הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

האיש ללא השם בבלוק – 12.12.19

האיש ללא השם בבלוק – 12.12.19

המלך הבלתי מעורער של תרבות הפסייטראנס העולמית מגיע למקדש הסאונד!!
האיש ללא השם הוא ללא ספק השם הכי גדול ואהוב על כל מי שקורא לעצמו חובב טראנס אמיתי. עוד משנות ה90 המוקדמות, האמן הענק היה מהראשונים שהעניק אופי וסגנון שעד עצם היום הזה אף אחד לא הצליח לשחזר.

יש משהו במוזיקה שלו, שהופך את הכל לנכון יותר, לקסום באמת. יש משהו בקצב הביט שלו, שפשוט ממכר אותך מהשניה הראשונה עד שאתה נשאב לתוך מערבולת חושים שממנה אתה יוצא מחייך, מבולבל, ועם המון טעם של עוד. רכבת ההרים הזאת מגיעה כל הדרך משנות ה90, דרך הבמות הכי גדולות בעולם, דרך החוויה האישית שלכם מהסטים שלו, אל מקדש הסאונד.

הנה כמה קטעים שיכניסו אתכם לאווירה הנכונה בזמן שאתם צוללים פנימה את שאר התוכן המרשים שמחכה לכם בבלוק בחמישי ה – 12 בדצמבר שנת תרי”ג 🙂 ועכשיו, לתפריט המלא שמחכה להגיע אתכם הכי רחוק שרק אפשר

BLOCK MAIN STAGE
Powered by FMBooking
כשאומן הדגל של סוכנות האומנים הגדולה בעולם מגיע לישראל, הסוכנות, שכבר ידעה להרים איתנו את האירועים הכי עזי דמיון בשנים האחרונות, התגייסה באורח מלא על מנת להביא כאן שוב, את אחת המסיבות הכי זכורות שנראו אי פעם בעיר. והנה מה שמתוכנן לבמה המרכזית בלילה הזה.

MAN WITH NO NAME – UK
וכל מילה נוספת מיותרת!!

Outsiders
הצמד שהספיק בזמן הכי קצר, להפוך לאחד הגדולים והמבוקשים בעולם. הסטייל הנאנואי משולב בקצב ובאנרגיות שרק תוצרת ישראל כנראה מסוגל לייצר, מביא תוצאה שהיא לא פחות ממושלמת לרחבה. בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד אומנים שגדלים על הסטייל שההרכב אאוטסיידרס הביא איתו לעולם. תבואו קלילים ומלאי אנרגיות לסט הזה, כי אין לנו ספק שכולנו עולים לחלליתוש 🙂

Sandman
אם היינו פותחים ויקיפדיה כדי להבין מהו המונח גואה טראנס, תמונה של איציק לוי, אקא סנדמן הייתה יכולה בשקט לככב שם.
אחד האומנים הכי פורצי דרך בהיסטוריית הטראנס נוחת היישר בבמה הראשית של הבלוק, כדי להביא לכם את הסיפור שלו עם סאונד מעודכן, חומרים חדשים וקריצה לזמנים הכי יפים של הטראנס. איכות איכות איכות!

Antinomy
בקרוב כולכם כבר תריצו בדיבור את אנטינומי, כוכב חדש וזוהר בשמי הפרוג לבית איבוגה רקורדס. המוזיקה שלו כבר למדה לדבר בעד עצמה. ואנחנו נשמח שתזכרו איפה שמעתם אותו בפעמים הראשונות, רגע לפני שצריך לפתוח לוח שנה כדי למצוא תאריך פנוי שלו.

Squat Stage
Powered by Frequency & Tentakids
חלק מהאופי הייחודי של ליין ימי חמישי בבלוק, הוא לארח את ההפקות הבולטות מחוץ למדינת תל אביב, לאפשר להן להביא את הוייב הייחודי והקהל האדיר שלהן לתוך המקדש הבוער שלנו. וכל פעם מחדש, אנחנו מופתעים לגלות כמה עומק, תוכן וברק זוהר בעיניים הן מביאות איתן.

בדיוק כמו ההפקה Frequency שמגיעה אלינו מהצפון לאחר סדרת אירועים שגרמה לכל הארץ לדבר! בנוסף יצטרפו אליה נציגי Tentakids המוכשרים כדי להעביר אתכם חוויה מושלמת של צלילים ותדרים שיחברו את כולנו לאחד. וזה הליינאפ שהן בחרו כדי להפוך את הסקוואט למגרש הביתי שלהן.

Modus
חברים יקרים אם איכשו הבשורה לא הגיעה עדיין עד אליכם, זה הדבר הבא בטראנס. אחרי שהשאיר מוחות פזורים בקיץ על רחבת האוזורה, וכבר מככב בכל סופ”ש כאן בארצנו, אין ספק, במיוחד אחרי הרליס המשותף האחרון עם פרידום פייטרס, שגדל כאן משהו נדיר, שהופך מול העיניים שלנו לכוכב ענק!

