הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

אטמוס X – Dream ופיינקילר בקומונה – 11.01.18

אטמוס X – Dream ופיינקילר בקומונה – 11.01.18

ברוכים הבאים למציאות הכי לא מציאותית בתל אביב!
מידי שבוע מתכנסים הוגי דיעות, מספרי סיפורים, מחליפי חוויות ובניהם גם אתם ואנחנו, ויוצרים לעצמנו עובדה קיימת, כזאת שעוזרת לנו להבין שמה שבאמת חשוב בחיים, זה לצבור ידע מצד אחד, וחוויות מצד שני.

החיים שלנו סוערים, מלאי הפתעות וריגושים, וככה בדיוק אנחנו אוהבים את זה.אין רגע דל, אין שנייה של שעמום, ועם כמה שזה קשה לשמור על רמה כל כך גבוהה משבוע לשבוע, זה מרגיש לנו שאם רוצים משהו מספיק, אז יכולים! והתוצאות מדברות בעד עצמן.

השבוע הוא שבוע יוצא דופן בעיר… פסטיבל ה – T.A.V הגיע והנחית כאן עולם ומלואו של אומנים, וגם אנחנו שמחים לקחת חלק בטירוף הזה שהופך את העיר הזאת לבית אמיתי למי שחי מוזיקה בכל רמ”ח אבריו! האירוע מתרחש בחסות ובמסגרת פסטיבל אלקטרוניקה אורבנית TAV 2018 – מעוניינים לקחת חלק בכל מסיבותיו ובוועידת יום, מוזמנים לרכוש כרטיס שמקנה כניסה לכל האירועים בכל ארבעת הימים.

שמחים ומתרגשים, לארח השבוע בחדר הסקוואט המבעבע, את הצוות אולי הכי מחתרתי בישראל צוות פאזל אפקט בראשותו של שי אברהם!!

6 אומנים מחול, 3 הפקות, 3 רחבות ובקיצור…. תנשקו מזוזה או משהו כי אלוהים ישמור 🙂
שלוש…שתים…אחת…. לטיול יצאנו!

BLOCK FLOOR 
Powered By Communa
Atmos Iboga Records Sweden 

אולי מדובר באומן הפרוג טראנס הגדול ביותר בעולם.
בוודאות מדובר באחד ממייסדי הז’אנר וללא ספק מדובר באחד היחידים שיודע איך לתת בראש בכל הכוח, בעדינות שמלטפת את הנשמה ביד רכה! עברו יותר מידי שנים מאז הפעם האחרונה שאטמוס ניגן בבלוק, ואין לנו ספק שהוא האומן הנכון, במקום הנכון ובעת הנכונה!

X-Dream Boshke Beats Germany 
כמה שחיכינו למכונה הגרמנית המשומנת שתרים את הבלוק באוויר! הרכב הטראנס אולי הגדול ביותר בכל הזמנים, אחד הבועטים ביותר, מייסדי הדרך ומעצבי התרבות, שנתן השראה לכל כך הרבה מוזיקה ברחבי העולם, מגיע אלינו לתת סט חזק, בועט וחסר פשרות מכל השנים, מכל הזמנים, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים!

Painkiller Nutek Rec Spain
גדל כאן דור שלם שלא יודע איך פסי טראנס בועט, חסר פשרות וגינונים, מדויק וחזק צריך להישמע. הסטים של פיינקילר, פשוט מקצועיים בקטע אחר. זה מתחיל מהביטים העצמתיים, ממשיך בצלילים המהפנטים ועטוף באיכות שהרבה זמן לא שמעתם כמותה!

Symbolic Iboga Rec
עם כל כך הרבה איכות.. לאן נגיע תגידו? אם שואלים את סימבוליק. נגיע בדיוק למקום בו אנחנו אמורים להיות. עם חיוך גדול שנעצר רק באזניים, מול ערימת רמקולים רעננה, מוקפים באנשים שאנחנו אוהבים וללא ספק, מלאי אנרגיה לעוד!

CosaNostra T.I.P Rec – Bday Set
איזה כיף לנו! אחד האבות המייסדים של קומונה, אסף קסנקס חוגג יום הולדת במקום שהוא הכי אוהב בעולם. על העמדה שהפכה לו לבית עם השנים, מול הקהל הביתי שלו, תוך כדי חגיגות הEP שיוצא לצמד ניר את אסף בלא פחות מאשר הסטאש-באג של ראג’ה רם!!!

Vectro Electro Protonic Rec 
יש לנו את העונג ללוות את הקריירה של וקטרו בכל צעד.השנה וקטרו אלקטרו עשה קפיצת מדרגה משמעותית והחל את הרוסטר שלו מסביב לעולם עם המוזיקה הבאליסטית החדשה שלו. גאים שיש לנו חלק בסיפור שלו.

