הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

יומולדת לסמיילי עם X Dream בבלוק – 26.09.19

יומולדת לסמיילי עם X Dream בבלוק – 26.09.19

וואו איזו יריית פתיחה הייתה לנו לימי החמישי החדשים של הבלוק
רוחות רעננות מנשבות מעל שמי תל אביב רוחות של שינוי, של עומק, שיפור, התכווננות ובחינה מחדש של הפקת הדגל של חיי הלילה בעיר הגדולה ביותר בעולם.

כמה נדיר זה לקבל את הזכות לחגוג את יום ההולדת של אחד האנשים הכי בולטים בסצינת הטראנס בכלל ובחיי קומונה בפרט!אביעד סמיילי, האיש שרק מבט שלו גורם לך לחייך מאוזן לאוזן, חוגג יום הולדת וזה לא דבר של מה בכך.

מי שהיה בפסטיסמיילי בשנים הקודמות כבר יודע שמדובר באחד האירועים הכי חזקים שיש בתל אביב בכל שנה. ממש כמו תקופת החגים.. יש מועדים שפשוט משנים את התמונה מקצה לקצה, גאים להיות חלק מסיפור החיים של האיש הכל כך מיוחד הזה!

החיים האלה מהירים, הם דורשים מאיתנו ארגזים של אנרגיה. יש לנו רצון להספיק הכל, לתפוס כל רגע בגרון ולא לשחרר לעולם את ההרגשה הנפלאה הזאת של כאן ועכשיו. של הכל קורה, של הדבר החם ביותר.

זה לא יכול לקרות בשום צורה שטחית. אנחנו נכנסים לבית המקדש של הסאונד. ובית המקדש הזה לא מקבל בינוניות בברכה.
רק הטוב ביותר לממלכת הבלוק.

את החודש הראשון של העונה החדשה מבית ט’ורסדיי בלוק, אנחנו הולכים לסגור בצורה שתהדהד לכם חזק חזק בבלוטת האיצטרובל. הנפש עומדת לרטוט בעוד כמה רגעים, ולשלוח את התדר הייחודי שלה אל כל שוחרי התרבות האלקטרונית שכבר משחיזים את החרבות.

ואם בחרבות עסקינן, אז אלה החרבות שלא ישאירו בלוק אחד במקומו בחמישי ה26.9.19! ככה מקבלים שנה חדשה, ומשאירים לכם טעם של עוד עשור לפחות 🙂

BLOCK KINGDOM

X-DREAM – GERMANY
תשאלו כל אדם שאתם מחזיקים מהטעם המוזיקלי שלו מה דעתו על אקס דרים. התשובה תהיה זהה. מדובר אולי בהרכב הכי יצירתי, בועט, אפל, ייחודי, מגוון ופסיכדלי בכל הגלקסיה הזאת. הם הביאו את הטק לטראנס, את הגואה לשנות ה2000, את העתיד אל המוזיקה האלקטרונית והם עשו את כל זה מבלי לאבד את הזהות הייחודית שלהם אפילו לא לרגע קט.

היכולת הוירטואוזית של מרקוס ויאן להמציא את עצמם מחדש עם השנים הפכה אותם לאחד ההרכבים הכי מבוקשים ומוכרים אי פעם בסצינת הטראנס העולמית! תחזיקו חזק, הם מגיעים לסט המרכזי של הבלוק!

SKIZOLOGIC – 2.5 hours set
זוכרים את תקופת ימי ראשית המסיבות? התקופה בה כל סט היה סיפור? עולם ומלואו שלוקח מנקודה אחת ומטלטל אתכם מצד לצד כמו ספינה טרופה בלב ים? אז לרגל ההופעה של סקיזולוג’יק בבלוק, אומן כזה שמצליח לשלב בצורה כה נדירה סאונד של פעם עם הטכנולוגיה של היום, נתנו לו שעתיים וחצי לספר לכם מדוע בדיוק הוא הפך לאחד הכוכבים המבוקשים ביותר בעולם כיום.

אחרי סבב הפסטיבלים האחרון, מאור חצבני מוכיח שיש לדור הואמנים החדש של ישראל יותר ג’וס אפילו מכל ההיסטוריה המפוארת שלנו.

GORIVICH – GERMANY
נמרוד גורוביץ’ שעד לא מזמן התהדר במגורי קיבוץ צפוני צנוע, הבין מהר מאד שכדי לספק את הדרישה לכל כך הרבה הופעות בחו”ל, עליו לקצר טווחים למפיקים השונים והעתיק את מגוריו לברלין. רגע לפני שהוא מנשק את סבתא בארוחת החג, יש לנו את העונג להזמין את אחד הכשרונות העולים והגדולים בעולם הפסייטראנס העולמי לבמה המרכזית של הבלוק.

גורוביץ’ למי שאיכשהו פספס, הוא מוזיקאי מהמוכשרים שגדלו כאן בארץ. מתופף בלהקה, מגיע אלינו ממשפחה של יוצרים ואנשי אומנות, עד לא מזמן גם היה המתופף בהופעת הלייב המלאה של ההרכב לאוד. פרח בהומגגה תחת ידיו המדויקות של אייל ינקוביץ’ ז”ל וכיום הוא מהווה את חוד החנית של הלייבל STEREO SOCIETY, שממשיך לעורר גלים בכל רחבי העולם.

GOLANSKI AKA BAYAWAKA – ZENON REC
אם גיליתם את עולם הדאוןטמפו, אתם גיליתם כבר מזמן את גולן באייאווקה. מדובר באחד הדיג’ייס הכי גדולים בז’אנר הזה. הבנאדם פשוט לא מספיק להמציא את עצמו מחדש, להגיע לבמות הכי גדולות ועם עדת מעריצים גלובלית הולכת וגדלה, לאט לאט הופך לאחד האומנים המבוקשים ביותר בעולם.

