הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

סיקור אירוע – פסטיבל יוניטי טרילוגיה – 27.03.15

סיקור אירוע – פסטיבל יוניטי טרילוגיה

כבר מתחילת 2014 התחילה לצוץ המגמה הבעייתית בתרבות הטראנס בישראל אחרי שרשויות רבות וכוחות הבטחון החלו להציב תנאי סף גבוהים וכמעט בלתי אפשריים בשביל להפיק אירועים תחת כיפת השמיים. אירועים והפקות רבות ספגו לא מכה אחת ולא שתיים בבטן הרכה אחרי שכבר מתחילת האירוע הדבר היחיד שהם עוברים זה מסע מפרך של קשיים לוגיסטיים ומשפטיים שמטרתם היחידה זה ביטול האירוע או יותר גרוע מכך, הודעה בדקה ה – 90 ושינוי תנאי ההסכם שגוררים אחריהם השלכות קיצוניות מאוד הן למפיק והן לבליין.

לאור ההתרחשויות הלא נעימות והחצי שואה שהמפיקים עוברים, גם הקהל לקח חלק בלתי נפרד בכאוס שעובר על סצנת הטראנס שלנו, ובתור צופים מהצד, זה כואב, מאוד!

זה נראה כאילו הקהל קצת איבד אמון בהפקות ואירועים רבים התבטלו או נדחו לאחר שמכירת הכרטיסים המוקדמת לא זזה וכל זאת בגלל חוסר האמנון של הקהל במחשבה שלא יגיעו לשום מסיבה וגם לא יראה את הכסף שלהם בחזרה.

בחודש מרץ, צוות היוניטי הצליחו להחזיר את האמון האבוד של הקהל על ידי כך שהרימו אירוע פשוט מצויין שגרר אחריו אך ורק תגובות מצויינות והרבה ווייב חיובי…

המוזיקה בפסטיבל יוניטי טרילוגיה

הצד המוזיקלי היה מורכב משתי במות, האחת פרוגרסיב ופסיי והשניה במת גואה כאשר שניהן מחוזקות בסוללת אמנים מהטובים ביותר שתמצאו בנישת הטראנס העולמי על תשתית של מערכת סאונד שפשוט מפוצצת את הרחבה!

עם כזה הרכב אמנים קשה מאוד להצביע על אחד שאשכרה נתן את הסט הטוב ביותר אבל ממה שזה נראה לפי תגובות הקהל, פילטריה, אגנטון, בליס, אנדרקאבר, קוסמוסיס, מאן וויד נו ניים ואסטראל פרוג’קשן נתנו שם עבודה רציניות ביותר 🙂

התפאורה בפסטיבל יוניטי טרילוגיה

על התפאורה היה אחראי אחד ממעצבי האירועים הטובים בישראל, אלון דקו שצבע את מתחם הפסטיבל ושתי הרחבות בעיצוב טראנסיסטי לפי הספר, את המסע הלילה ליוו תותחי לייזרים שהצליחו ליצור אווירה חללית ומחשמלת וביחד עם תאורת האולטרה סגול והפירוטכניקה על שתי הבמות הצליחו ללוות את מוזיקת הלילה הקשוחה בצורה אינטליגנטית אך אגרסיבית.

את הבוקר קיבלה זריחה חלומית עם שמש מחוייכת שחיממה את פני הליצנים והפיות שברחבה והוסיפה רובד נוסף לחוויה. עצי הפקאן העירומים איפשרו להיחשף ליופי המדהים של השמיים הכחולים וביחד עם העיצוב המינימליסטי שנפרס עליהם והצלילים שבקעו מהרמקולים, איפשרו לפתוח את התודעה בכל הכוח וליצור את כור ההיתוך המושלם.

צילום: אייל קרול האלוף!

[metaslider id=11659]

אמנם קצת מוקדם מדיי אבל הרבה אנשים טוענים שהאירוע הזה הולך להתמודד ללא ספק על התואר של אחד האירועים הכי טובים לשנת 2015, במיוחד אחרי שהוא עבר בצורה מאוד מתוקתקת בכל המישורים העיקריים שפסטיבל טראנס גדול מציב לעצמו. תגובות הקהל באיבנט הפייסבוק הגיעו בהמונים, מחזקות את ההפקה ואת הרגעים הנפלאים שסיפקו לקהל הקרחניסטים שפקדו אותו ולמרות שכוחות הבטחון בישראל מקשים מאוד על הפקות הטראנס זה היה אחד מאירועים שהצליחו לחדור מבעד קיר הבטון הזה והשאירו חותמת איתנה לעשרות אם לא מאות בליינים שנכחו באירוע לעוד הרבה הרבה זמן.

בשביל לסבר את האוזן (או יותר נכון את העין) אספנו מקבץ תגובות של אנשים מהאיבנט, ככה שאם לא נכחתם באירוע, תקבלו קצת פרספקטיבה מה הלך שם ובכך נחתום את הסיקור עם המשפט שרמי אוהב כל כך…

“בלעדיכם יוניטי זו מילה! איתכם יוניטי זה עולם!”

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!