הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

פסטיבל אורגניקה – 27-29.06.19

פסטיבל אורגניקה –
27-29.06.19

קבוצת סקאנק וחבורת ש.פ.ל גאים להציג

Organica Festival

כרטיסים יומיים כאן –
סבב 1 – כרטיסים ב125 ש”ח – סולד אאוט
סבב 2 – כרטיסים ב145 ש”ח – זמינים כרגע
סבב 3 – כרטיסים ב165 ש”ח.

במידה וישארו כרטיסים לקניה ביום האירוע המחיר יעמוד על 190 ש”ח.

פסטיבל אורגניקה הוא בשורה חדשה בתחום הלייב האלקטרוני – חיבור בין אנשים וקבוצות, בעלי תשוקה משותפת להביא את האלקטרוניקה למרכז הבמה, למלא איתה תכנים שלמים, לא עוד תוספת משנית, או חיזוק מהצד, אלא מוזיקה חיה ואלקטרונית – עוצמתית ואמיצה, כזאת שמעיזה לדחוף את האדג׳יות לפרונט.

העולם העשיר של הלייב האלקטרוני מביא איתו נגיעות ממגוון סגנונות מוזיקליים – מג’אז ובלוז דרך פאנק ורוק ועד פולקלור אתני מתרבויות רחוקות, הכל קורה שם והכל עובר זיכוך אלקטרוני מדוייק ומשובח. הפסטיבל יתקיים במועדון הבארבי, לאורך שלושה ימים, שבמהלכם ינחתו בתל אביב, להקות והרכבי לייב אלקטרוני מהגדולים בסצינה העולמית בתוספת אמנים ישראלים שתרמו לא מעט להתפתחות התרבות הזו ודיג’יים מהשורה הראשונה בישראל.

LIVE ACTS

dOP Full Live Band – Defected, Watergate, Circus Company
כבר מ2007 קלמנט, דמיאן וג’ונתן, שלושת חברי הילדות שמרכיבים את dOP מסתובבים בעולם ללא הפסקה, הם לא סתם חבורה של די.ג’ייז שמצטופפים יחד מאחורי העמדה. שלושתם מוזיקאים מנוסים עם רקע ברוק, ג’אז, היפ הופ, רגאיי, מוזיקה קלאסית ואפריקאית, אבל מעבר למוזיקה, dOP יודעים פשוט ללכת עד הסוף ולתת שאו שאי אפשר להישאר אדיש בפניו. ההופעות הפרועות שלהם הפכו אותם לרוקסטארים במונחים של הסצנה האלקטרונית ולמופע חובה בכל פסטיבל ומועדון נחשב.

על הבמה הם מתפקדים כלהקה לכל דבר, כאשר ג’ונתן מופקד על השירה מלאת הנשמה, בעוד שדמיאן וקלמנט אחראים על האלקטרוניקה הגרובית המחוספסת, חמושים במיקסר ענק ובארסנל שלם של סינטיסייזרים אנלוגיים עם סאונד שמן ומלוכלך. ביחד, החבר’ה האלה יודעים לייצר יותר אנרגיות מכור גרעיני.

Agents of Time Full Live Band – Afterlife, Ellum
אנחנו נרגשים להחזיר לתל אביב את הטריו האיטלקי הטכנואידי-פרוגרסיבי אייג’נטס אוף טיים, הרכב שעשוי מאותם חומרים של פטריות הזיה, עם אסידיות פסיכדלית וקיר סאונד גדול מהחיים. אנדרה די סליי, פדלה לדיזה ולואיג’י טוטולו הם סוכני הזמן, שלושה מוחות מוזיקליים שמתיכים את הקונספטים הפרטיים לחזון אלקטרוני אחד, שנועד לסחוף אחריו את הרחבה עם צלילים מדוקדקים ומדודים על סינטים מודולריים ומכונות תופים עבודת יד, כיאה לאיטלקים.

קצת היילייטים על הטריו: דיקסון, מייסאו פלקס [ריליס לוהט באלבום שלו ב-2016] וכמובן טייל אוף אס מנגנים אותם ללא הפסקה, אלבום הבכורה שלהם יצא ב-2014 בלייבל הבריטי הנחשק סטם, השלישייה חתומים אצל ג’ניפר קרדיני ב”קורספונדנט” ,אצל טייל אוף אס ב Afterlife ולו”ז הפסטיבלים צפוף כמו התור לג’סמינו ולאחר המון עבודה הצלחנו להשחיל שם גם אותנו.

