כנס בנושא קידום מוזיקה אלקטרונית בעידן הדיגיטלי – 11.03.19

כנס בנושא קידום מוזיקה אלקטרונית בעידן הדיגיטלי – 11.03.19

מכירים את זה שאתם יושבים לילות על גבי ימים ומזיעים את כל מה שיש לכם על טרק שאמור להיות הדבר החם הבא כי הוא באמת נשמע ומרגיש כמו אחד כזה אבל כשאתם מעלים אותו לפייסבוק יש לכם 2 וחצי לייקים בקושי?
 
או שיש לכם סט שהרכבתם עם מחשבה עמוקה ומדוייקת אבל הקהל היחיד ששומע אותו זאת אמא שלכם בסלון והשכנים?
 
אנחנו נרגשים להזמין אתכם
לכנס הראשון מסוגו בישראל
 
קידום מוזיקה אלקטרונית
בעידן הדיגיטלי
 
מטרת הכנס היא לספק ארגז כלים ברור ומדוייק לאמנים, יוצרים, די ג’יים ואנשים מעולם המוזיקה בכדי לחשוף את המוזיקה והתוכן שלהם ברשתות החברתיות והפלטפורמות השונות ברשת.
 
מה בתוכנית:
 
חמישה מרצים שנחשבים מהמובילים בתרבות הטראנס המקומית והעולמית שיחלקו מהידע והסודות האישיים שלהם על הדרך שדרכה הם משתמשים ברשתות החברתיות והמדיה הדיגיטלית בכדי לקדם את המוזיקה שלהם ולחשוף אותה לקהלים מסביב לגלובוס.
 
‍ המרצים:
 
✴ מיקי גרינברג – Genetrick
מיקי הוא אחד האמנים הצעירים ופורצי הדרך הבולטים ביותר שחצו את גבולות ישראל שהצליחו להתברג לבמות פסטיבלים בינלאומיים עם מוזיקה מדוייקת ושימוש אפקטיבי בחשיפתה דרך הרשתות החברתיות.
מיקי יגיע לספר את הסיפור מתחילת דרכו ועד הרגע שהוא הרים רחבות של אלפי אנשים מסביב לעולם ואיך הביא לידי שימוש את הרשתות החברתיות בתהליך.
 
✴ שחף אפרת – Freedom Fighters
אחד מאמני הבית הגדולים והמובילים של הלייבל האגדי HoMmega שזכה לככב כמעט על כל במה אפשרית בעולם וחלק מהלייבל המרענן Stereo Society יגיע לחלוק סודות מקצוע מעניינים על הצורה שבה הוא משתמש ברשתות החברתיות והפלטפורמות השונות בכדי לחזק את המותג ולייצר ערך אמיתי לעוקבים שלו.
 
✴יונתן מרקוב – Bliss
עם וותק של 15 שנים בתחום, הרוקנרולה הבלתי מעורער מבית Nutek records ואמן הבית של סוכנות Sonic booking שכל סט שלו מרים רחבות של אלפי אנשים כמו לב פועם אחד, יגיע לספר על סודות המקצוע והדרכים שבהן הוא מצליח לשלב את המוזיקה האנרגטית והחזקה לצד פעילות שיווקית אינטרנטית חדה שיוצרים מותג מוזיקלי פורץ גבולות.
 
✴ שחר בר-יצחק – Trancentral
שחר בר-יצחק הוא אחת הדמויות המוערכות והבולטות ביותר כשמדובר על זיקה חזקה לסצינה האלקטרונית העולמית, עם וותק של קרוב ל- 30 שנה בתרבות הטראנס. שחר היה תמיד בחזית האינטראקציה בין הטראנס והמדיה הדיגיטלית, החל מייסוד אתר Isratrance האגדי ועד ניהול מדיה של אומנים מובילים בעולם המוסיקה האלקטרונית ובהם: Astrix, Ace Ventura, Captain Hook, Minilogue, LOUD, System 7 ועוד, לצד ייסוד חברת Glide Brothers וניהול המדיה של רשת הטראנס המובילה בעולם Trancentral. שחר יגיע להרצאה מרתקת על חשיבות המדיה הדיגיטלית עבור מוסיקאים היום.
 
✴ראובן גרובן – MesibaTube

בעלים ומייסד רשת MesibaTube ומנהל קמפיינים ושיתופי פעולה בינלאומיים ברשת Glide brothers, מפיק אירועים ומנהל מדיה דיגיטלית לאמנים והפקות בארץ ובעולם. ראובן יעביר הרצאה בנושא “5 כלים פרקטיים ליישם כבר היום” ויתן טיפים ומידע מדוייק איך תוכלו לבנות אסטרטגיה שיווקית מנצחת ולהגדיל את החשיפה שלכם כבר ממחר בבוקר.

פרטים נוספים באיבנט > כנס בנושא קידום מוזיקה אלקטרונית ברשת

הגיע הזמן שגם אתכם ישמעו

פרטים וכרטיסים

מיקום:
מרכז כנסים ישראל יפה בפארק.
כתובת: שדרות רוקח 80 – פארק הירקון, תל אביב.
שעות הכנס: 17:30 – 21:00
 
מחיר:
ציפורים מוקדמות: 120 שח
שלב ראשון: 150 שח
שלב שני: 180 שח
*האירוע מוגבל ל- 80 משתתפים
*המחיר כולל 5 שח דמי סליקה וטיפול

מרצים

– מיקי גרינברג –
Genetrick
 
– שחף אפרת –
Freedom Fighters
 
– יונתן מרקוב –
Bliss
 
– שחר בר-יצחק –
Trancentral
 
– ראובן גרובן –
MesibaTube

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!