גאים ומתרגשים שהוא הסט המרכזי של רחבת הסקוואט באירוע הכל כך מושקע הזה.

Terranoise
היי כל בוגרי מחזור דוף 2008 דרך כאפות שגעת משפוחה וברנג’ה היו ימים שכיכבתם בענק בכל סופ”ש כאן בארץ. לא שכחנו לרגע כמה אתם אדירים והנחתנו כאן את אחד הכוכבים הכי גדולים שלכם! מקס האדיר הולך לתת בראש עם הצלילים המהירים והבועטים שלו.

Wako Delic
אין תן שלא ילל ביערות ישראל לצליליו של ווקודליק האדיר! פסיכדליה טהורה של מקצבים מכושפים, וייבים אדירים ויכולת מיקסניג קסומה שמשתלבים נהדר. אחרי סיבוב הופעות בברזיל הם נוחתנים אלינו היישר לעיר הגדולה לסט שלא ישאיר אתכם אדישית לרגע.

Chuka
הכישרון המרענן ביותר מבית מלודיק בוקינגס, ומנהיגת הfrequency מגיעה כבר בפעם השנייה השנה להרים את התקרה של הבלוק לאוויר, עם מוזיקה מקורית בועטת ומפציצה.

‏Convert X
תמיר היקר,הראש של משפחת frequency אספן הפסיי הגדול, בא לסובב לנו את הראש עם סט מפציץ עם חומרים נדירים במיוחד, שישלחו אתכם למימד אחר.

Epilep
נדב, האיש מאחורי המסיכה, מתופף ומוזיקאי ענק, הולך להכניס אתכם לעולם יחיד ומיוחד של צלילים נמוכים ושבטיים שהולכים לסחוף אתכם.

Ni tai
ניתאי המוכשר, בא לסגור לנו את הלילה עם המוזיקה המטורפת שלו, הבחור שניגן כמעט בכל הפקה אפשרית השנה, אל תתנו למראה התמים שלו להטעות אתכם, זה הולך להיות סט רוצח 😉

Dana
דנה היא שועלה גדולה, שיודעת בדיוק איך לספק לקהל שלה את מה שהוא רוצה, די ג’ית מעולה, ופרפורמית אדירה! צפו לסט הצג

Lounge Secret Stage
Powered by return to the source – By Galita
ברגע שתפתחו את הדלת הזאת, אין אחורה פנה, אין חזור. הקסם יתפוס אתכם בזרועות, ולא ירפה. הוא יפרוס בפניכם הצצה נדירה אל מקורות הטראנס האמיתיים, המדויקים, המהפנטים היישר מתוך שנות ה90 הנוסטלגיות.

‏Eddie Mis
יש כאן מישהו שלא גדל על טראק הקופים הנוסטלגי? שווה לכם לדעת שאדי מיס הוא אחד מהיוצרים של הקטע האגדי הזה.
זו קפיצת ראש ללא מציל לשנים הכי יפות ואותנטיות של הטראנס. נראה אתכם יוצאים משם 🙂

‏Itstroobalica
אחד האספנים הגדולים של דורינו מגיע לתת לכם סט מכל השנים הטובות, לנער את האבק מכל הטראקים הכי זכורים של התקופה שאולי כבר נשכחו מליבנו.

Jooloos
הולכים כל הדרך אל לב המסע, ועוצרים איפה שהכל התחיל, קרם עור וגידים, והפך לתרבות שלמה שסחפה את כולנו מהביט הראשון.

Galita
המייסדת ומבעירת הלפיד המחודש, הולכת להדביק את כולנו אל הרמקול השמאלי, ולייצר אבק אפילו במקום בו אין אדמה.

Zada
אין ספק שזה הולך להיות אחד הלילות המשובחים! כל הדיג’ייז הכי טובים ומוערכים בטראנס ברחבה הסודית שתשלים את הפאזל האדיר הזה באופן המשובח ביותר. זאדה יודע לקחת את זה לתחילת שנות ה2000, לסטייל האהוב והמוכר על כל מי שהחל את דרכו בתקופה זו.

‏Roy Roy
אחרון חביב, עוד דיג’יי נהדר, מוכשר ואיכותי, שקיבל את המפתחות לבמה הסודית של הלילה!

מנהלות:

* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
כרטיסים מוזלים בקישור הבא
* עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הוןתיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן. KEEP IT FRESH
* מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולרים ברחבות, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

כרטיסים ומידע

12, בדצמבר
החל מ 23:58 עד 09:00
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

האירוע עבר

ליינאפ

BLOCK MAIN STAGE
Powered by FMBooking
MAN WITH NO NAME – UK
Outsiders
Sandman
Antinomy

Squat Stage
Powered by Frequency & Tentakids
Modus
Terranoise
Wako Delic
Chuka
‏Convert X
Epilep
Ni tai
Dana

Lounge Secret Stage
Powered by return to the source – By Galita
‏Eddie Mis
‏Itstroobalica
Jooloos
Galita
Zada
‏Roy Roy

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!