הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

פרידום פייטרס – Freedom Fighters

 

פרידום פייטרס - Freedom Fightersפרידום פייטרס – Freedom Fighters

“פרידום פייטרס”, לוחם החופש, הוא הפרוייקט של המוזיקאי שחף אפרת, אחד הכוכבים הבולטים בסצינת הטראנס בישראל ובעולם. עוד בהיותו נער, “נדבק” שחף בחיידק הטראנס, שהוביל אותו ליצור מוזיקה עוד לפני שסיים את בית הספר התיכון. לאחר שסיים את לימודיו החל “פרידום פייטרס” להפיץ את משתנו ברחבי העולם, כאשר לאחר סיבוב הופעות בדרום אמריקה נכנס לרשומות הפנקס של מספר לא מועט של מפיקי מסיבות ובעלי לייבלים בעולם אשר התרשמו בצורה יוצאת דופן מכשרונו.

ההרכב מוגדר קיום כאחד ההרכבים המובילים בתחום והיותר מסקרנים והמענינים בישראל. ההתפתחות המהירה הובילה להחתמת הפרוייקט בלייבל “HOMmega”, חממתם של ההרכב הגדול ביותר שיצא את ארצנו .Infected Mushroom.

מראשית דרכו סומן שחף כמוזיקאי יוצא דופן בעל כישרון נדיר, הדבר ניכר בקטעי המוזיקה המהפנטים שלו בעלי השפעות רחבות מג’אנרים אלקטרוניים נוספים כגון: דאב סט, טכנו והאוס. שחף שיתף פעולה עם מספר רב של אמנים מובילי תחום. תוצרי יצירתם הובילו למספר אדיר של להיטים אשר הדהדו זמן רב ברחבות העולם. בין כל אותם להיטים חשוב לציין את טראק ה-“Marshmallows” אשר הופק בשיתוף עם קפטן הוק, והוביל את הצמד למרכז הבמה בעולמית.

לפרידום פייטרס לו”ח הופעות עמוס הכולל מספר תורים בשנה בטריטוריות שונות ומגוונות כגון: ברזיל, מקסיקו, דרום אפריקה, אוסטרליה, אירופה ועוד.

הפנינים המוזיקליות של פרידום פייטרס

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!