הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

הסוד של השתוות הצורה – Resonance

הסוד של השתוות הצורה – Resonance

מה הופך מסיבה למסיבה טובה? האם זה הלוקיישן? תפאורה? אמן שמופיע? סמים? בחורות יפות? כן, נכון, לכל אלה יש חשיבות בדבר, אבל יכול ליהיות שיש משהו עמוק יותר…

כולנו אוהבים את הטראנס,
כולנו אוהבים לרקוד, ובכל זאת, מה המרכיב הסודי שגורם לנו לחזור עם תחושת הארה? מה המרכיב שמחבר בין עולם הטראנס לעולם הרוח? בואו נחזור שניה אחורה, מכירים את הרגע הזה שבו אתם במסיבה ואתם מרגישים אהבה כלפי כולם, אהבה מכולם, שכולם על אותו תדר, באותה סירה, ובעצם שכולנו אחד?

אז בואו נגלה את הסוד,
ולא, זה לא בגלל הסמים 🙂

הטבע כולו פועל בהרמוניה ובחוקים מושלמים כמערכת אחת שלמה שכולנו חלקים ממנה, הכוח שמחבר בין כל חלקיו, הוא כוח האהבה, למעשה הוא הכוח שמנהל את כולנו… אז למה אנחנו לא מרגישים את זה כל הזמן? את האחדות הנפלאה הזאת? כי אנחנו צריכים להדמות אליה!

כרגע אנחנו נמצאים במציאות מדומה, במטריקס של החיים, וכאן נראה לנו שכולנו מפוצלים, כל אחד קיבל בבואתו למציאות הזאת תודעה ומוח פיזי, שמשפיעה על הראיה והתפיסה של התודעה האמיתית והאלוהית שלנו.

האמת היא, שכולנו נשמה אחת, תחת התבטאויות פיזיות שונות. אז איך אנחנו מתחברים לאותו דבר אלוהי?

ישנו חוק בטבע שנקרא חוק Resonance או בעברית חוק “השתוות הצורה”. על פי חוק זה ברגע שאנחנו משווים את התדרים שלנו אנחנו הופכים אחד. כלומר, ברגע שכולנו בתדר של נתינה, אהבה וחיבור, אנחנו משווים תדר לכוח ההרמוני שפועל בטבע ובעולם הרוח… כוח האהבה!

הדרך לשם כוללת בתוכינו את כל חלקי הנשמה שלנו שנמצאים בעולם הזה, כלומר, רק ביחד נצליח! אז בפעם הבאה שאתם הולכים למסיבה, תזכרו לבוא למטרת לשמח, לא רק לשמוח, תזכרו לחשוב על האחרים, לא כי אנחנו יפי נפש… אלה כי הם חלק מאיתנו!

תנסו להעלות את התדר של אחרים, תעבירו דרככם את האור האהבה והשמחה אל האחרים, תיהיה כמו צינור שמבקש אליו אור בכדי להעביר הלאה להתבטאויות שונות של אותו אנחנו… תנסו, אני מבטיח שתרגישו את השינוי!

תודה על הקריאה, נשמח שתפיצו את הסוד המופלא הזה לעוד אנשים. שניהיה לצינור ולא לפקק שסותם את האור!

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!