הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

יומולדת לניר לב בקומונה – 11.10.18

יומולדת לניר לב בקומונה – 11.10.18

קומונה, סבתא, ביט בוטיק ואיזזטי מציגות!
Nir Lev’s & Asher Azran B-NIGHTDAY
חשבתם שהגזמנו? דמיינו לעצמכם מה יקרה כשיש יום הולדת לצ’יף הראשי של הקומונה…

והפעם זה לא עוד יום הולדת, הפעם זו מהות היין והיאנג, הותיק והדור החדש. אנחנו רואים איך החיבור בין הדורות, משלב את הדימיון הבין הניצים ואת הברק השובב שנרקם בעיניים. המוזיקה מחברת אותנו, מגשרת על ההבדלים, מוצאת את האחדות והופכת את כולנו לגוף אחד נושם ופועם, תחת מטרייה מוזיקלית אחת!

ניר לב, שעשה דבר או 2 בחיי הלילה של תל אביב ובסצינת הטראנס בפרט, לצד אשר עזרן, הבעלים של ההפקה שנולדה רק הקיץ וכבר הספיקה לסחוף אותנו לחלל בשם גאיה. שניהם יחגגו יום הולדת בחמישי הקרוב ויתנו לכולנו שיעור באיך יוצרים את הסינרגיה המושלמת!
– –
תחזיקו חזק כי בחמישי הקרוב אנחנו הולכים לחגוג יום הולדת כיאה למשהו שקורה רק פעם בשנה, והנה לכם פסיפס אירוע שנבנה עם מחשבה רבה, תעוזה, דמיון וחופן מלא של אהבה. אהבה לעשייה הזאת, אהבה לאומנות, למוזיקה ולוייב הזה שכולנו כל כך מחפשים, שמציף את הנפש ונוגע בכל נים בגופנו, עד שהוא פוגש את עומק התודעה.
– –
לצד רחבת הבלוק הרותחת, סבתא תארח בסקוואט את חבורת ביט בוטיק עם הפתעה שתעשה לכם ממש טוב על הלב, המוח, הרגליים והנשמה 🙂 ואת קבוצת איזזטי המפתיעה ברחבת הלאונג’ הסודית!
– –
3 רחבות, 3 אומנים מחול, יום הולדת אחת, וקראחנה שלא תשכחו עד השנה הבאה! מוכנים? תשכחו מהחזרה לשגרה.. הנה זה בא!


BLOCK FLOOR 

Powered By Communa

ELECTRYPNOSE – SWISS 
2.5 hours powerful set
המהפנט ביותר, המדויק ביותר והאיכותי ביותר מגיע לסאונד העצמתי ביותר! וינס האיום, המכשף הנודע, הולך להרים את הבלוק מהרצפה. אחד האומנים הכי אהובים בישראל חייב להיות אחד הסטים הבלתי נשכחים שכל התנאים האופטימליים עומדים לרשותו, ולרשותכם 🙂

SLINKY WIZARD – AUSTRALI
הכוכב האסטרלי מהיבשת הרחוקה אוסטרליה, הוא אחד ממייסדי מוזיקת הטראנס כפי שאנחנו מכירים אותה כיום. גם בשמו השני GUS TILL, הוא מביא את היכולת הייחודית ביותר שלו – שילוב סגנונות, וז’אנרים, תחת מעטפת אחת ברורה, שמצליחה לספר את הסיפור המוזיקלי כמו שאף אחד אחר לא מסוגל. מאז שנות ה90 ועד היום, סלינקי וויזרד כיכב על כל במה אפשרית, והשאיר את חותמת הקסם שלו בלבבות הרייברים!

VAL VASHAR – CROATIA 
אחד מאומני הזנון הבולטים ביותר בפלנטה שלנו מגיע מקרואטיה לסט בלעדי שישחרר סודות לב כמוסים של חלק רב מאיתנו. ואל ושאר, הוא ללא ספק אחד מהאומנים שעשו את ההבדל ברחבות העולם השנים האחרונות. ולא היה לנו צל של ספק, שהוא אחד האומנים להם אנחנו זקוקים בערב כל כך גדול! ואל ואשר משוייך ל2 מהדברים הכי איכותיים בפלנטה, פסטיבל מודם וזנון רקורדס!