Stimming Live – Diynamic, Gruuv, Pampa
אנחנו שמחים במיוחד להנחית פה את העילוי הגרמני סטימינג עם מופע הלייב שלו שכובש את הגלובוס בשנים האחרונות. מגיל 10 הוא שולט ומנגן בכינור, פסנתר, תופים וכבר בגיל 16 החל ליצור מוזיקה אלקטרונית. כשהגיע למצוות בגיל 19, אחרי שהבין שמוזיקה אלקטרונית היא מסלול חייו, הוא עבר להמבורג שם פגש שני בחורים – סולומון ואדריאנו – שבדיוק הקימו את הלייבל שלהם Diynamic. השניים לא יכלו להתעלם מהכישרון העצום שלו והחתימו אותו מייד בלייבל.

מופע הלייב של סטימינג כבר הספיק לעשות שמות בכל רחבי הכדור, לא ניתן למצוא כמעט פסטיבלי ענק בהם לא הופיע, ממועדונים מחתרתיים ועד כנסי מוזיקה ענקיים המוזיקה של סטימינג שמהפנטת וחודרת אל תוך המוח והלב עם המון רגש ודיוק כובשת כל חלקה טובה

Viken Arman Full Live Show – All Day I Dream, Denature Records
ויקן ארמאן, תוצר ארמניה המסתורית ומופלאה, מוזיקאי ומפיק מחונן שמותח את הגבולות של המוזיקה הלייב-אלקטרונית לעבר העתיד. בד בבד גם יודע מר ארמאן לשלב בתוכה מוטיבים מהעבר, עם מלודיות עתיקות אוריינטליות וביטים אלקטרוניים מדויקים ורגישים – התוצאה ברורה: אווירה קסומה ברחבה פוגשת מסע מוזיקלי על ז’אנרי. ויקן גדל לתוך עולם הג׳אז, המוזיקה הקלאסית ,ערבית וארמנית שחיברה אותו לשורשיו, אותה שילב בנגינה וירטואוזית על פסנתר.

בנעוריו חווה את המוזיקה האלקטרונית ומיד סלל דרך מיוחדת, כזו שמחברת ישן/חדש וממנה מגיעה היצירה הזאת שנוגעת באלפי בליינים. מעבר לקריירת במה עשירה, ויקן הקים את Denature Records והוא גם הבעלים של הפסטיבל SOUQ. אפשר ואף עדיף לומר שמדובר באחד האמנים שהכי משקפים את החזון שלנו לאורגניקה, בהיותו ממובילי התנועה העולמית של מוזיקה אלקטרונית חיה.

KMLN Live – Sol Selectas, Bar 25 Music
ההרכב הלייב אלקטרוני הבינלאומי נולד לפני 5 שנים במרכז הפלאייה המאובקת של הברנינג-מן, שם נפגשו לראשונה קריסטופר טולר האיטלקי ושוואנה הופמן הקנדית ויצרו יחד את אחד הפרויקטים המסקרנים בנוף הדיפ- אלקטרו -האוס העולמי. המוזיקה שלהם גרובית, עמוקה, ומשלבת סאונד אלקטרוני מעודכן עם חבילת זכרונות של סאונדים מהעבר – החיבור הזה הוביל אותם לנגן בהמון זריחות ושקיעות כחלק מהפסטיבלים הכי בולטים בעולם האלקטרוני כמו Lightning in a Bottle in USA, Woomoon Ibiza, The Brooklyn Mirage, Symbiosis Gathering.

המוזיקה שלהם ראתה אור בלייבלים כמו Sol Selectas ,Touch of Class, Crosstown Rebels. בואו נביא את זה נכון: זה לא משנה איך הגעתם לשמוע סט באמצע הלילה או בצהרי היום, KMLN יודעים לדאוג שהקצב, המלודיות ואנרגיה של המוזיקה תזיז אתכם במקסימום ותיקח אתכם צעד אחד קדימה אל האקסטזה.

Monality Live – Bercana Music, Discotexas
אלן האסלי האמריקאי וארדם טונאלי הטורקי, מונוליטי בשבילכם, משלבים אלקטרוניקה אקוסטית בעלת עיצוב סאונד מתקדם וחותמת סאונד ייחודית שמושפע בעיקר מעולם הדיפ האוס העכשווי. לתוך זה מתווספות מלודיות אתניות אותנטיות שיוצאת ממגוון כלים חיים ושירה בלייב. על הבמה ניתן למצוא גיטרה חשמלית, סינטיסייזרים ועוד בשילוב כלים מסורתיים ומיוחדים כמו בגלמה, גיטרת קשת, כלי תיפוף מרחבי העולם ועוד.

