הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

אלבום חדש של Infected mushroom – Return to the sauce

אלבום חדש של Infected mushroom – Return to the sauce

אינפקטד מאשרום השיקו את האלבום ה-11 במספר, תחת הלייבל HOMmega. לארז אייזן ועמית ״דובדב״ דובדבני מחיפה רזומה מוזיקלי ארוך ועשיר, הם הצליחו להגיע לטופ העולמי של המוזיקה האלקטרונית ועכשיו שחררו אלבום חדש ורענן הממשיך בקו המוזיקלי שאותו הם משמרים בתקופה האחרונה.

עם המוזיקה הפסיכוטית, מבדרת והבנויה היטב שלהם, אינפקטד השתלטו בסערה על עולם הפסייטראנס כבר במילניום הקודם, כאשר בין ההשראות שלהם נמצאים סיימון פוספורד ואקס-דרים.

שימו את זה ברקע בזמן הקריאה:

עם המוזיקה הפסיכוטית, מבדרת והבנויה היטב שלהם, אינפקטד השתלטו בסערה על עולם הפסייטראנס כבר במילניום הקודם, כאשר בין ההשראות שלהם נמצאים סיימון פוספורד ואקס-דרים. לא לקח זמן רב מדי לצמד הזה להתקדם בעולם הגדול ולשבור שיאים מוזיקליים חדשים, להשתלט על ארה״ב ולהגיע לכל מקום בעולם עם סאונד שמייחד רק אותם. לשני החבר׳ה האלו לא מעט יצירות, כשביניהן נמנים 11 אלבומים, יותר מ-30 שחרורי EP וכ-200 אוספי פסייטראנס.

Back to the sauce - Infected Mushroom אלבום חדש של

הם חוו לא מעט וצברו ניסיון רחב במסעותיהם, הופיעו עם להקות חיות, שינו סגנון באמצע הקריירה לדאונטמפו ואקספרימנטל בשילובים מעניינים של דאב ובייס, עברו גם ל- EDM והספיקו לחתום בלייבל Dim Mak בין הגדולים בתחום אך עדיין נשארו נאמנים לעולם הפסייטראנס ולייבל הבית שלהם HOMmega.

ועכשיו, כשהם חוזרים למקורות ובעוקצנות הומוריסטית שניחנת היטב בשם האלבום “Return to the sauce”, הם גורמים לז׳אנר הפסייטראנס להישמע טוב עם סאונד חדשני שהולם את המאה ה-21 ולא את האינפקטד שמלפני 18 שנים.

לינק לאלבום המלא :

מיקס טרי של אינפקטד:

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!