותרת של תרבות הפסייטראנס מאז ומעולם. מדובר באחד מחיות הבמה הכי מרהיבות שאי פעם חוויתם. מדובר באומן אמיתי, בכל רמ”ח אבריו, שיודע בדיוק מה הוא עושה, ואיך הסיפור שלו, לוקח אותכם לטיול אמיתי על האופניים, ושולח את הנפש שלכם לחקור את המיינד, מקצה לקצה.

Nati & TechAttack – Benyunsons IL
נתנאל וברי מחוברים בנפשם הרבה לפני שגילו את הכימיה המדהימה שיש בניהם על העמדה. שני אלה גם עברו מסלול דומה, כשהתחילו את מסעם ביערות פרווטי נחשפו לכמויות האנרגיה העצומות שאפשר להעביר דרך המוזיקה, וכששני בניונסונים אנרגטיים עולים על תגליות כאלו הם ישר מתחילים לפעול. המשיכו כל אחד בדרכו לפתח את הסגנונות הייחודים שלהם, וכעט הם עולים שוב על אותו השביל שיטיס אתכם לירח.

Fishi & Dana – Benyunsons IL
כן זה אמיתי, השניים משלבים כוחות ומגיעים לסט עצמאות שובר קופות. כשדנה על העמדה קשה שלא להבחין בחינניות ובקסם שהיא מעבירה בכל נגיעה. עם לוק מהפנט ומוזיקליות יוצאת דופן דנה משלבת זרועות עם פישי, הכריש המדויק שמצליח לחדור לנשמה בכל צליל ובכל נגיעה.

Battlefly – Shtulim90 IL
היישר מעונה מטורפת בגואה והופעה בלתי נשכחת בהולי בפושקר הפרפר הגיע לעשות באלגן בישראל והוא נוחת בבמה שלנו עם סט מצמרר במיוחד.

Epilep – Shtulim90 IL
האיש והמסכה שלא תצא לכם מהראש – מגיע לתת קצת טונים מהעולם התחתון ולהביא שמחה מהולה באופל!

– – – – –
יש עוד כמה דברים שבטח תרצו לדעת!

* כל הטירוף הזה יקרה ממש לא רחוק מהבית, תחת כיפת השמיים, 20 דקות גג צפונית לתל אביב בסך הכל.
* כמות הכרטיסים מוגבלת בהחלט.

מנהלות אחרונות:
* הכניסה מעל גיל 22
* הכניסה למתחם האירוע מותנית בבדיקה בטחונית ובהצגת ת.ז.
* הכייף מתחיל בשעה 12:00 בצהריים ומסתיים בשעה 4:00, לפנות בוקר!

באהבה,
משפחת קומונה, בניונסאנס ושתולים 90′

כרטיסים ומידע

החל מ 12:00 בבוקר עד 04:00
הכניסה מעל גיל 22
תחת כיפת השמיים, 20 דקות גג צפונית לתל אביב

האירוע עבר

ליינאפ

ASTRIX – Shamanic Tales IL
S.U.N Project mccoys – Germany – live
KabaDrop – USA GREECE – Sangoma Records
Drip Drop – Harmonia Rec Greece
KABAYUN – USA – Sangoma Records
KabaDrop – USA Greece – Sangoma Records
Drip Drop – Harmonia Rec Greece
New Born
Dekel – Stereo Society IL
PIXEL
– Stereo Society IL
Nati & TechAttack – Benyunsons IL
Fishi & Dana – Benyunsons IL
Battlefly – Shtulim90 IL
Epilep – Shtulim90 IL

 

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!