כך פסיכדליה יכולה להציל את חייכם

מה אם מרבית הדברים שלימדו אתכם על חומרים פסיכדליים הוא שגוי? האם הטעו אותנו בנוגע לסגולות הרפואיות של חומרים פסיכדליים ממש כפי שהטעו אותנו בנוגע לאלו של הקנאביס? סרטון אנימציה חדש מסביר:

לפני 40 שנה החליטו ממשלות בכל העולם להפוך את החומרים הפסיכדליים לבלתי חוקיים וכינו אותם “סמים מסוכנים”. אבל הסמים המסוכנים בעולם הם אלכוהול וניקוטין, ושניהם חוקיים, כך שהחוק אינו מבוסס על מדע.

במשך אלפי שנים השתמשו תרבויות שונות בחומרים פסיכדליים, לא כסמים, אלא כתרופות. והמדע לצידם. מספר מחקרים הראו שחומרים פסיכדליים אינם רעילים, אינם ממכרים ויש להם הכח לרפא אפילו את המקרים הקשים ביותר של חרדה, דכאון, התמכרות ופוסט טראומה.

צפו:

MDMA

כשאנשים הסובלים מפוסט טראומה ולא הצליחו למצוא פתרון תרופתי יעיל קיבלו טיפול ב-MDMA בשילוב עם פסיכותרפיה, 83% מהם נרפאו – זאת לעומת 25% בלבד שנרפאו בעזרת פסיכותרפיה לבדה.

פסילוסיבין

הקפאין שבכוס הקפה שלך רעיל יותר מהפסילוסיבין שבפטריות הקסם. המדע מראה שחומרים בלתי ממכרים אלו מאיטים את הפעילות באזורי המוח שפעילים יתר על מידה בקרב אלו הסובלים מדיכאון.

באחד המחקרים, שנערך על ידי אוניברסיטת ג’ונס הופקינס, 80% מהנבדקים שקיבלו פסילוסיבין דיווחו כי החוויה שיפרה את איכות חייהם ואת כמה הם מרוצים מחייהם.

30% מהנבדקים תיארו את החוויה כחוויה החשובה ביותר בחייהם. פסילוסיבין ריפא חרדות, דיכאון, כאב ראש מצררי והתמכרות לעישון.

מחקר אחר מאוניברסיטת דרום-פלורידה מצא שפסילוסיבין אף עשוי להוביל לנוירוג’נסיס (התחדשות תאים במוח).

LSD

בשנות ה-50 השתמשו רופאים מקנדה ב-LSD כדי לרפא אלכוהוליזם – עם 45% הצלחה. אפילו ביל ווילסון, מייסד ארגון ‘אלכוהוליסטים אנונימיים’, השתמש בחומר כדי לטפל בדיכאון ממנו סבל.

ווילסון ניסה, ללא הצלחה, להוסיף את ה-LSD לתכנית ’12 הצעדים’ המוכרת והסביר כי “היכולת של החומר לייצר התבוננות פנימית ורוחניות היה הצעד הראשוני והחיוני כל כך”.

מחקר אחרון שנערך בנושא מצא ש-LSD הצליח להפחית את החרדה בקרב אנשים גוססים.

כתבה מעניינת נוספת על השפעות ה LSD

פיוטה

מחקר מצא ששימוש ארוך טווח בקקטוס הפסיכואקטיבי ‘פיוטה’ אינו גורם לכל נזק קוגנטיבי או פסיכולוגי שהוא.

השימוש בפיוטה חוקי ב-6 מדינות בארה”ב ותושבי אמריקה האינדיאנים צרכו את הצמח במשך מאות בשנים בכדי להתחבר עם הרוחניות.

DMT

DMT, או דימתילטריפטאמין, הוא רכיב פסיכדלי המופק באופן טבעי אפילו בתוך מוח האדם. באחד המחקרים הוכיח ד”ר ריק שטרסמן כי החומר יכול להינתן באופן בטוח לאנשים.

אלו שהשתתפו במחקר של שטרסמן דיווחו על חוויות רוחניות יוצאות דופן בזמן השימוש.

איבוגין

איבוגין מופק משיח מערב-אפריקני וידוע ככזה שעוזר לאנשים בגמילה מהתמכרות להרואין ותרופות מרשם – וזאת מבלי לסבול מתופעות הלוואי המוכרות.

איוואסקה

המדע מראה ששימוש ארוך טווח במשקה המופק מהצמח האמזוני ‘איוואסקה’ מגביר את רמות הסרוטונין, הרכיב במוח שאחראי על רגש השמחה.

צרכני איוואסקה הינם בעלי סבירות נמוכה יותר להתמכרות.

תרופות מרשם מערביות נוטות לטפל בעיקר בתופעות הלוואי של המחלות השונות ומתעלמות מהגורמים המובילים להן.

טראומה

כולנו סבלנו מטראומה. וכשאנחנו לא מעבדים ומטפלים בה, היא מוקרנת אל הגוף בצורת כאבים בלתי מוסברים, מחלות, דיכאון, חרדה, פוסט טראומה, סרטן ועוד ועוד…

כאשר הם נלקחים בצורה מוסדרת ובמקום ותנאים נכונים, פסיכדליה יכולה לרפא טראומה.

כשאנשים צורכים תרופות אלו, הם נכנסים למצב המדמה חלום ובמהלכו חוויות טראומטיות מעובדות, נפתרות ומפרידות את הפחדים הנלווים אליהן מהזכרון הקשה ויוצרות עיבוד מחדש.

אחדים מתארים את הפסיכדליה כ”30 שנים של טיפולים בלילה אחד” ואחת הטרגדיות הגדולות הנוגעות לזכויות אדם במאה האחרונה היא שלציבור הרחב אין כל גישה לתרופות אלו.

העיתונאי גרהאם הנקוק מציין כי “ברמות העמוקות ביותר, התודעה שלנו היא מה שאנחנו – עד למצב בו אם אנו לא שולטים על התודעה שלנו, איננו יכולים לשלוט בשום דבר אחר גם כן.”

פסיכדליה מחזירה את הכח לידיכם ומראה לכם שאתם יכולים לרפא את עצמכם – מבפנים.

כתבה מרתקת על איך להתמודד עם טריפ רע

קרדיט על המאמר למגזין קנאביס.

6 תגובות

  1. ממש כל הכבוד נקדם את המודעות לרפואה טבעית ולהבנה בכל העולם המודעות גוברת למחלות המודרניות למינהן כגון דיכאון וכן לרפואה של המחלות והקשיים ולא רק טיפול חיצוני
    חברכם האוהב.
    אתר ממש כלבבי

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!