הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

ויני ויצ’י Ten G וקנוק בוקס בקומפורט – 18.01.18

ויני ויצ’י Ten G וקנוק בוקס בקומפורט – 18.01.18

יומן הקברניט קומפורט 13 בחלל…. לאחר שביקרנו בכוכב מאדים בשבוע שעבר עם האיש ללא שם ואסטריקס אנחנו מחממים מנועים וממריאים לשביל החלב. המטרה הבאה היא לבקר בכוכב הגואה פסייטראנס בכדי לשאוב את המידע העתיק של היסודות ולהמשיך במסע הפסיכודאלי שלנו ביחד אל עבר האופק.

באירוע הקרוב הכנו עבורכם את החוויה המושלמת. לקחנו את בסיס האם שלנו והפכנו אותו יקום בעל 3 מימדים שונים באופיים שמציגים ז׳אנרים נרחבים של המוזיקה האלקטרונית.

במפגש הקרוב שלנו יש 2 מאורעות מאוד חשובים שמתחברים לחגיגה אחת מיוחדת. הקפטן מספר 1 של החללית חוגג יום הולדת – מיקו ברק – האיש והאגדה, מי שחווה את מסיבות היום הולדת שלו בשנים הקודמות יודע שזה ערב שצריך לנוח יומיים לפני ויומים אחרי אז קחו את זה בחשבון.

המאורע השני הוא שבקומה השניה אנחנו חוגגים לחבר יקר שלנו ואמן מאוד מוכשר את השקת האלבום החדש שלו. שחף לקח תחת חסותו את הקומה השניה עם ליין אפ מאוד מיוחד שהוא בחר וביחד הם יקחו אתכם לסיפור עמוק במרחבי הסאונד העמוק. חשוב לציין שכל הקומה תעבור מהפך תיפאורתי שמותאם לקונספט ההזייתי של האלבום יש למה לצפות.

מוכנים למסע?

תוכן מוזיקלי:

EARTH FLOOR

Kox Box – Zero 1 Records 
הפרוייקט קוקס בוקס התחיל כשלישיית מוחות מדהימה: פיטר קנדי, כריסטיאן גוהאנסון המוכר יותר כאיאן איון ופראנק מדסון היחיד שנשאר פעיל בהרכב. הם התחילו בשנות ה-90 המוקדמות ומהר מאוד החלו לגעת ולערבב כמה סגנונות יחד: אסיד טראנס, הארדקור וטכנו בועט ! אחרי 6 אלבומים ועשרות שחרורים בלייבלים הכי פסיכדליים עם עונת קיץ של כל הפסטיבלים בכדור, פראנקי מגיע אלינו לסט אחד מרוכז מכל הזמנים !!!

VINI VICI – Iboga Records
‎הצמד הישראלי שכנראה הגיע הכי רחוק שיש, נוחת אצלנו בשיאו של תור עולמי נוסף! מתן ואבירם הבלתי נגמרים, הנסיכים של איבוגה תמיד מרימים לנו את הרחבה הכי גבוה שיש! מהופעות על הבמות הכי גדולות בעולם הם מאחדים שבטים של אנשים למען המוזיקה והביט. חמישי הם איתנו במגרש הביתי.

 TEN – G
איך אומרים ביפנית: טראנס חזק פסיכאדלי לתוך הפנים? כנראה שלא נדע אבל זאת בדיוק ההגדרה של טאן ג׳י. מתוך באסים מהירים וסאונד יפני עתיק הוא מגיע אליינו במהירות הניאון של טוקיו לסט חצר מעצורים

Sawlead Ground 
קבלו אותם בתור המלצה מאיתנו… אנחנו מסתובבים ברבה רחבות ומחפשים את הסאונד הזה שידליק לנו את האש. זה שיעורר אותנו ויגרום לנו להגיד ״או! את זה חיפשתי מה זה?״ חברים זה בדיוק ההגדרה של הפרוייקט הזה ואנחנו שמחים לתת הבמה. אל תשכחו איפה שמעתם את זה לראשונה.

