הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

פסטיבל מאסטרס אוף פאפטס 2017

פסטיבל מאסטרס אוף פאפטס 2017

מאסטרס אוף פאפטס הינו פסטיבל פסיי-טראנס מחתרתי המתקיים זו השנה השלישית ברציפות. מהדורת ה-2017 של הפסטיבל תתקיים במיקום סודי באזור ברנו שבצ’כיה.

האירוע מנוהל על ידי צוות מנוסה של אוהבי מוסיקה פסיכדלית נלהבים, המורכב משלושה לייבלים וינאיים ידועים: Kodama, Psygsichta ו-Masters Of Puppets, שלאורך השנים ארגנו שלל אירועים מוצלחים בקני מידה שונים ומגוון רחב של סגנונות מוסיקלים הפרוסים על פני הסקלה הפסיכדלית.

הפסטיבל ברובו מתמקד במקצבים המהירים יותר של עולם הפסי-טראנס, אך גם מספק מענה לחובבי הסגנונות הרגועים ב-BPM הנמוך.

המארגנים מציינים כי מטרת האירוע היא לספק למשתתפים את הזדמנות לחוות ולהביע את שלל צבעי האמנות והמוסיקה הפסיכדליות עם השפעה נמוכה ככל הניתן על הטבע המקומי. הפסטיבל אינו מסחרי והוא מתקיים למען “אהבת המוסיקה, האמנות והאנשים בתת-התרבות היפה שלנו “, לדברי המפיקים. “הוא נועד כדי לספק מרחב שבו אמנים יכולים לבטא את עצמם, לחשוף את כשרונם ואת המוסיקה שלהם לקהל בינלאומי רחב”.

הלוקיישן של מאסטר אוף פאפטס

מהדורת ה-2017 של מאסטרס אוף פאפטס תתרחש בלוקיישן סודי באזור העיר ברנו שבצ’כיה. בלינק המצורף תוכלו לאתר טופס יעודי ליצירת קשר שיעזור לכם למצוא את דרככם לאירוע: http://www.mastersofpuppets.net

מוסיקה ושלל הפעילויות בפסטיבל מאסטר אוף פאפטס

כאמור האירוע פונה בעיקר לקהל אוהבי הז’אנרים האינטנסיביים והמהירים יותר של הטראנס הפסיכדלי אשר יקבלו במה על רחבת ה- Ragestage של Masters of Puppets וה-Tree Spirit Stage של Kodama. הפסטיבל גם מספק במה עם מוסיקה במקצבים הנמוכים לחווית צ’יל מושלמת.

דבר נוסף שחשוב מאד ואף עקרוני למארגנים, הוא יצירת איזון בליין אפ בין מפיקים ידועים ובעלי מוניטין לבין אמנים ויוצרים חדשים ומבטיחים, מאחר והצוות גאה בתמיכתו המוצהרת באמנים צעירים, ודואג לספק במה ראויה למוסיקה חדשה.
הנה כמה מהשמות שיופיעו השנה:

Psykovsky, Sectio Aurea, Kashyyyk, Loose Connection, Audiopathik, Parandroid, Virtuanoise, Arcek, Yaminahua, Tegmentum, Kasatka, Rawar, Will O Wisp, Glosolalia, Quantum Mehanica, Megalopsy, Frantic Noise, Fractal Gauchos, Bombax, Antagon ,Apollyon, Hyperactive 25, Pastor John, Dr Bops, Organoise, Atim, Natural Disaster, Peak Plots, Tyndra, Tyamat, Yatzee, Nyama, Yata Garasu, Mentalecho, Calabi Yau, Sick Noise, Fright Rate, Selective Mood, Nocturnes Creatures, Lunawatt, Shroomix, Murukhan, Aesop, Invid Mind, Brainstalker, Wakeness Overload, Virtual Inteligence.

כדי לכלול בחוויה גם אלמנטים שיעודדו התפתחות אינדיבידואלית ופסיכדלית, ובד בבד יעלו המודעות הקולקטיבית – המארגנים מבטיחים לספק גם מגוון רחב של פעילויות משנות תודעה. בעוד שאוהבי הסגנונות יוכלו ליהנות ממעל 190 שעות של מוסיקה מהירה על שתי במות, יהיה גם אזור צ’ילאוט בגודל 500 מ”ר עם מוסיקה ב-BPM נמוך, מספר מופעים אינסטרומנטליים, מגוון סדנאות כולל יוגה, אומנות, אמנויות ומדיטציה, וכן הרצאות על אורח חיים אלטרנטיבי, זכויות בעלי חיים, איכות הסביבה ועוד נושאים רבים אחרים.

מאסטר אוף פאפטס

הפילוסופיה של פסטיבל מאסטר אוף פאפטס

הארגון נוקט עמדה פעילה בנושאי איכות סביבה וקיימות. הפסטיבל על כלל תשתיותיו יהיה אירוע בר-קיימא ככל האפשר, תוך הקפדה על הפרדת האשפה ומחזור ושמירה על כמות נמוכה של אשפה ככל האפשר. בשער הכניסה יחולקו למשתתפים מאפרות כיס בחינם. הפסטיבל דואג שלא לכרות שום עצים במטרה לעזוב את המקום כפי שהוא היה לפני קיום החגיגה. בנוסף בכל שנה תורם הפסטיבל כמות מוגבלת של כרטיסים ללא תשלום עבור לאומים מסוימים, כמחוות צדקה.

אז איך מגיעים

הפסטיבל מספק שירות הסעות מ-פראג ווינה, והלוקיישן נגיש גם לכלי רכב פרטיים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הפסטיבל.

מספר תמונות מהפסטיבל :

פסטיבל טראנס בעולם מאסטר אוף פאפטס 2017

תפאורה מסטאר אוף פאפטס 2017

פסטיבלים בחול 2017

פסטיבלים של טראנס בעולם

פסטיבל טראנס בצכיה

פסטיבלים בחול מאסטר אוף פאפטס

פסטיבלים באיררופה מאסטר אוף פאפטס

פסטיבלים בצכיה מאסטר אוף פאפטס

רחבת מאסטרס אוף פאפטס 2017

פסטיבל טראנס מאסטרס אוף פאפטס 2017

תפאורהת מאסטרס אוף פאפטס 2017

 מאסטרס אוף פאפטס תפאורת לילה

מאסטרס אוף פאפטס 2017

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!