הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

סיקור אירוע – פיוז’ן קאלצ’ר – 19.02.15

את הדברים הנדירים והיקרים ביותר מגלים במקרה, זה בדיוק מה שקרה לי עם פיוז’ן קלצ’ר במועדון הדופלקס בחמישי ה – 19.02.15. כחובבת מוזיקת טראנס מושבעת ובעיקר מסיבות טבע אני מחפשת כבר זמן רב את התחליף האורבני הראוי למסיבת חורף טובה.

ביום חמישי למרות השלג הכבד וגל הקור שפקד אותנו, הלכתי להתאוורר ולבקר חבר שעובד בליין, למרות המלצותיו עדיין הייתי בספק שאהנה. כמעט עשור אני יוצאת למסיבות במועדונים תל אביביים, ואף עבדתי בסצינת המועדונים במשך מספר שנים ועד היום לא נתקלתי בהפקה מחושבת כל כך עד לפרט הכי קטן כמו הפיוז’ן קלצ’ר. הרעיון של ההפקה הוא ליצור סביבה מוזיקלית שהיא מעבר לחפירת סטנדרד ולקרחנה של קיקים. הפיוז’ן משתמשים בחוויה החושית שלנו על מנת לייצר את התחושה הנכונה דרך ציור ומוזיקה – שני עולמות מחוברים מהיסוד שבשילוב הנכון יוצרים חוויה נדירה ויחודית שלא קל למצוא בדברים אחרים.

האווירה והמקום של הפיוז’ן קאלצ’ר

הדופלקס בנוי מ-3 קומות הוא מרווח ולמרות הצפיפות תמיד אפשר למצוא בקלות את הפינה השקטה שלך לחפור בה ודגש חזק שיש לזקוף לחברי ההפקה הוא האנרגיה המיוחדת שהם מייצרים במקום, משהו מאותה “סליזיות” של מועדון תל אביבי מסוקס לא נוגעת בפיוז’ן קלצ’ר וסביר להניח שהשילוב בין מועדון הדופלקס לבין החזון של העוסקים במלאכה יצר באמת אירוע של כור היתוך פסיכדלי ועמוק כמו שרבים אחרים יכולים רק לחלום עליו.

מערכת הסאונד של הדופלקס היא אחת ממערכות הסאונד המתקדמות בעולם, Funktion 1 שבעזרת המוזיקה הנכונה והסאונד סיסטם הזה החוויה משתדרגת פלאים (במיוחד כשמדובר על טראנס) ופשוט גורמת לך לרצות לחבק את רמקול ימין וללכת לישון איתו גם שעות אחרי שהמסיבה נגמרת. כל צליל מקבל את הספייס שלו בחלל של הלב שלך והחיוך כבר נמרח לבד על הפנים.

המוזיקה בפיוז’ן קאלצ’ר

אני התמקדתי בעיקר בקומה העליונה, הערב התחיל עם טריביוט מעולה לאוזריק טנטיקלס והמשיך להעלות את הבי פי אם עד שהגיע לגיטרות המחשמלות של טים שולץ. כשטים עלה כבר לא יכלתי להשאר אדישה, הייתי חייבת לרקוד את הסט הזה כמעט עד סופו וממה שזה נראה מסביב על האנשים שפקדו את המקום, גם להם היה קשה להיות אדישים לצלילים המדהימים שבקעו מהרמקולים באותו הערב. 

זה היופי במסיבות של הפיוז’ן, הקונספט המוזיקלי בנוי בצורה מחושבת מאוד שמטרתה לספק לבליין תוכן אומנותי אמיתי בלי חארטות וקשקושים, מוזיקה טובה נטו. ללא ספק הליין מספק את החוויה המוזיקלית שלא צריכה ליווי של סמים כדי לעוף.

הקהל בפיוז’ן קאלצ’ר

מי שעושה את הרשימות לפיוז’ן לא צריך סלקטור כי הוא עושה עבודה מעולה. אין גברים שיכורים שנדבקים אלייך ואין תורים עמוסים בשירותים. בעיקר בחורות עם ספטום וגברים עם הרבה שיער. זה לא אנשים שבאים בשביל המה והמי, זה אנשים שמגיעים כי הם מכירים את ההפקה או יודעים להעריך מוזיקה איכותית, בלי דאווינים, בלי פוזות ובלי סלפיז כל חמש דקות, זה האנשים שיוצרים את הגרעין הקשה של תרבות הטראנס והאומנות בישראל והם אלו שסוגרים הרמטית את האירוע בתור אירוע מוצלח.

כל כך הרבה זמן חיפשנו את החור של מחילת הארנב, ושאלנו איך נכנסים לעולם הטבע מתוך המציאות של העיר? הפיוז’ן קלצ’ר פתחו לנו את הדלת. מוכנים להכנס ל- Rabbit hole ?

דרך אגב, בתאריך 12.03.15 צוות הפיוז’ן מרים אירוע נדיר וייחודי עם קונספט מוזיקלי קטלני שממש אבל ממש אסור לפספס > טקסס פאגוט ופסיקובסקי בפיוז’ן קאלצ’ תהיו שם !

תמונות מאירועים קודמים של הפיוז’ן קאלצ’ר

[metaslider id=10827]

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!