אורגניק חוגגים 4 שנים של מוזיקה ותרבות – 07.02.19

אורגניק חוגגים 4 שנים של מוזיקה ותרבות – 07.02.19

אורגניק. מילה אחת שטומנת בחובה כה הרבה.
אז ממה נתחיל ? אולי מחוויות שהיו? מחברויות שנוצרו? מסיפורי האהבה שנרקמו להן? או שנתחיל לספר לכם על הצלילים שחלפו ברמקולים שלנו? באמת שקשה לנו מאוד לספר בכמה משפטים ומילים את כל מה שעברנו.

אורגניק – זוהי החוויה.
זה כבר 4 שנים, שבשקט בשקט אנחנו יוצאים מדעתנו.
זה כבר 4 שנים שאנחנו בית לאלו שמחפשים לרקוד, ולהיות פשוט עצמם.
הרחבה שלנו זה המקום להתחבר אל הביט, להביא קדימה את האני האמיתי שלך, ללא מסיכות, להביא את החופש שלך לרקוד.
ברחבה שלנו אין אחר, ישנה אהבה וקבלה.
כולנו שווים, כולם משפחה אחת, שבט אם תרצו.

העמדה שלנו על שלל גלגוליה אירחה עליה עשרות ומאות אומנים ובעצם כמעט את כל האומנים שיש בארץ ובחול והעניקה התחלות חדשות לצד המשכיות וקיום התרבות. האומנות שיצרנו לנצח תחרט אצל רבבות אנשים בלבבות ובנפש.

הדבר הזה שנקרא אורגניק חוגג 4 שנים של עשייה, אנשים, תרבות, מוזיקה ומאחלים לעצמנו עוד שנים של רבות של ריקודים ושמחות. אז עכשיו הכרזנו, יום הולדת 4 !

MORTEN GRANAU-  Denmark 
LOVE IS IN THE AIR
אנחנו כבר הרבה זמן להוטים למצוא את הרגע הנכון להנחית אותו אצלנו. מורטן גרנאו הוא ללא ספק אחד מהאומנים הבכירים כיום בפרוגרסיב/פסייטראנס, עם כשרון מוזיקלי על גבול הגאונות, אישיות כובשת ועוצמה מתפרצת הוא מטיס את הרחבה אל עבר מימד אחר לגמרי ממה שאתם מכירים. מוזיקה נעימה, סאונד חם ומחבק לצד בייסלין קופצני ומלא בפאנק! זה בהחלט מישהו שמגיע מהצד הנכון של הסגנון.

ASTRIX 
את אסטריקס אנחנו חושבים ממש אין צורך להציג. מי שהוגדר לא פעם כנסיך הסצנה אצל רבים נחשב אצלנו ללא פחות ממלך, עם מעל ל 15 שנים של הפקה ויצירת מוזיקה, של הופעות בכל פינה בעולם ועד לפסטיבלים הכי נחשקים – אבי שמיילוב הידוע כאסטריקס נחשב לאחד הכי אהובים בסצנה המקומיות והעולמית.

המוזיקה שהוא יוצר תמיד מאופיינת ברמת סאונד הכי גבוהה לאותה תקופה, עטופה בחדשנות ומקוריות, המוזיקה שלו פרצה דרך לתת ז’אנר שלם בפסייטראנס להתפתח. עם יכולות אלוהיות על הפלטה וקריאת רחבה טלפתית לא היה לנו שום ספק שאת האס הזה אנחנו חייבים להנחית לחגיגות 4 השנים שלנו!

RISING DUST
בינינו לבין עמי וג’ון יש סיפור אהבה בהמשכים, כזה שמלא ברגעים מרגשים, עטוף ברגעי אהבה וצחוק. את הצמד הזה הבאנו לסט בגינה הרותחת שלנו כשהם רק התחילו ובשנייה התאהבנו והרגשנו שזה זה. מאז ועד היום הם עלו על העמדה שלנו עוד הרבה פעמים, את חגיגות ה 4 שנים לא יכולנו לדמיין מבלי סט של ההרכב המשובח הזה שעומד להבעיר את הרחבה!

ASTAL PROJECTION VS SHIDAPU 
אנחנו כל כך שמחים שהסט הזה יוצא לפועל. בחרנו לחגיגות ה 4 שנים שלנו לבצע שילוב כוחות נדיר בין ההרכב אסטרל פרוג’קשין שהוא ללא ספק נחשב כאחד מאבות הסצנה לבין אחד יחיד ומיוחד רועי ששון שידאפו – איש שהוא כולו קונצרט מוזיקלי מהלך, אינציקלופדיה של צלילים.

לשידאפו היסטוריה ארוכה שמתחילה אי שם לקראת המילניום עת היה שותף בכתיבת טראקים יחד עם ארז אייזן ועוד רבים וטובים – בהחלט נחשב לאחד מחלוצי מוזיקה הטראנס והסצנה שלה. אבי וליאור הרי הם אסטרל וקיימים מעל ל20 שנה, עם אינספור שיתופי פעולה ורמיקסים שעשו להם, אבני דרך של כל מפיק/יוצר. באמתחתם לא פחות מ 9 אלבומי אולפן ואחד חדש שממש עתיד לצאת בקרוב ולדעתנו עומד להיות אחד מאלבומי השנה!

NADI VS GULA K 
הוא הרזדינט שלנו, הוא האהבה שלנו. תקליטן על עם ניסיון מרשים ומפרק רחבות מורשה. נאדי נחשב לאחד מהשועלים היותר ותיקים, הקים את דומו רקורדס האגדי, אושיית ישראטראנס וצ’ארמר אמיתי! היא תקליטנית מגוונת, תנו לה פלטה וקהל והיא כבר תדאג להדביק חיוך לכל אחד.

גולה התחילה את דרכה בשנות ה 90 המאוחרות עם מיקסים קטלניים וסטים פסיכדליים ובועטים ובימים אלו עובדת על מוזיקה מקורית משלה – ציפור קטנה לחשה לנו שזה עומד להיות להיט מאילנית שניהם עברו כברת דרך ענקית. והנה בשנת 2019 אנחנו החלטנו לחבר בין שני בני האנוש המיוחדים האלו לסט בלתי נשכח שיצבע את חגיגות ה 4 שנים שלנו בצבעי הקשת.

פתיחת שערים 23:00 , מומלץ להגיע מוקדם

עד יום שלישי 15-1-2019 מכירה מוקדמת סופר מוזלת ב-60 ₪
16/1/2019-26/1/2019 – מכירה מוקדמת -80₪
27/1/2019-7/2/2019 מכירה אחרונה ב-100₪
בכניסה 150 ₪

בנים 23+ בנות 20 +
* הכניסה למועדון מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* המועדון וההפקה רוצים לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה.
* אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון/הפקה והם יטפלו בעניין.

כרטיסים ומידע

07, בפברואר
החל מ 23:00 עד 06:00
בנים 23+ בנות 20 +
גארדן, חיפה

ליינאפ

MORTEN GRANAU – Denmark
ASTRIX
RISING DUST
ASTAL PROJECTION Vs. SHIDAPU
NADI VS GULA K

 

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!