הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ראיון עם מפיק – פסטיבל Dakini ברומניה

ראיון עם מפיק – פסטיבל Dakini ברומניה

יצר הסקרנות שלנו גבר מאוד בעקבות פסטיבל דקיני החדש שמתקיים ברומניה משלוש סיבות עיקריות: קודם כל, שהוא מתקיים ברומניה שלא הייתה מקור טראנס בולט עד היום. שנית, המיקום המדהים והאסטתי של הפסטיבל ושלישית, הליינאפ העוצמתי. השילוב של שלושת המרכיבים סיקרן אותנו מאוד ובהתאם לכך, פנינו למפיקת הפסטיבל – ג’וליה קסילאג בכדי לבדוק מה הם מתכננים עבורינו השנה.

ש: הי ג’וליה, אז מה הניע אותך להפיק את הפסטיבל ?

ת: במהלך תקופות הקיץ היינו מבלים בין חופי הים השחור והפסטיבליים הגדולים ביותר באירופא. הרעיון להביא את מוזיקת הפסיי והצ’יל לאזורנו נולד בשלהי 2015 לאחר רטריט בויפאסנה.

זה פשוט מדהים, ההתעניינות הגוברת בפסטיבל זה משו שללא ספק מעורר בי התרגשות, כבר בשלב המוקדמות נרכשו כרטיסים מרחבי אירופה: גרמניה, פולין, הונגריה, שוודיה, שוויץ, וישראל. ונכון לרגע זה אנחנו נערכים לעד 15.000 בליינים.

ש: ג’וליה, מה תוכלי לספר לקוראים על תרבות הטראס ברומניה?

ת: אמנם ברומניה ישנה קהילת טראנס שגדלה אך היא עדיין מצומצמת ביחס למדינות אחרות ולדעתינו, דקיני יאפשר למקומיים לחוות חוויה יוצאת דופן ובהתאם לכך, להגדיל את קהילת הטראנס. אנשי הצוות  וההפקה מלאי אופטימיות שנובעת מהעובדה שברומניה ישנו קהל תוסס שמכיר את הפסטיבלים באירפה, וללא ספק יהנה בדקיני. אנחנו ממליצים לאלו שפחות בעניינים ולא מכירים את במת הטראנס להגיע עם ראש פתוח, לחוות את דקיני ולגלות מימד נוסף של אושר וחוויות.

הליינאפ של דקיני פסטיבל:

הליינאפ של דקיני פסטיבל :רומניה

ש: על אילו דגשים אתם מפנים את תשומת הלב באירוע הראשון של דקיני ? האם ישנה התייחסות לסוג הקהל ? ומהם השיקולים לגבי כמות הבליינים שצפויה להגיע לפסטיבל ?

ת: דקיני הוא לגמרי אבן הדרך שתעורר את הקהילה (הרומנית) שלנו, אנחנו מאמינים שהוויב והאופי של הפסטיבל יחלחל למקומות הנכונים ויספק ל”שבטים” מקום שבו יוכלו להתחיל את עונת הקיץ. אנחנו מצפים בהתרגשות לגרעין הטראנס של הקהילה הרומנית ולאחר שהופתענו מגל הרכישות והכרטיסים החלו להחטף בקצב מסחרר, אפשר לומר שאנחנו בקצב מעולה. ההפקה נרגשת ומצפה לקהל מגרמניה, פולין, הונגריה, שוודיה, שוויץ וישראל ונערכים להגעה של עד 15.000 בליינים.

כשמדובר בחוויה עוצמתית, מה גורם לאדם אם לא השילוב הנחשק של שמש, אנשים יפים ,ים ומוסיקה יחדיו ?

ש: למה דקיני? מה מיחד אותו מבין הפסטיבלים בעולם ?

ת: ראשית כל, המיקום שנבחר הוא אזור בתולי ויוצא מן הכלל, בעל אווירה קסומה, למרגלות חופי הים השחור ישנו שטח עצום של כ 15 דונם של חופים עוצרי נשימה, טבע ירוק ועשיר במיוחד. שנית, הליינאפ העוצמתי. דאגנו למיטב אמני הטראנס הפופולריים ובנינו ליינאפ המורכב מז’אנרים מגוונים של טראנס. העובדה שזאת הפעם הראשונה של הפסטיבל, אנו מקווים שהסקרנות תביא איתה קהל רענן שפתוח לחויות חדשות. אחת המטרות שלנו בתור מפיקים היא לחלוק ולהפיץ את המודעות לטראנס. לצורך העניין, ישנו מגוון רחב של סדנאות וסמינרים שונים אשר יהוו דלת לעולם הרוחני ויעזרו לכם להפתח וללמוד דברים חדשים.

פסטיבל דקיני 2017
מיקום בתוליי ויוצא דופן,למרגלות חופי הים השחור טזולה,קונסטנטה.

ש: באילו שיקולים נתקלתם בעת בניית הליינאפ ?

ת: בבניית הליינאפ הושקעה מחשבה ויצירתיות רבה, החלטנו לשלב אמנים מקומיים בכדי לחשוף את הקהל לצלילים וסאונדים חדשים שטרם יצא להם לשמוע ובכך גם לתת במה לאמנים מקומיים שלא זוכים לחשיפה. בכדי להעניק את החוויה הטובה ביותר, השקענו מאמץ בשילוב של ג’אנרים שונים של טראנס מכל חלקי הספקטרום המוזיקלי, החל מפסייטראנס, צ’ילאאוט, דאונטמפו ועוד. מאחר שהקהל ברומניה מזערי אנחנו משתדלים להעניק את הגיוון הטוב ביותר בשביל כולם.

ש: מה הסיבה לייצוג הניכר בליינאפ של הפסטיבל של אמני דאונטמפו ופסיי צ’יל ?

ת: הנוכחות והאווירה של המיקום שבו בחרנו לערוך את פסטיבל דקיני עוררו בנו את ההשראה לבחירת הוויב. החופים המהפנטים של טולה מביאים איתם רגעים שבהם זה מרגיש שאמא אדמה יצרה את פיסת האדמה הבתולית הזאת במיוחד עבור פסטיבל דקיני.

פסטיבל טראנס דקיני ברומניה
הדמיית תפאורות הבמה,דקיני 2017

ש: אילו חוויות לדעתך יקחו איתם בחזרה הבליינים שיפקדו את דקיני פסטיבל?

ת: שלל הזכרונות, הרי כשמדובר בחוויה כלכך מעצימה הכוללת שילוב של שמש, אנשים יפים ,ים ומוסיקה בו זמנית. לדעתי זה לגמרי משהו שימלא את החללים וישאיר את הבליינים מסופקים לאורך זמן.

ש: האם היית ממליצה לבליינים שמגיעים לפסטיבל לשהות ברומניה ולהעביר בה את הזמן ?

ת: ללא ספק ! אסור להם להחמיץ את חוף קורבו הציורי והמהפנט או את חוף ואדו, הביוספרה של דלתא הדנובה, או אפילו להרגיש את אווירת ההיפים ב Vama Veche. כמו כן, זאת אפשרות נהדרת להכיר את קונסטנטה לעומק ולהתערבב עם המקומיים, לחקור את חורבות הערים העתיקות Tomis או Callatis נשמע כמו הרפתקאה בפני עצמה.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!