כמה מבוקשים? הבעלים של זנון רקורדס סנסיאנט גילה את הפוטנציאל המוזיקלי האדיר שלו, סיפק לו בסיס איתן יצירה, שמע התרשם והחתים אותו בזריזות להיות הדבר הגדול הבא שיוצא מענקית הטראנס האוסטרלית. את הבכורה של הפרוקיט הזה, אתם תשמעו בפעם הראשונה אצלנו, במקדש הסאונד. מבטיחים לכם שמדובר בלא פחות מהסט של האירוע! תתכוננו!

After hours: LARCEUSS
אושרי את בית הקליקה מגיע לחתום באיכות שאין לה הופכין את ליל הכלולות הזה. חמוש במיטב הקטעים מכל השנים, הוא הולך לקחת אותנו למסע בזמן, טיול תודעתי עמוק ומורכב, מרים ומרטיט, שישגר אותנו אל המציאות באור יום מבלבל.. בדיוק כמו שאנחנו אוהבים לנצח את הבלוק.

SQUAT KINGDOM
גם השבוע יש לנו את העונג לארח סוללת כוכבים מטורפת בממלכת הסקוואט! כל אומן כאן הוא סיפור אדיר בפני עצמו וכל מילה נוספת פשוט מיותרת הכוכבים של הסצינה בערב אחד, ברחבה אחת!

Asaf Samuel

Ido morali

Moshe abutbul

Tal Tobi

Nigri

LOUNGE KINGDOM – powered by BenyunSons
מי שכבר הכיר את הבניונסאנס, לא צריך הסברים נוספים. מי שעדיין לא, רק צריך לדעת שאם הוא היה לאחרונה בפסטיבל בחול וקלט את הסטייל המטורף שהולך ברחבות הדארק באירופה… אז זה זה, ובגדול!! הקהל הכי יפה, הסטייל הכי משוגע, והאופל הכי נוצץ שחוויתם עומד לקחת אתכם למסע היישר אל עומק האנדרגראונד!

Tetraktyz – Spain – First time in Israel
טטרקטיס הוא הזיווג המוזיקלי של ניקולס ופדריקו הספרדים. על פי הפיתגוראים טטקרטיס הוא משולש שמסודר מעשר נקודות בארבע שורות ומייצג סמל שלמות וקדושה. ניתן לתאר על ידיו את יחסי הצלילים הראשונים. בגלל שהמוזיקה של השניים כל כך מתחברת לשם שלהם החלטנו לארח את ניקולס בהופעת בכורה בישראל שיקח אותנו לטיול בין הצורות עם הרמוניות אפלות במוזיקה שלהם.

טטרקטיס הוא הזיווג המוזיקלי של ניקולס ופדריקו הספרדים. על פי הפיתגוראים טטקרטיס הוא משולש שמסודר מעשר נקודות בארבע שורות ומייצג סמל שלמות וקדושה. ניתן לתאר על ידיו את יחסי הצלילים הראשונים. בגלל שהמוזיקה של השניים כל כך מתחברת לשם שלהם החלטנו לארח את ניקולס בהופעת בכורה בישראל שיקח אותנו לטיול בין הצורות עם הרמוניות אפלות במוזיקה שלהם.

TechAttack
בארי ריינוולד התחיל את דרכו אי שם ביערות פרוואטי, שם נחשף בפעם הראשונה להפקה ויצירה מוזיקה ומאז הבין את הייעוד שלו. לא עבר הרבה זמן עד שכבש את כל הסצנה והגיע ללב של כולם. אחרי הרבה עבודה קשה הוא מגיע ללייב סט עם תוכן מקורי וחדש מהתנור ונותן לכולנו הזדמנות לטעום מהצלילים האפלים והחודרים שלו.

NATI
מכל סט לסט נתי רק ממשיך לחדש ולהפתיע אותנו, וגם הפעם, אחרי התסגרות ארוכה באולפן נתי פותח את הדלת ויורה על אוטומט. נתי מגיע להפציץ אותנו בסט שיגרום לכם להתגרד ויהפוך אתכם לנרקומנתי.

Fishi
פישי על העמדה זה צמרמורות והתרגשות, בדרך קסומה הוא מהפנט וסוחף אותנו כל פעם מחדש. אנשים מנסים לעלות על הנוסחא שלו כבר שנים, אך ללא הצלחה. הפעם – סט סודי ומלא הפתעות מחכה לכם, כדאי לבוא עם מגנים.

GALA
אמנם בתחילת דרכה אך קשה להבחין בזה. גל אזולאי מתאפיינת במוזיקה מיוחדת המשלבת פסיי וזנון עם וייבים קליליים ומדוייקים. אחרי שכבשה כמה במות בצפון הארץ החלטנו שזה הזמן להביא אותה למרכז העניינים לסט ראשון במקדש.

מנהלות:
* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הוותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו, לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה.
* אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן. KEEP IT FRESH
* מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולרים ברחבות, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

כרטיסים ומידע

26, בספטמבר
החל מ 23:59 עד 09:59
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

 

ליינאפ

BLOCK KINGDOM
X-DREAM – GERMANY
SKIZOLOGIC – 2.5 hours set
GORIVICH – GERMANY
GOLANSKI AKA BAYAWAKA – ZENON REC
After hours: LARCEUSS

SQUAT KINGDOM
Asaf Samuel
Ido morali
Moshe abutbul
Tal Tobi
Nigri

LOUNGE KINGDOM
Tetraktyz – Spain
First time in Israel
TechAttack
NATI
Fishi

GALA

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!