הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

חנוכה עם פילטריה ופארסנס בקומפורט – 14.12.17

חנוכה עם פלטריה ופארסנס בקומפורט – 14.12.17

יש לנו כל כך הרבה מה להגיד לכם מצד אחד ומצד שני אנחנו גם לא רוצים לחפור אז ננסה להשאיר את עינייני ומדוייק. בחמישי שעבר חגגנו את האירוע האחרון שלנו בהאומן, עברנו שם ביחד איתכם דרך ארוכה מלאה בזכרונות טובים וחוויות שלא נשכח ועל זה אנחנו אסירי תודה ליקום ולכם שבאתם חמישי אחר חמישי נחושים להתפרק.

כבר תקופה ארוכה שאנחנו שואלים את עצמנו למה אנחנו מתגעגעים? מה הכניס אותנו לעולם הטראנס? מה שונה היום מפעם? ואיך אנחנו מעניקים לכם את החוויה הטובה ביותר שתוכלו להפיק מימי חמישי. אחרי שהגענו למספר מסקנות שכבר נחשוף, החלטנו לחזור לאלמנטים הבסיסים שמהם צמחה תרבות הטראנס, הבנו שבכדי לעשות שינוי צריך להפוך את האדמה ולזרוע מחדש.

מצאנו מקום בן 3 קומות שהחליט לתת לנו בידיים את החלל בכדי שנוכל לעשות בכל קומה את הכל בכדי לממש את החזון שלנו.אז אנחנו יכולים לספר לכם שהחלפנו שם את הסאונד למערכת שאנחנו בחרנו כדי להעניק חווית שמע מענגת, והרכבנו רצפת עץ כדי שהאקוסטיקה תהיה מדוייקת. וצירפנו לכוחותינו צוות תפאורה מוכשר והולך לעצב את המקום בכל שבוע מחדש לפי הקונספט והליין המוזיקלי.

אחד הדברים שיותר חסרים לנו הוא הסיפור המוזיקלי, פעם אמן היה עולה לסט ארוך ובונה ביחד עם הקהל מסע עמוק ומהפנט שהיום בכדי לעמוד במרוצת הסצנה כל אמן מגיע בקושי לידיי ביטוי עם סט קצר. אז חאלס, כחלק המתכונת החדשה שלנו אנחנו נביא אמנים מובילים לסטים ארוכים שמכבדים את האמן והקהל ומעניקים את החוויה האמיתית של להיכנס לטראנס.

חשוב שתבינו שכל המהלכים האלו נעשים כדי להחזיר עטרה ליושנה ולתת לגרעין הקשה את החוויה שהוא כל כך משתוקק אליה. אתם בטח שואלים את עצמכם איפה וזה ומי מנגן… שורה אחת למטה 🙂

EARTH  – קומת האדמה

FILTERIA – Sweden
אמן הניו סקול גואה מגיע לקחת חלק בפתיחת המסע הפסיכודאלי שלנו. פילטריה או בשמו המקורי יאניס נחשב כיום לאחד האמנים המובילים בסגנונות הגואה שפוקדים את הפסטיבלים הגדולים. בעזרת סאונדים מדוייקים, סינטנזות מורכבות וסאונד חללית הוא יודע להרים את הרחבה למצב של איבוד שליטה טוטאלי ושחרור הגוף בריקוד מתפזר.

PIXEL – HOMmega
אלי ביטון הידוע בשם הבמה כפיקסל הוא מפיק ויוצר בחסד עליון. במהלך השנים ביסס את מקומו בזכות האוזן המדוייקת שלו והאהבה הכמעט סוטה לאיבזור אנלוגי באולפן. פיקסל שחרר לא מעט להיטים שכולנו גדלנו עליהם והתמקד בשיתופי פעולה עם הגדולים ביותר כמו ג׳י אם אס, דומסטיק וכדומה…

הוא נמצא כאן עוד מימי קדם שזה הכל התחיל ועד היום הוא בנסיעות בלתי פוסקות למקסיקו וברזיל, היידה אלי מחכים לך!

KIDO
הילדון הבעייתי של הליין משתלטת על העמדה לסט סגירה ארוך במיוחד. כחלק מהשינוי פאזה שהזכרנו למעלה, קידו יקח אותכם לטיול ארוך בשדות הפסיכדאליה עם סט בועט.

GALAGAGOS
גל עמוס שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה והגרעין ולכן בחרנו בו להניע את הערב עם סט פתיחה מרענן ומרטיט שירים אותנו למנה העיקרית.

FIRE – קומת האש
Powered By Amanita

PARASENSE – 3 Hours Special Set
אוקיי אוקיי לפני שנסביר לכם מי זה… אתם מבינים שהוא הולך לנגן פאקינג 3 שעות?! אלכס פראנסנס הוא אחד מאמני הפסיי דארק הטובים ביותר שייצרה הסצנה האלקטרונית. מיותר להגיד שהוא טחן כל במה אפשרית מהבום ופסיי פי מודם אוזורה וכדומה.

מי שמכיר את המוזיקה שלו יודע מדובר בחוויה אגרסיבית ואללה שגובלת בגאונות מתמטית. הבן אדם יצור מדוייק שלא מפספס רגע דל. חברים יקרים אנחנו מקווים שאתם בכושר כי את זה לא קל לשרוד.

WATER  – קומת המים
Powered By Depth Charge

Assaf Na – Tanzen
Shenko – Tanzen
Eden Cohen

החלל האבוד, המקום המושלם בו תוכלו לצלול את תוך המעמקים, עם מוזיקת דארק טכנו ומקצבים נמוכים ורפטטיביים, היפנוטיים ומערפלים בו-זמנית, שיקחו אתכם לאטמוספירה אחרת ממה שהכרתם. הצגת תעודת אסטרונאוט בכניסה.

 

מנהלות

* המסיבה מתחילה ב23:55
* מחיר כניסה ברשימות :
הכניסה עד שעה 1:00 – 70 ש״ח
ולאחר מכן ב 80 ש״ח ברשימות.
* נא להקדים בכדי לעבור את הבידוק ולהספיק את המחירים:
* מחיר ההנחה עולה ב1:00 בדיוק בקופה, לכן הקדימו הגעתכם.

* הכניסה מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות מקורית!
* אם נתקלתם בתופעה של התנהגות לא הולמת והטרדות למיניהם, חובה לפנות ולדווח על המקרה לאחד מהברמנים או לאיש אבטחה בכדי שהמקרה יטופל.
* עדיפות בכניסה למוזמנים הקבועים.
* יש לקבל אישור הרשמה.

Location: רחוב הש״ך 10
14.12.2017
Open-23:55
Com4Trance

כרטיסים ומידע

14, בדצמבר
החל מ 23:55 עד 08:00
ההשתתפות באירוע לגילאי 23ּ ומעלה
רחוב הש״ך 10, תל אביב

ליינאפ

 EARTH FLOOR
Filteria
Pixel
KIDO
GALAGAGOS

FIRE FLOOR
PARASENSE – 3 Hours Special Set
Double Trouble
NiTi

WATER FLOOR
Assaf Na
Shenko 
Eden Cohen

2 תגובות

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!