הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

קובי לאוד Xian ופולאר אנרג’י באורגניק – 11.01.18

קובי לאוד Xian ופולאר אנרג’י באורגניק – 11.01.18

משבוע לשבוע קרוב ל3 שנים, שהאיבנט של חמישי יוצא לאור. כל שבוע מחדש, ליין אפ חדש, אנרגיות מחודשות, ציפייה וגעגוע מחמישי לחמישי.

כל שבוע שאנחנו רושמים כאן מילים וסיפור קצר על מנת לתת למילים הנכונות את המקום שלנו. להעביר לכם את האווירה שאנחנו מרגישים, את העשייה שאנחנו עושים. וכמו תמיד מחמישי לחמישי זה נהיה ממכר יותר, כל החברים הטובים כל האנשים הצבעונים במקום מפלט, ה”אי הבודד” שלנו, מקום בו תוכלו להיות אתם באמת, מקום בו החברים מרימים אנרגיות שיא.

ורק שתדעו שזה אף פעם לא נמאס לנו, וכמו כל שבוע הנה מה שהולך להיות חמישי הזה על העמדה הכי לוהטת במזרח התיכון:

KOBI TOLEDANO AKA LOUD
NANO REC / SONIC BOOKING
קובי טולדנו, אחד משני האסים של ההרכב “לאוד” האיכות, מגיע לגינה שלנו לסט סולו אישי ומיוחד, עם מיטב הלהיטים ועם טעם אישי שיגע בקו הנכון, במקצב הפאנקי, ובאווירה הייחודית רק לו. אין צורך להציג אותו יותר מידי, אנחנו רק מבטיחים לכם סט שווה חובה!!

Xian
SYNAPTIC ECLIPSE
כריסטיאן או בכינוי הבמה שלו “קסי” הוא אחד מהדמויות היחודיות בסצינה הפסיכודלית של גרמניה. בשנה האחרונה עושה “טור דה טראנס” ברחבי פסטיבלים ומועדונים באירופה שלא היו מביישים את השמות הגדולים, אחד מהבעלים של פסטיבל “סינפטיק אקליפס” אשר מתקיים ליד העיר קלן זו שנה שנייה, ובחודשים האחרונים התחיל ליצור מוזיקה משלו. את הסטים שלו שמענו באירופה ואנחנו מבטיחים לכם חווית פסיי שלא מהעולם הזה.

GABI 2B
DIGITAL STRUCTURE
גבי, או בשם הבמה שלו “גבי 2 בי” הוא דמות מאוד מוכרת לאנשי דור אמצע שנות ה90 ותחילת ה2000, מהמיסדיים והמפיקים של גבי והתאומים המיתולוגים שהולידו לאחר מכן את גל דור הזהב ל הטראנס הישראלי. גבי הוא אחד התקליטנים הכי מנוסים והיותר טכניים שיש במדינתנו הקטנה, וזו הפעם הראשונה שאנחנו מארחים אותו אצלנו, וואו זה הולך להיות “ONE MEN SHOW ” מובטח!!!

MI YA RA
PAGANKA CREW
את הבחור הזה כמעט ואין צורך להציג, חלק בלתי נפרד מאיתנו בדרכו הפסיכודלית המופלאה. אין במה ואין קהל שלא “הרים באוויר”, “הרים באנרגיות” ובכלל הצגה של תקליטן מעולה שיודע לבחור נכון ולעשות את זה כמו שמעטים יודעים.

POLAR ENERGY
ECHO BOOKING
רן עוז, אחד הצעירים הכי מבטיחים של 2017, ממשיך בגל התנופה האדיר שלו, עם מוזיקה חזקה קצבית ונכונה הוא כובש כל במה בהוא מגיע אליה. השבחים והמילים רק גורמים לנו לרצות שיעיף לנו את הסכך נכון לתוך הבוקר היפה של שישי….

המנהלות

* פתיחת שערים 23:00 בדיוק
* הנחות למקדימים ברשימות בלבד עד השעה 00:00 ב 50 ש”ח, רק מי שיעבור את הבידוק הביטחוני עד השעה 00:00 בדיוק יוכל לקבל הנחת מחיר.
* לאחר השעה 00:00 המחיר 70 ש”ח לרשומים בלבד !

* הכניסה מחייבת בבידוק ביטחוני !
* אנחנו רוצים לשמור על המרחב האישי של כולכם ולכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.

בואו להנות לשמוח ולעשות את מה שגורם לכם לחיוך.

P.L.U.R ♥
ORGANIC – Connecting Music With PPL

כרטיסים ומידע

11, בינואר
החל מ 23:00 עד 06:00
בנים 23+
בנות 20 +
גארדן, חיפה

ליינאפ

KOBI TOLEDANO AKA LOUD
Xian
GABI 2B
MI YA RA
POLAR ENERGY

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!