המדריך למסיבות טראנס ביום העצמאות 2019

המדריך למסיבות טראנס ביום העצמאות 2019

ביום העצמאות הקרוב ישראל חוגגת 71 וזאת אחת מהתקופות העמוסות והגדושות ביותר באירועים ומסיבות שמוציאות אלפי בליינים מהבתים לחגוג את חג המנגלים בטבע. השנה יום העצמאות מביא איתו שלל מסיבות עם אופי וסגנון מוזיקאלי שונים ומגוונים ויארחו כוכבים מקומיים לצד הד ליינרים מחול שיספקו לישראלי הקרחניסט את החופש לחגוג את החג הלאומי עם שמחה גדולה וספריי שלג בשיער.

אמנם אומרים שפורים זה החג הכי חזק כשמדובר על אירועי טראנס אך יום העצמאות בהחלט נראה כמו מתמודד ראוי על התואר. כמדי שנה, החלטנו לרכז עבורכם את האירועים הנבחרים של יום העצמאות 2019 ולעשות קצת סדר איפה קורה מה ומתי…

צילום תמונת קאבר: Haim Solomon

אנדרגראונד טים פגנקה וטרקטור עצמאות - 09.05.19

אנדרגראונד טים פגנקה וטרקטור עצמאות – 09.05.19

שילוב כוחות של 3 הפקות עם שורשים חזקים למקורות האנדרגראונד. פגנקה טרקטור בטבע ואנדרגראונד טים שמאחדים לקראת המאורע החגיגי את Phaxe & Morten Granau לסט פרוגרסיב מרגש במיוחד שלא היה כבר די הרבה זמן. כמו כן, לחגיגה מצטרפים גם Shadow Fx, Staunch, Captain Hook, Rocky Tilbor ועוד. אירוע בוגר עם מוזיקה לראש.

פרטים כאן > אנדרגראונד טים פגנקה וטרקטור עצמאות

פיוטה עצמאות - 09.05.19פיוטה עצמאות – 09.05.19

תכינו את השנורקלים ובגדי הים כי לפניכם קרחנה קטלנית עם 15 אמנים שנבחרו בקפידה כשביינהם: חואן ורדרה, ויני ויצ’י, בליס, רייסינג דאסט, ניו בורן דארוויש ועוד. מתחם המסיבה נמצא כשעה נסיעה צפונה מתל אביב בלוקיישן עם בריכה ויתחיל משעות הבוקר ועד שעות הערב המאוחרות.

פרטים כאן > פיוטה עצמאות

פאזל ליזארד עצמאות - 08-09.05.19

מסיבת גואה – פאזל בג’ונגל עצמאות – 08.05.19

תתכוננו לסיבוב נוסף ברחבה של פאזל וג’ונגל פאמלי שמכנסים את החברים והמעגלים הקרובים שלהם למסיבת לילה כשבתוכנית  26 שעות מוזיקה רצופה! הליינאפ בנוי מנבחרת חולניקים ותמיכה מקומית שמביאים איתם את ניחוח רחבות הגואה והאנדרגראונד מרחבי הארץ והעולם עם גואה טראנס חזק ופסיכדלי בלי פשרות.

פרטים כאן > מסיבת גואה פאזל בג’ונגל עצמאות – 08.05.19

אפטר עצמאות בברקה עם סוניק בוקינג - 10.05.19אפטר עצמאות בברקה עם סוניק בוקינג – 10.05.19

המועדון הבאר שבעי “הברקה” כבר מזמן הפך למוקד חם של אירועי טראנס, מארח את סוניק בוקינג במסיבת אפטר עצמאות עם שמות גדולים כמו רייסינג דסט, ליברה, הוג’בוי ועוד..

פרטים כאן > אפטר עצמאות בברקה עם סוניק בוקינג

קרקס ובאלי דאלי חוגגים עצמאות - 08-09.05.19

קרקס ובאלי דאלי חוגגים עצמאות – 08-09.05.19

שיתוף פעולה מגניב במיוחד בין קרקס ובאלי דאלי שמתכנסים למסיבת לילה מטורפת עם שלל סגנונות החל מפסייטראנס, גואה, פרוגרסיב ומארחים את הכוכבים הבולטים ביותר בז’אנרים: Braincell, Transwave, Electric Universe, Outside The Universe, Texas Faggott, California Sunshine, Cholo ועוד. האירוע יתקיים בלוקיישן תחת כיפת השמיים אי שם בצפון הירוק ומיועד לחברים וחברים של חברים.

פרטים כאן > קרקס ובאלי דאלי עצמאות 2019

מסיבת 5 שנים לספיריט טרייב - 10.05.19

מסיבת 5 שנים לספיריט טרייב – 10-11.05.2019

טיפה אחרי עצמאות, ספיריט טרייב חוגגים 5 שנים של עשייה ומכנסים את המעגלים הקרובים ביותר שלהם למסיבת דארק פרופר אי שם בטבע ומביאים לשולחן אירוע מלא בתוכן מהקייסים האפלוליים של הסטארים של ז’אנר הדארק טראנס והפסיי. פרטים נוספים דרך הסחבקיה.

פרטים כאן > מסיבת 5 שנים לספיריט טרייב

סאב קוצ' - אפטר עצמאות של קומונה - 09.05.19

סאב קוצ’ – אפטר עצמאות של קומונה – 09.05.19

בניונסונס וקומונה מרימים מסיבה עם Astrix, Kabadrop, Kabayun, Dekel, Drip Drop וסוללת אומנים מכובדת שהולכת לעבוד בכל העוצמה החל מהשעות המוקדמות של הבוקר. תתכוננו לחגיגה לאוזנים שתמשך 16 שעות והכל בלוקיישן תחת כיפת השמיים, 20 דקות גג צפונית לתל אביב.

פרטים כאן > סאב קוצ’ – אפטר עצמאות של קומונה

מירי במדבר - יום עצמאות - 08-09.05.19

מירי במדבר – יום עצמאות – 08-09.05.19

מירי במדבר חוזרים לעוד אירוע מדברי ומכינים רחבת פסייטראנס לפי הספר לצד במת טכנו וצ’יל אווט. האירוע יארח על במותיו כוכבים מובילים בסגונות שונים כשהדגש יהיה חזק ובעיקר על פסייטראנס, בליינאפ תוכלו למצוא שמות כמו: Laughing Buddha, Dekel, Gorovich, Skizologic ועוד. האירוע יתתקיים בטבע הדרומי בחאן גמליה, עין יהב.

פרטים כאן > מירי במדבר יום עצמאות 2019

מסיבת השבט - אפטר עצמאות בבריכה של אורן קומה - 09.05.19מסיבת השבט – אפטר עצמאות בבריכה של אורן קומה – 09.05.19

אורן קומה מרים מסיבת יום בוגרת בלוקיישן מאושר עם בריכה ותתרחש כ 15 ק”מ מתל אביב. האירוע יכלול 10.5 שעו של מוזיקה שנבחרה בקפידה  וימשך עד שעות הערב המאוחרות.

פרטים כאן >  אפטר עצמאות בבריכה של אורן קומה

נתראה ברחבות ו(כמעט) חג עצמאות שמח!

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!