הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

אפטר של מוקשה עם Extrawelt לייב – 11.05.19

אפטר של מוקשה עם Extrawelt לייב – 11.05.19

שלום חברים,

אנחנו מתרגשים להזמין אתכם לאירוע הראשון מתוך רצף אירועי אפטרי שבת שלנו

Moksha Sun Sessions 

מדובר ברצף של אפטרים איכותיים שיערכו אחת לחודש בימי שבת במשך הקיץ הקרוב באוירה חברית ואיכותית בת”א. הקו המוזיקלי יהיה בוגר ואיכותי ויכלול שלל ז’אנרים מוזיקליים מעולם המוזיקה האלקטרונית הנמוכה, החל ממוזיקת עולם ופסי צ’יל דרך טכנו, פסי טכנו ופרוגרסיב.

כל זה יקרה כאמור בנמל ת”א בשלוותה, לכל מי שלא מכיר מדובר במיקום חלומי תחת כיפת השמים עם נוף ובריזה משכרת מהים. המקום מעוצב בשלל אלמנטים פסיכדליים ואנחנו ניתן את הנגיעות שלנו להשלמת האווירה המרגשת של שבט מוקשה..

ליינאפ 

Extrawelt – De
אין אחד שלא מכיר ומעריך את צמד הסופר מוכשרים הללו שיגיעו לפנק אותנו בסט לייב אלקטרוני כמו שרק הם יודעים להפיק, ההופעה הזו תכלול חומרים חדשים מהאלבום החדש שעכשיו הושק וכן חומרים ישנים יותר שהפכו לקלאסיקות ממש, קיצר סט שווה לשמוע ולחוות!

Zero Cult
סט פתיחה של אומן שהוא אחד המוכשרים שיצא לנו לשמוע לאחרונה, שבארץ משום מה קצת התפספס אבל בעולם הוא שם דבר, תקשיבו לערוץ שלו יש שם מגנט באוויר..

DJ Zombi & DJ Yehuda narkis
צמד הקוסמים יהודה וזומבי מהפנטים רחבות כבר שנים על גבי שנים ויש לנו את הכבוד והעונג לארח אותם שוב לסט חימום לאקסטרוולט..יהי חם ברחבה!

Omri Guetta
עמרי גואטה, אחד מאושיות המועדונים של ת”א ואישיות כובשת בעל טעם מוזיקלי סופר משובח וטאצ’ בלתי רגיל הולך להרעיד את הרחבה, ואנחנו יחד איתו נפזז במסע.

DEKEL
את דקל יצא לכם לפגוש פעם או פעמיים אצלנו באירועים שהאחרון שבהם בפורימוקשה. איכויות וטעם ייחודי זה סימן ההיכר של דקל, אז שלבו את זה לסט אחרי אקסטרוולט ובריזה מהים ויש לכם סט מרגש לפתיחת השבוע.

AckerMan
לירן הוא יוצר רב גווני שאת הכישרון שלו מפזר בין פרויקטים שונים והפעם נשמח לארח אותו לסט טכנו מחוספס ונשכני..יהיה שמייח 🙂

TechTwo
את הצמד המדובר אלון ואוראל אנחנו שומרים ממש בהפתעה, כי אנחנו אוהבים הפתעות איכותיות, הפתעות שמגיעות עם עומק והבנה מוזיקלית, אז תתכוננו למשהו שונה מיוחד ומרגש.

מידע ומנהלות 

* פתיחת שערים בשעה 12:00 עד לשעה 22:00
* שימו לב בבקשה, המקום מוגבל בכמות קהל ככה שנבקש מכל מי שרוצה להגיע לשריין לו כרטיס מראש.
* כניסה מגיל 21 ומעלה

נתראה ברחבה הכי שמחה שיש.

Peace & Love.
Moksha Project.

ליינאפ

11, במאי
החל מ 12:00 עד 22:00
כניסה מגיל 21 ומעלה
האירוע יתקיים בנמל ת”א בשלוותה

האירוע עבר

ליינאפ

Extrawelt – De
Zero Cult
DJ Zombi & DJ Yehuda narkis
Omri Guetta
DEKEL
AckerMan
TechTwo

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!