SKIZOLOGIC 
אחד היתרונות הגדולים ביותר בהפקה של הרבה מאד אירועים במהלך שנה קלנדרית, היא היכולת לעקוב ממש מקרוב אחרי האומנים הישראלים והאורחים מחו”ל, ולהיות מעודכנים בכל שלב ומהלך של הקריירה שלהם.

התחביב המוזר הזה שלנו, מתעצמם במיוחד כשאומן פורץ דרך. ואין ספק, עם צאת האלבום של סקיזו היקר, והסט ההיסטרי שהוא חילק לבום פסטיבל במתנה השנה, מאור חצבני הופך לנגד ענינו, לאחד מאומני הטראנס המובילים בעולם. גאים בו, וגאים לארח אותו בלילה בו כל ימי ההולדת שלנו מתרחשים!

VECTRO ELECTRO B2B OPTIMUS PRIME 
Double BDAY set
כמה נעים לראות את הסיבוב השני בחיים של ילדי הפרחים של שנות ה2000 דודו אופטימוס, הגיע למשפחת קומונה היישר מאוניברסיטת ב”ש לפני עשור ומאז לא עזב. החיוך הכובש, הטכניקה הייחודית והוייב הייחודי הפכו אותו לאיש הנכון בזמן הנכון להניע את הערב המטורף שמחכה לנו!

בטח כשדוד משתף פעולה עם דינוזאור ותיק כמו וקטרו אלקטרו, שקומונה לא הייתה קומונה בלעדיו. אנחנו בטוחים שסט כזה לא שמעתם בשנים האחרונות!

After hours @ THE LOUNGE
JEREMY TSUNAMI 
הסיפור של קומונה וגלגוליה עם צונמי היה פשוט מלידה.. או במילותיו של ג’רמי:
“השנה 1998, בבעלותי בית קפה באבן גבירול, המטרה היתה לחדש, החלטתי לקחת יום ולהקדיש אותו למוזיקה המוזרה, השונה והמחתרתית בזמנו שקרויה פסיי טראנס :), לאחר כמה אירועים כאלה התאהבתי בנישה המרתקת הזאת, ובער בי לקחת את מה שעשיתי צעד נוסף ולהרים מסיבות טראנס.

באותה התקופה הכרתי את תומר זילברשטיין שהיה הבעלים של חברת ההפקות והמסיבות – צונאמי. החלטנו לאחד כוחות, וכך הפכתי לשותף מלא של תומר בצונאמי, יחד הפקנו את המסיבות הגדולות והאיכותיות ביותר שהיו בארץ. לאורך התקופה היפה הזאת ליוו אותנו ועבדו איתנו שותפים חזקים שהינם עד היום מובילים את סצנת הטראנס בארץ, כגון – ניר לב, אסף קסאנקס ועוד רבים, אשר בלעדיהם צונאמי לא הייתה צונאמי.”


SQUAT & LOUNGE FLOORS

Beat boutique Showcase
ועכשיו.. קחו נשימה עמוקה, סבתא מארחת את החבורה הכי אקסקלוסיבית בעיר על מנת לחקור את יכולות התעופה של הסקוואט כשהאיכות הבוטיקית בשילוב סבתא, פוגשת את הסאונד של הבלוק, צפו לבלתי צפוי, בדיוק מהפנט ובטעם משובח כמו שרק החבר’ה האלה יודעים לתת!

Audio Junkies b2b DJ Zombi 
את הרחבה יחרוך אחד התקליטנים הטובים בישראל, מיסטר זומבי מלך הבאסים השמנים, המלטפים והעמוקים, עד שתיכנסו למצב התודעתי המתאים ודיוק ובאיכות שאין לה מתחרים, בטח ובטח כשמדובר בשילוב עם מיסטר דניאל אודיו ג’אנקיז, אחד מאומני הדיפ טק הבכירים בישראל!

Yehuda Narkis & Ofer Holtzman 
כמה טוב לראות שנים של ניסיון וטעם משובח על עמדה אחת. יהודה נרקיס, אחד התקלטינים הוותיקים והמוצלחים בישראל, מגיע למקום שהוא הכי אוהב, לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב, מול הקהל הכי מפרגן לסט שהולך להיות הצגה אחת גדולה, בשילוב עם “המהנדס” עופר הולצמן – אחד המפיקים הראשיים של TERRA, מומחה סאונד שבנה את המערכת עבור רחבת ה – SUNRISE KINGDOM במידברן ותקליטן מדהים, יחכה לרגע שלו כדי שאתם תחוו את הרגע שלכם באופן המדויק ביותר!

