הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

סיקור אירוע – Ott בקליקה

סיקור אירוע – Ott בקליקה

האפטרים של הקליקה בקלרה בת”א כבר הפכו למוסד מוכר בתרבות הטראנס וכל אחד יודע שאם הוא רוצה מוזיקה איכותית עם האומנים מהטובים שיש, במקום קרוב ונוח בלי סכנת סגירה ועם נוף לים המסיבות שלהם זה בשבילו.

 הלוקיישן של המסיבה של קליקה

הגענו למסיבה מוקדם בצהריים. האירוע התקיים בת”א על הטיילת ולמרות שיש קסם בלהכיר מקומות חדשים ורחוקים ברוב מסיבות הטבע לפעמים גם בא לך להתפנק מכל הבחינות.

הצוות של המקום היה ממש מזמין ומחייך וכשזה מתחיל ככה כלום כבר לא יכול להשתבש… אוויר של ים, בארים מאירי פנים ומלצריות מחייכות, אין חול, אין לכלוך, אין בוץ ואין אבנים. צריך להיות חוק שעל כל כמה מסיבות בטבע הולכים למסיבה אחת במקום מסודר ויפה כמו הקלרה בת”א בשביל לקבל חוויה טיפה שונה ובתנאים קצת שונים, לשנות את הנוף ולא לעשות נסיעות של שעתיים צפונהדרומה בשביל לשמוע את האמנים מהטובים שיש לנישה של הטראנס להציע.

אחד הדברים העיקריים והחיוביים יותר של הקלרה זה העובדה שהמקום ממוקם ממש (אבל ממש) על שפת הים והבריזה שמגיעה מהאופק ללא ספק מצליחה להכניס לאווירה של חופש ורעננות שמעצימה את החוויה בכמה רמות.

התפאורה

העובדה שהקלרה הוא מועדון פתוח על הים לא באמת מצריך תפאורה סופר גרנדיוזית כי המקום עצמו עושה את העבודה בצורה הטובה ביותר. הבמה הייתה מעוצבת כמו ספינה עם הגה ענק ואמיתי ומעבר לזה, הים נתן את הטון שסגר את הרעיון העיצובי בצורה מוחלטת.

מעל הרחבה הייתה צליית לייקרה סטנדרדית בשביל להגן על הבליינים מהשמש החמימה כנהוג באירועים דומים.

היה גם נחמד מאוד לראות דוכנים כל כך איכותיים ומקוריים, במיוחד זכורים לטובה קופסי עם מגוון הכיסויים לקופסאות סיגריות ושני כהן עם האמנות הפסיכדלית המקורית שלה שכל פעם מפתיעה מחדש כמה היא יצירתית ומדהימה.

ott בקלרה מסיבת טראנס בחוף ים בתל אביב תפאורה קליקה בקרלה ott

הקהל של הקליקה

לקליקה יש קהל ותיק וחזק שמלווה אותם בשנים האחרונות מאוד נאמנה. מעבר לקהל הוותיק הם מושכים אליה תמיד קהל חדש, צעיר ורענן שכולל בתוכו כמות עצומה של תיירים ומקומיים כאחד. הסיבה שהגיוון הכל כך יפה הזה מצליח ליצור חיבור צבעוני שרץ על גבי אלוהים יודע כמה עונות כבר היא העובדה שהם מצליחים ליצור ליינאפ מוזיקלי ייחודי ומגוון שפוגע לטעמם של סוגי קהל מגוונים.

קהל כל כך יפה ושמח כמו של הקליקה לא ראיתי כבר הרבה זמן, אווירה בלי אלימות ועם המון אהבה באוויר. מרוב שהאנשים והנשים היו יפים זה הרגיש לפעמים יותר כמו תצוגת אופנה (אבל עם טוויסט ישראלי – פסיכדלי).

אחה”צ המקום התמלא לגמרי והרחבה הצפופה שריחפה לממדים גבוהים ונתנה לצלילים לחדור לעומק הנשמה בסטים של MANTISMASH ו- Ott – התפוצצה בסט של LOUD עד שכבר היה צופף בטירוף ובהסתכלות מהצד אפשר היה לראות את האנשים מתחברים לתדר של המוזיקה והים ומתמזגים לגל אחד של אדרנלין ואהבה.

המוזיקה של Ott והקונספט המוזיקלי של האירוע

התחלנו להיכנס לאווירה הרגועה והמרוממת עם צ’יל אווט עמוק וחזק של Master Minded עם צלילים מרחבי תבל בקצב איטי וחודר ונגיעות גליצ’ משמחות שגורמות לעיניים להיעצם ולגוף להידלק. Mantismash העלה אותנו באותו קו של פסייביאנט חזק עם קצב שהלך והתגבר וגרם לי לעוף בריקוד ובחיוך כאילו המציאות וכל קצב החיים המטורף פה עצר לכמה רגעים של אושר!

כש Ott עלה, הרחבה וכל המתחם היו מלאים עד אפס מקום והאנרגיה של הקהל כבר החלה להתפרץ. המוזיקה המדיטטיבית עשתה את שלה והחזקנו את עצמנו עוד סט שלם עד הפיצוץ אבל כמה זה טוב לסיים את המשחק המקדים עם צלילים שפונים לגוף ולנפש ברמות הגבוהות ביותר תודה לחבר מאנגליה שמצליח לרגש כל פעם מחדש.

Loud עשה את מה שהוא יודע, להקפיץ רחבות באוויר ולהעלות את הלחץ דם ל-BPM גבוה עם הרבה פשטות והרבה חוצפה ישראלית שאנחנו כל כך אוהבים. זה לא סוד ש Loud הם אמנים מהשורה הראשונה ויוצרים מהטובים שישראל שיחררה לאוויר העולם אבל זה מרגיש שכל פעם מחדש יש איזה משהו מיוחד בסטים שלהם שמחדש ומרים גבה, פשוט אדירים.

באותו היום, אבי מ – Astral Projection חגג יומולדת וכולנו חגגנו קרוב ל – 30 שנה של טראנס איכותי בישראל ביחד איתו והרבה בזכותו (היה מרגש גם לראות את אבא שלו בקהל) וכמה כיף לדעת שיש אמנים שמצליחים כבר כל כך הרבה זמן לרוץ עם המוזיקה שלהם קדימה למרות פערי הזמן והשינויים בסגנונות המוזיקה. כל פעם מחדש זה מזכיר את כיתה ו’ ובעיקר מה זה לגדול בישראל בשנות ה-90 וכמה המוזיקה חיה ובועטת באותה מידה גם היום.

לקינוח ארוך ומתוק קיבלנו את הצמד Lucid Rainbow שפינקו אותנו בסט מדוגם של גואה-פסיי ושלחו אותנו הביתה עם רגליים תפוסות וחיוך גדול על הפנים.

לסיכום האירוע של Ott בקליקה

זה בכלל לא טריוויאלי ולא מובן מאליו אירועים בסדר גודל כזה, באמצע תל אביב עם אוכלוסיה מהיפות והצבעוניות ביותר שיש לתרבות הטראנס להציע, מחוזקות במוזיקה מגוונת של הטופ של הטראנס הישראלי והבינלאומי, שאפו ענק לצוות הקליקה, מחכים להרפתקאה הבאה.

 קרדיט על הוידאו: Shay Cohen

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!