הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

מירנדה פאנגוס פאנק ונרב סיסטם בקומונה – 23.11.17

מירנדה פאנגוס פאנק ונרב סיסטם בקומונה – 23.11.17

מדמיינים את החיים האלה בלי מוזיקה?

גם אנחנו.. החיים שלנו סובבים סביבה, האהבה שלנו, התשוקה שלנו והאנרגיות שלכם מייצרים מידי שבוע את החוויה את התמונה המלאה. אם הקירות בבלוק היו יכולים לדבר, הם היו מספרים בעצמם על חורף 2017, כאחד הייחודיים שהם חוו.

הטיסה הקרובה, יוצאת ליעד לא מוכר, מעבר לאופק, אל המקום בו הדימיון והמציאות הופכים לאחד. 3 רחבות, 2 הפקות, יוצרים לכם מציאות מקבילה בדרום העיר.

פרק א:

BLOCK FLOOR 
Powered by Communa

Miranda Sweden 
אומנית הגואה המפורסמת ביותר בעולם מגיע למועדון עם סאונד הטוב ביותר בעולם. שילוב חלומי, וללא ספק הגשמת חלום עבור רבים מאיתנו. הסטייל הייחודי, המקצבים המהפנטים והמלדיות המושלמות הופכות את מירנדה לאחד הסטים המבוקשים ביותר בעולם!

Fungus Funk Russia
כמה חיכינו לסט הזה!!!
לא בדקנו, אבל אין לנו ספק שאומנים רוסים ודארק פסיי כנראה נולדו ביחד. האפלוליות המושלמת, הנגיעות החדות, היציאות המסחררות הופכות את פאנגוס פאנק לפטריה הכי מחשמלת שאי פעם שמענו! סוף סוף הוא מגיע, ואנחנו לא יכולים לחכות!!

Nervasystem UK special closing set @ the lounge
בחמישי האחרון השקנו מסורת חדשה – אפטר טראנס החל מ7:30 בבוקר בלאונג’ וכבר השבוע לאחר ניסוי כלים, החלטנו להגזים בכל הכוח! היישר מאנגליה למרכז העצבים, כל הנוירונים נעים לכיוון אחד! סט גואה לתוך הנימים שלנו עם Nervasystem האגדי!

Shayman 
אין ספק שמדובר בערב של כוכבים! היוניון ג’ק הישראלי מגיע לרחבה המרכזית של הבלוק. האיכות של שיימן, שכבר הספיק לנגן בכל הפסטיבלים הנחשבים ביותר בעולם לא מוטלת בספק. האנרגיה והיכולת שלו לקחת את המיינד לקצה, הפכה אותו לאחד מאומני הפסייטראנס הטובים ביותר בעולם. ואם היה לכם ספק, את ההוכחה לכך אתם תקבלו כבר בליל חמישי הקרוב!

Skizologic
האיש רב הפעלים מאור חצבני מגיע עם פרויקט הדגל שלו לרחבה המרכזית! לצד הפקת פרויקט הצ’ילגרסיב שלו GUMI והפקות הקליקה, מאור מביא את הפסיי לטראנס כמו שאף אחד לא עושה בישראל בשנים האחרונות.

המקורות שלו עמוקים במיוחד, אחרי שהפיק בצעירותו את אדרנוכרום וסולאריס, הביטוי והכיוון הייחודי שלו, צובע את הדמיון והופך את הסט שלו למסע חווייתי במיוחד!

Ilumination 
אם התחלתם לשמוע טראנס רק בשנים האחרונות, אולי פספסתם את אחד האומנים שייסדו כאן את כל הסיפור!
אמיר דביר, אחד היוצרים הבולטים בהוממגה אי פעם, יצר קטעים שהפכו לפס קול של החיים שלנו ואנחנו גאים לארח את אחד האבות המייסדים על במת הקומונה, בחמישי הקרוב אתם תקבלו את גירסת ה-FOREST שלו כמו שמעולם לא שמעתם!

Mi-ya-ra 
הפיראט הצפוני, האיש והזקן, ואחד התקליטנים הכי עסוקים בישראל אלעד מיארה סוף סוף מגיע למשפחת קומונה. אין אנשים כאלה, אין אנרגיות כאלה ואין יכולות טכניות כאלה. תגיעו מוקדם ותראו בעצמכם.

פרק ב:

SQUAT 
powered by SAVTA
בכל פעם שנדמה שזה לא יכול להגיע רחוק יותר, מגיע יום ראשון והמציאות מוכיחה לנו אחרת!
מיטב אומני האלקטרוניקה מהארץ ומהעולם פוקדים את הבוילר רום הפרטי של סבתא והלילות הופכים לבקרים סוערים, הימים מתקצרים והציפייה לעולם התוכן שנוצר כאן רק גדלה! השבוע.. כל השיאים הולכים להישבר!

TV.OUT
אחד פלוס אחד לא תמיד שווה לשניים, שצרלי ואורי יוצאים מבסיס האם שלהם, האלפאבית, יש מקום אחד שהצלילים שלהם נשמעים כאילו הם חזרו הביתה, וזה הסקאווט, החיבור נשמע כמו אחד שלם. תתכוננו לעלות לרכבת הטכנו של טי וי אאוט ולא לרדת עד לתחנה האחרונה.

Oron K
יכולות טכניות מטריפות, טעם מוזיקלי משובח ואנרגיות שמדליקות רחבה שלמה זה רק חלק קטן ממה שאורון יראה לכם בחמישי, הבחור השמח והגבוה הזה יודע לחבר את עצמו לקהל ולהרים אותו לגובה שלו.

Sylvie Maziarz (Berlin, Germany) B2B Guy Dahan
גיא חוזר אלינו לביקור מברלין, הביה״ס העולמי לטכנו, איתו מגיעה סילבי, שנוצר בינהם חיבור אקלקטי וטבעי, תל אביב – ברלין זה הסיפור שלהם וזה הסיפור שהם באים להשמיע לנו בסט הסגירה של הסקוואט.

Ido Morali
כשאומרים על מישהו שיש לו אישיות מוזיקלית, תהיו בטוחים שמדברים על עידו מורלי, בחמישי כבר תבינו למה.

פרק ג:

LOUNGE
Music by BOR
כשמם כך הם, החבורה הצבעונית הזאת שלובשת שחור בדרך כלל, גדלה והתפתחה מהמרתפים של תל אביב, פגישות וישיבות אין ספור בסמטאות של דרום תל אביב שהעלו רוח שטות ויצירה לתוך הרחבות. הרבה זמן שהלאונג חיכה להלך רוח שלהם, אולסונגר, אוסקה, שי לרנר והאורח זיו ישחקו איתנו כמו שהם אוהבים.

Oska – Bor

Olsvanger – Bor

Shay Lerner – Bor

Ziv Gabay – Austin

מנהלות

* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה ווסבתא
60 ש”ח עד 1:00
80 ש”ח עד 2:00
לאחר מכן המחיר עולה ל-100 לרשומים
המחיר המלא עומד על 120₪

* עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:00 ו-2:00 בהתאמה, יהיה זכאי להנחה.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן.

KEEP IT FRESH
Communa & Savta presents: Music is lIfe 23.11.17

כרטיסים ומידע

23, בנובמבר
החל מ 23:00 עד 09:00
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK FLOOR
Miranda
Fungus Funk
Nervasystem
Shayman
Skizologic
Ilumination
Mi-ya-ra

SQUAT
TV.OUT
Oron K
Sylvie Maziarz
Ido Morali

LOUNGE
Oska
Olsvanger
Shay Lerner
Ziv Gabay

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!