הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

למה אתם פשוט חייבים להגיע לכנס קידום המוזיקה ביום שני

למה אתם פשוט חייבים להגיע לכנס קידום המוזיקה ביום שני

ביום שני הקרוב ה- 11.3.19 אנחנו מקיימים את הכנס הראשון בנושא קידום מוזיקה אלקטרונית בעידן הדיגיטלי בתל אביב אז החלטנו לתת לכם מידע נוסף על מה מחכה לכם ולמי שמתלבט, למה אתם פשוט חייבים להגיע אליו.

מה המטרה של הכנס?

המטרה העיקרית של הכנס היא לתת כלים מעשיים כאן ועכשיו בשביל ללמד אתכם לקדם את עצמכם ואת המוזיקה שלכם כבר מהבוקר למחורת. בנוסף, לתת לכם הצצה על איך דברים עובדים מאחורי הקלעים כדי שתוכלו להשתמש במידע הזה להגדלת כמות ההופעות שלכם (שווה!).

כרטיסים ופרטים על הכנס כאן > כנס קידום מוזיקה אונליין

למי הכנס מיועד בכלל?

הכנס מיועד לאמנים, די ג’יים, יוצרים, מפיקים ואנשים מתחום המוזיקה שרוצים לחשוף את התוכן שלהם ליותר קהל וככה להגדיל את כמות הניגונים במסיבות והאירועים השונים.

הכנס מיועד לקהל צעיר ווותיק כאחד והמידע שיועבר בו יקיף נושאים רבים שרלוונטים לכל מי שעוסק במוזיקה.

ואיפה הוא יתקיים?

הכנס יתקיים באולם כנסים גדול ויוקרתי על פארק הירקון בשם “מרכז הכנסים ישראל יפה בפארק” שבתל אביב.

שעות הכנס הם מ- 17:20 ועד 21:30.

כנס קידום מוזיקה אלקטרונית בעידן היגיטלי בתל אביב

למה אני צריך את זה בכלל?

אלברט איינשטיין אמר “אי שפיות זה לעשות את אותו הדבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות”. 

אתם צריכים את הקורס הזה כי אתם רוצים לנגן על במות של פסטיבלים ומסיבות רציניות ולתת לעולם לשמוע את היצירות שלכם. רוב האמנים ממשיכים לעשות את אותן הפעולות שלא מביאות את התוצאות שהם מצפים ופה יש לכם הזדמנות לבוא לשמוע את האנשים מהמובילים בתחום שילמדו אתכם את כל הדברים הכי חשובים והכי קריטיים בשביל להגיע לשם.

אם אתם מרוצים מההישגים שלכם היום אז כנראה שהכנס לא בשבילכם אבל אם אתם שואפים ליותר ורוצים באמת להגיע רחוק, זאת ההזדמנות שחיכיתם לה, אנחנו כאן בשביל להרים אתכם הכי גבוה שאפשר.

כנס בנושא קידום מוזיקה אלקטרונית בעידן הדיגיטלי

על מה הולכות להיות ההרצאות?

בשביל להביא מידע שבאמת יהיה פרקטי ומועיל, הולכות להתקיים 5 הרצאות בנושאים שונים כשהגרעין של הכל זה איך להוציא אתכם מהכנס עם מידע פרקטי שתוכלו ליישם בקלות כבר מהיום בשביל להגדיל את כמות החשיפה ברשת ואת כמות ההופעות שלכם בפועל.

מיקי גרינברג – Genetrick

מיקי יספר לנו איך הוא בתור אמן מתחיל הצליח לנצל את הרשתות החברתיות והמדיה הדיגיטלית בשביל לפרוץ החוצה מעבר לגבולות ישראל ובאיזה דרך עשה זאת.

שחף אפרת – Freedom Fighters

שחף יספר איך הוא בתור אמן מוביל מצליח להתאים את עצמו למגמות המשתנות בענף המוזיקה אונליין ויתן טיפים מעשיים איך הוא ממציא את עצמו כל פעם מחדש.

יונתן מרקוב – Bliss

יחלוק עמנו את אסטרטגיית השיווק שלו ויספר על סוגי המדיה העיקריים שהוא משתמש בהן בכדי להגדיל את החשיפה ולשמור על ערך גבוה למותג בלי להוריד הילוך.

שחר בר יצחק – שותף ברשת Trancentral

שחר יקיף הרבה נושאים מעניינים ויענה בעיקר על השאלה “איך רשתות חברתיות משפיעות על תעשיית המוזיקה”. איזה יתרונות יש לסוגי מדיה שונים, זכויות יוצרים וניהול נכון של המותג שלכם בגזרה הבינלאומית ובכך גם לתת לכם מידע פרקטי איך לעשות זאת הכי טוב שאפשר.

ראובן גרובן – מנהל ומייסד MesibaTube 

בהרצאה האחרונה נעבור על 5 כלים פרקטיים ומעשיים שהוכיחו את עצמם בתור יעילים, כלים שיעזרו לכם להשיג הופעות בצורה אפקטיבית ולא רגילה כבר היום דרך שימוש באסטרטגיה מנצחת.

למה כזה יקר, ונשארו עוד כרטיסים לכנס?

שאלה שעלתה מספר פעמים במהלך השבוע והתשובה הכי טובה שאפשר לתת עליה היא:

אם 150 שקל זה מה שמונע ממכם לבוא לשמוע את המרצים מההכי חזקים בתחום שיספרו סודות מקצועיים שלא תשמעו בשום מקום אחר ויתנו לכם מידע שכנראה לא ישמע בזמן הקרוב, יש מצב שעולם המוזיקה הוא לא בשבילכם 🙂

וכן, יש עדיין כרטיסים אבל תזדרזו כי האירוע מוגבל ל 80 איש.

כרטיסים ופרטים על הכנס כאן > כנס קידום מוזיקה אונליין

זה הרגע שלו חיכיתם, אל תפספסו אותו.

גם האמנים הכי גדולים לא חלמו לנגן לרחבות כאלה, הכל מתחיל מצעד אחד קטן….

פסטיבל בום האגדי. צילום Jakob Kolar.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!