Elon Yaacov Communa
החכמה האמתית, היא לזהות את האור, ולדעת איך לשלב את כשרונות העתיד לצד האומנים הכי גדולים בעולם. אין לנו ספק שהגיעה העת שאיילון יעקב, ייתן לכולנו טעימה מהידע הנרחב ומהכשירון המטורף שלו!!

SQUAT FLOOR
Powered by Puzzle Effect Suntrip Rec Showcase

אי אפשר להיות מוכנים נפשית לדבר כזה.. ואולי גם לא צריך 🙂
ללא הקדמות מיותרות, מוזמנים להרשות ללב שלכם לפעום בכל העצמה!

Artifact 303 Suntrip Rec Belgium
ארטיפאק 303, סאן טריפר רומני משובח במיוחד.. יוצר מוזיקה קוסמית ומשחררת תודעה, עמוקה ושמחה כאחד.
כשבא לעצום תעיניים ופשוט לצאת למסע אל מעמקי הנפש.. ארטיפאק שיחרר את אלבומו הראשון בלייבל האגדי סאן טריפ ואין ספור קטעים נוספים בלייבלים בכל העולם.. ובפעם הראשונה אצלינו בבלוק לסט של שעתיים לייב.

Crossing Mind Suntrip Rec France
קרוסינג מינד מגיע אלינו מצרפת.. יוצר מוזיקה מלודית וספיראלית מרגשת וסוחפת מלאה בתוכן מרים אינטליגנטי ושמח עם 3 אלבומי מופת בלייבלים של דאט וסאן טריפ.. אחרי אין ספור פסטיבלים בעולם מהבום אוזורה ולוסט תיאורי, מגיע להאיר לנו את הנפש.

DJ Tobias Bassline Suntrip Rec Germany
אנו גאים להביא עוד שם גדול בסצנת הטראנס גואה לארץ הקודש: טוביאס בסלין! פעם ראשונה בישראל !! טוביאס לא צריך הקדמה לאלה שמכירים את הסצינה הפסיכודאלית. הוא החל לנגן לפני 20 שנה ומנגן בסגנונות שונים, כמו גואה טראנס (רטרו וניו סקול ), Psytrance פרוגרסיב ו Downtempo.

הוא הפך ל DJ של כמה מהלייבלים הגדולים בסצינה: Suntrip Records, TesseracTstudio & Altar Records. מנגן בפסטיבלים כמו ZNA ,TRANSITION ,S.U.N. ועוד!

Itstroobalica Suntrip Rec
והרי לכם פצצה נוספת.. רן נואמה המכונה איצטרובליקה.. מהאספני גואה טראנס מהגדולים בעולם, כן כן בעולם. עם אוסף תקליטים ודיסקים מהנדירים שיצאו עד היום.. איצטרובליקה שחתום בלייבל של סאן טריפ עם חוש טעם מוזיקלי רוחני ומיסטי ויכולות מיקס מהטובים שיצא למיקסר להכיר.. סט מלא במוזיקה נדירה ואנריליס… אז יש למה לחכות עוד קצת ואנחנו שם.

Planet 604 Suntrip Rec
שי אברהם או פלאנט 604 אספן גואה טראנס כבר מעל עשור.. והבעלים של פאזל אפקט וסוכן אומנים של 604 הבוקינג בישראל.. לאחר שנים של אספנות החל לנגן אסיד טראנס וגואה טראנס וניו סקול מלודי של בלייבל סאן טריפ.. שי מכין לכם מסע מוזיקלי עוצמתי ומיסטי מפתיע ומרגש… אז אתם מוכנים לצאת למסע בזמן ?

LOUNGE FLOOR
יש דברים שאין צורך להסביר. כח מגנטי לא שפוי בעליל, יגרור אתכם לעומק החדר האבוד ומשם יש רק דרך אחת לצאת – וזה ככל הנראה יהיה ב9 או 10 בבוקר של יום שישי 🙂

Regev
Kobb
Roy Grinberg
Idan Dahan

מנהלות

* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה, סבתא ופאזל אפקט.
60 ש”ח עד 1:00
80 ש”ח עד 2:00
לאחר מכן המחיר עולה ל-100 לרשומים
המחיר המלא עומד על 120₪

עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:00 ו-2:00 בהתאמה, יהיה זכאי להנחה.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+ , כמובן שגם הותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן.

KEEP IT FRESH

כרטיסים ומידע

11, בינואר
החל מ 23:00 עד 09:00
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK FLOOR 
Atmos
X-Dream
Painkiller
Symbolic
CosaNostra
Vectro Electro
Elon Yaacov

SQUAT FLOOR

Artifact 303
Crossing Mind
DJ Tobias Bassline
Itstroobalica
Planet 604

LOUNGE FLOOR
Regev
Kobb
Roy Grinberg
Idan Dahan

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!