הפיוז’ן שבין הישן לחדש שהמונאליטיז מצליחים להביא בהופעות שלהם הופך לשם דבר בפסטיבלים חוצי עולם ועכשיו סוף סוף הם מגיעים לראשונה לישראל וינחתו אצלנו למופע אחר צהריים כדי להצית לנו את השבת בצורה מושלמת

Nadav Dagon Live – Drumtek, King Street New York
מזה מספר שנים בהן פרוייקט הלייב אלקטרוני של נדב דגון כובש את הסצנה האלקטרונית הבינלאומית, עם מופע סוחף שכולל שלל כלי הקשה, תופים, קצב, וסמפלרים. נדב מוביל את הרחבה למסע אקסטטי על הקו שבין העבר השורשי ועד השבט המודרני והכל עם מוזיקה מקורית קרוס ז’אנרית. חד ובוער, יגיע נדב דגון למגרש הבייתי שלו בבארבי היישר מעונת הפסטיבלים הנחשבים באירופה – תהיו מוכנות ומוכנים למסיבה, או לייתר דיוק, חוויה חוץ גופית מרחיבת תודעה.

Laroz – Camel Rider – Sol Selectas, Camel Riders
זה לא באמת משנה לאיזה ז’אנר מוזיקלי אתם מתחברים, בוודאות ניתן לומר שהמוזיקה של חיים לרוז עברה אצלכם באוזניים. בין פועליו הרבים לרוז הפיק לזהבה בן אלבום, הקליט והופיע עם ברי סחרוף בתקופת “חם על הירח”, שותף מרכזי בהפקת “נגיעות” ובהקלטות אלבומו הבכורה של אסף אמדורסקי. לרוז הקים את הפרויקט “דזרט גרוב”, בו ערבב מוזיקה חשמלית ואלקטרונית יחד עם מוסיקה שורשית ממרחבי המזה”ת ושיתף בו פעולה עם עידן רייכל, קותימאן, יוסי פיין, רביד כחלני ושמות בולטים נוספים. בשנים האחרונות לרוז מתמקד בגולת הכותרת – הפרויקט האלקטרוני שלו לרוז קאמל ריידר איתו הוא נודד בעולם. רגע אחרי עוד אי.פי רותח שזז בין היו.אס.בי של סולומון לדיקסון, לרוז מגיע אלינו חם מתמיד.

—————— DJS —————-

Chaim – Blue Shadow, Disco Halal
ללא ספק אחד היוצרים והדיג׳ייאים שהכי עושים לנו את זה. מריליסים מעוררי קנאה ב Cocoon Recordings של פאפא Sven Väth וב-BPitch Control של Ellen Allien. ההצלחה הבינלאומית שלו כבר מזמן אינה מוטלת בספק והסאונד המוקפד שלו הופך את הסטים שלו לחוויה מוזיקלית עמוקה ומדיטטיבית. חיים מסתובב בעולם ללא הפסקה ומנגן בבמות ופסטיבלים הכי נחשבים בכדור כדרך קבע. לאחרונה הוא השיק את Blue Shadow, לייבל חדש ונוצץ בשיתוף עם ג’ניה טרסול, שכבר מכה גלים ומקבל תשומת לב רבה מכל העולם האלקטרוני כך שהוא מגיע אלינו בטיימינג מעולה ובעיצומו של עוד קיץ עמוס בניגונים.

Ella Gotman – Be As One
אלה גוטמן, מוותיקות וחלוצות הסצנה, כהנת הסאונד ואלילת הקצב אשר ניגנה בכל מועדון אפשרי בעיר, מככבת תדיר גם על עמדות בחו”ל שהזכורה מכולן הייתה במת מצעד האהבה בברלין מול קהל של 1.5 מליון אנשים. אלה התחילה את דרכה עוד בשנות ה-90′ והיא מבין הראשונות שניגנו ברדיו מוזיקה אלקטרונית. מעבר לכך מיס גוטמן חתומה על לא פחות מ7 אוספים מיתולוגיים בחברות התקליטים המובילות של התקופה. הניסיון העצום של אלה שמתבטא בקריאת רחבה מושלמת ודיוק אין סופי הביאו את הסטים שלה להיות רלוונטים בכל רגע נתון בפס קול האלקטרוני של תל אביב ולכן אין מתאימה ממנה לסגור את הפסטיבל הזה.

https://www.facebook.com/technonewsIL/videos/358034728338180/

שימו ♥
כרגע אנחנו יוצאים עם כרטיס משולב לכל שלושת הימים במחיר נהדר של 300 ש”ח >> http://bit.ly/OrganicaFestival

פסטיבל אורגניקה
27-28-29 יוני // מועדון הבארבי
קיבוץ גלויות 52, ת”א
עיצוב יפה של Ido Arbel

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!