הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ראיון עם מיקי Genetrick

 ראיון עם מיקי Genetrick

Genetrick הוא אמן חדש ומבטיח שתפס את תשומת לבנו לראשונה כאחד המנצחים בתחרות BPM Remix ל Ace Ventura – Presence.  מאז הוא המשיך להוציא טראקים תחת לייבלים מובילים כמו Digital Om, Iboga, TesseracTstudio, ועוד. הצוות של טראנסנטראל התיישב איתו לשיחה כדי לשמוע על המסע שלו עד כה ועל התכניות לעתיד.

הטבע הפך אותנו לאינדיבידואליים על ידי שינוי דפוס קוד ה – DNA שלנו באמצעות טריק גנטי (או בתורשה), ולכן אין קוד DNA אחד שזהה לאחר וזה מה שמבדיל אותנו אחד מהשני

אנחנו תמיד ממליצים לשמוע את המוזיקה של האמן המדובר תוך כדי קריאה, והפעם הכנו עבורכם פלייליסט עם הטראקים הטובים ביותר של Genetrick.

ש. מי זה Genetrick  ומהי משמעות השם?

Genetrick הוא בעצם מיקי גרינברג מישראל. אני בן 27, גדלתי בקריית ים אך כרגע מתגורר בתל אביב. בצעירותי הייתי גיטריסט בלהקה בעיר הולדתי, היינו להקת קאברים בעיקר אך תמיד נהגתי להלחין מנגינות עם הגיטרה. ב-2007 התחלתי ללכת למסיבות טבע עם חברים ומיד הופנטתי על ידי הקסם של הטראנס. כמה שנים לאחר מכן התחלתי לעבוד על פרוייקט הסולו האלקטרוני שלי – Genetrick.

השם של הפרוייקט – Genetrick – הוא משחק מילים, המילה גנטי והמילה טריק מחוברות. הטבע הפך אותנו לאינדיבידואליים על ידי שינוי דפוס קוד ה – DNA שלנו באמצעות טריק גנטי (או בתורשה), ולכן אין קוד DNA אחד שזהה לאחר וזה מה שמבדיל אותנו אחד מהשני.

Genetrick הכין עבורכם פלייליסט של כל הטראקים שהיוו לו השראה. שווה האזנה!

ש. אתה זוכר את המסיבה הראשונה שהלכת אליה? איזו השפעה הייתה לה עליך?

המסיבה הראשונה שהלכתי אליה הייתה מסיבת כובע בצפון הארץ של פחות או יותר 30 אנשים. לא הכרתי שם אף אחד, שמעתי עליה במקרה ונדהמתי מהאווירה המיוחדת, מהחום והחברותיות של הקהל. המוזיקה הייתה מדהימה, האנשים יפים, לא היה שום אגו או בלאגן, אנרגיה חזקה של ‘בוא והצטרף לשבט’. מאז התמכרתי.

ש. ספר לנו קצת על המסע שלך מאז אותה מסיבה עד ליצירת מוזיקה בתור Genetrick.

הסאונדים ששמעתי אז היו חדשים לי והשפיעו עליי מאוד בתור מלחין מכוון שאחרי המסיבות הראשונות שלי התחלתי לחקור את אופן היצירה של המוזיקה הזו. מצאתי DAW שנקרא ‘Reason’ ומשם התחלתי את הצעדים הראשונים שלי כמפיק מוזיקה אלקטרונית. כמה שנים לאחר מכן Genetrick הגיע לחיי עם ההזדמנות להוציא EP של ארבעה טראקים בלייבל שוויצרי קטן שנקרא ‘Mind Music’. אותו לייבל הביא אותי מספר חודשים אחר כך להופיע במסיבה שהם הפיקו בברן, שוויץ.

המסיבה הראשונה שהלכתי אליה הייתה מסיבה כובע בצפון הארץ. המוזיקה הייתה מדהימה, האנשים יפים, לא היה שום אגו או בלאגן, אנרגיה חזקה של בוא והצטרף לשבט. מאז התמכרתי.

ש. היית אחד המנצחים בתחרות הרמיקס לאייס ונטורה לפני 3 שנים. איך הניצחון השפיע על מסעך המוזיקלי?

הניצחון בתחרות הרמיקס לאייס ונטורה של BPM השפיע רבות על הקריירה שלי. דבר ראשון, זה פתח אותי לסצנת הטראנס העולמית, אנשים התחילו לעקוב אחרי הפרוייקט שלי מה שהפך את השם והמוזיקה שלי למוכרים יותר. דבר שני, והכי חשוב, המוטיבציה שלי לאחר הניצחון הייתה עצומה. הפרוייקט שלי קיבל הכרה ופרס על ידי אחד האמנים הכי מעוררי השראה וזה גרם לי להרגיש הרבה יותר בטוח במה שניסיתי ליצור.

מאז הוצאתי תחת הפרוייקט שלי הרבה טראקים, אבל הרמיקס ל‘Presence’ של אייס ונטורה הוא הטראק ששם אותי על המפה. האמת ששבוע שעבר הסעתי את יוני אייס ונטורה ממסיבה בארץ לשדה התעופה, סגירת מעגל נחמדה מאוד.

ש. ספר לנו קצת על המוזיקה שלך, למה אנשים יכולים לצפות כשהם מאזינים לטראק של Genetrick?

המוזיקה של Genetrick היא שילוב של פרוגרסיב טראנס ופסייטראנס. ההשראה שקיבלתי מאמנים שונים נתנה לי הרבה רעיונות מיוחדים למוזיקה שלי, מסוגי מעברים שונים עד למלודיות שמספרות סיפור מעניין. המוזיקה מאופיינת בממוצע BPM עצבני של 136-140, קיק ובס יציבים והמון סאונדים שנותנים אווירה פסיכדלית.

ראיון עם Genetrick - genetic tricks

 ש. תכניות עתידיות לGenetrick?

אני כרגע עובד על כמה ריליסים חדשים בלייבל הבית שלי – Digital Om, שהוא הלייבל הגדול ביותר באסיה ואחד הלייבלים המוערכים היום בעולם הטראנס. בין הרילסים שאני עובד עליהם כרגע נמצא סולו EP של שני טראקים ועוד EP בשיתוף פעולה עם Cholo. לצד אלו אני עובד על עוד שיתופי פעולה עם אמנים גדולים בעולם.

בדצמבר הקרוב אני מתחיל סיבוב הופעות ראשון בברזיל, ובקיץ 2017 אתחיל את סיבוב ההופעות הראשון שלי באירופה שתאריכו יתפרסם בהמשך.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!