Seven Sense 

USHA 

FIRE Floor by Freedom Fighters – VIP only
הקומה עצמה מוקדשת למעמד השחרור של אלבום המופת של פרידום פייטרס שנקרא אדג׳ או בעיברית קצבות. האלבום מסמל את המסע כדרך חזונו של שחף ומאגד תחתיו יצירות שגרמו לרעד אדמה מסביב לעולם.

הליין אפ נבחר בקפידה על ידי שחף בכדי לספר להכניס אותכם לעולם שלו… ברוכים הבאים:

FREEDOM FIGHTERS 
נסיך האופל הבלתי מעורר שחף אפרת נוחת אצלנו לסט עמוס כל טוב מהאלבום החדש שלו שזכה לאחד האלבומים המעניינים ביותר לשנת 2017. ‎פרידום פייטרס נחשב לאחד הפרוייקטים האיכותיים שקיימים היום עם פז״מ של אבק ברחבות סובב עולם!

LOUD 
ההרכב הישראלי הכי טוב בעשר שנים האחרונות !!! זה התחיל בשת״פ האולפני עם עידו אופיר ומחלקת המאסטרינג & הפקה למיטב ההרכבים בעולם, דרך קידום וחשיפה של אמנים צעירים ועד חתימת הסאונד הכי מובהקת בז׳אנר !

IDO OPHIR 
עידו גאון הסאונד הבלתי מעורער, זה שחתום על אלבומים הכי מפורסמים מהאמנים הכי גדולים מגיע לתת את משנתו בביטים עמוקים ומהפנטים.

DEKEL 
תופעת השאמאן הצעיר שלא עוצר לרגע, בשנה האחרונה הוא תפס את אוזנם של כל הגדולים ופרץ את דרכו אל תוך רחבות האנדרגראוד בסערה. מומלץ בחום

MODUS 
אומרים שהוא הנשק הסודי של הומגה. כזה שעוד שניה הם מוציאים אותו אל החופשי ושום דבר לא יראה אותו דבר אחרי זה. אם אתם אוהבים אנלוגיה עם מימד פסיכדאלי עמוק מודוס הוא הבחור שלכם.

WATER Floor by מה המצב לכם?
השבוע יש השתלטות על קומת הליקויד מצד הפקה אנרגתית בשם מהמצב לכם? השמועה אומרת שצריך להיות פול פאוואר בכדי לשרוד שם אז תגיעו מוכנים

MFG

SCRAMBLER

ARARA DOX

מנהלות

* מחיר כניסה ברשימות :
נא להקדים בכדי לעבור את הבידוק ולהספיק את המחירים:
הכניסה עד שעה 1:30 70 ש״ח
ולאחר מכן ב 90 ש״ח ברשימות

* המסיבה מתחילה ב23:55
* מחיר ההנחה עולה 1.30 בדיוק בקופה, לכן הקדימו הגעתכם
* הכניסה מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות מקורית!
* יש לקבל אישור הרשמה

* אם נתקלתם בתופעה של התנהגות לא הולמת והטרדות למיניהם, חובה לפנות ולדווח על המקרה לאחד מהברמנים או לאיש אבטחה בכדי שהמקרה יטופל.
* עדיפות בכניסה למוזמנים הקבועים.


Location: רחוב הש״ך 10
18.01.2018
Open-23:55
Com4Trance

כרטיסים ומידע

18, בינואר
החל מ 23:55 עד 08:00
ההצטרפות לגילאי 23 ומעלה
הש״ך 10, תל אביב

ליינאפ

 EARTH FLOOR
Kox Box
Vini Vici
Ten – G
Sawlead Ground
Seven Sense
USHA 


FIRE FLOOR
Freedom Fighters
Loud
Ido Ophir
Dekel
Modus

WATER FLOOR
Mfg
Scrambler
Arara Dox

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!