Alex Mazor b2b Shay Gilinsky 
הצמד הזה, שכבר בעט ברחבה או שתיים בחייו, לא לוקח שבויים כשהוא עולה על העמדה! אלכס ושי מתאפיינים בניסיון עשיר, קייס מפוצץ בחומרים שאין לאף אחד אחר, ויכולת מיקסינג שלא נופלת מטובי תקליטני הברגהיין! תתכוננו, הם הולכים לבנות מחדש את התקרה של הסקוואט!

Assaf Adato
אישיות כובשת, כשרון פורץ, קייס במשקל כבד, הם רק חלק קטן מהמאפיינים הכל כך אקסטראוואגנדיים של אסף. את יתר האיכויות, אתם תגלו בעצמכם בליל חמישי הקרוב בסקוואט!

LOUNGE FLOOR 
IZZATI Takeover
הלייבל הטרי, בייסודם של ירדן מולכו ואדווה, מביא בשורה רעננה של מוזיקה מהפנטת, חמה ומבלבלת, חוצת ז׳אנרים ומוסכמות.

Adva – IZZATI 
בשנה האחרונה אדווה ביססה עצמה כאחד הקולות המעניינית והיצרתיים בעיר. היא עומדת מאחורי הלייבל החדש והמסקרן IZZATI, הליין Sassy בבית הפסנתר ותקלוטים מרגשים בברלין ובאוטומט רדיו במדריד. הסגנון שלה מגוון ומכיל קצוות של אסיד האוס, טק מבלבל וביטים חצופים וסקסיים ששומרים את הרחבה מבעבעת וחמה.

Feller – IZZATI 
דיג’י ומפיק. יוצר חומרים ורמיקסים מקוריים, מסתובב כבר שנים במועדונים ומסיבות בארץ ובעולם, יוצק אל תוך הרחבה מיקס של ז’אנרים. שילוב של האוס, ברייקס, דיסקו, שאמניזם ואסיד. ממומחה ראשון מסוגו ביצירת מערבולת של אקסטזה סינמטית הזייתית ופ’אנקית.

Yarden Molcho – IZZATI 
ירדן, דיג׳׳י ומפיק, עומד מאחורי הלייבל החדש IZZATI. בשנה האחרונה עמד מאחורי תקלוטים מרגשים ורליסים שעתידים לצאת בקרוב עד קרוב מאוד.

Mshoe 
משה לוי מוביל את הקו האלטרנטיבי בסצינת הטכנו בחיפה. בכל פעם מחדש מייצר סביבו אטמוספירה ייחודית שמשלבת חדש וישן בניחוחות מעושנים של אלטרנטיב וניו ווייב על הביטים הצפופים של ההאוס טכנו

Ali chive
חי ומנענע בחיפה, חבר בתלתליסטים ומלחמאמי מכוחות האנדרגראונד של ירושלים. לאחרונה נצפה מפזר אבקת ספייס דיסקו בחולות סיני.

Yair Raviv
רק בן 22 וכבר מנגן בכל הקלאב׳ס השווים בעיר, מזוהה במיוחד עם הברפסט והליין החודשי עם נרקיס טפלר (XCCV). מנעד הז׳אנרים נסלל אי שם בין הטכנו להאוס ומה שבניהם.

מנהלות
מה שרציתם לשאול:

* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה, סבתא, ביט בוטיק ואיזזטי.
70 ש”ח עד 1:00
90 ש”ח עד 2:00
לאחר מכן המחיר עולה ל-110 לרשומים
המחיר המלא עומד על 130₪

עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:00 ו-2:00 בהתאמה, יהיה זכאי להנחה.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הוותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה.
* אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן.
KEEP IT FRESH

כרטיסים ומידע

11, באוקטובר
החל מ 23:55 עד 09:55
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, ת”א

ליינאפ

BLOCK FLOOR
ELECTRYPNOSE – SWISS
SLINKY WIZARD – AUSTRALIA
VAL VASHAR – CROATIA
SKIZOLOGIC
VECTRO ELECTRO B2B OPTIMUS PRIME

SQUAT FLOOR
Audio Junkies b2b DJ Zombi
Yehuda Narkis & Ofer Holtzman
Alex Mazor b2b Shay Gilinsky
Assaf Adato

LOUNGE FLOOR
Adva – IZZATI
Feller – IZZATI
Yarden Molcho – IZZATI
Mshoe
Ali chive
Yair Raviv

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!