הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

מסיבת לייבל – סטריאו סוסייטי בבלוק – 14.03.19

מסיבת לייבל – סטריאו סוסייטי בבלוק – 14.03.19

הזמנים משתנים, וגם אנחנו
ככל שהימים חולפים ואנחנו מתבגרים, התמונה משתנה.
כמה שנים לא קם בישראל לייבל טראנס חדש ומוביל?
האמת היא שיותר מידי.
– –
זקני השבט בטח עוד זוכרים את ההתרגשות העצומה שלוותה את יציאתן לאור של לייבלים ששינו את עולם הטראנס מקצה לקצה
לייבלים כמו אמדיאמאיי רקורדס חדשות החייזר קומפקט פונוקול כימיקל קרו קרמבו רקורדס, דומו רקורדס ועוד ועוד ועוד!!
– –
הלייבלים האלה כבר לא פעילים ונכון להיום, קשה למצוא יותר מידי כאלה שכן. כנגד כל הסיכויים, יש לנו את הכבוד העצום להשיק במסיבה ראשונה בישראל, את המסיבה של כוכב אחד שמעז, ולמען השם, הוא מעז גם מעז!!

שמחים להציג בפניכם את מסיבת ההשקה של הלייבל סטיראו סוסייטי הלייבל החדש הזה, כאן כדי להישאר, כאן כדי לשנות את התמונה.
– –
אומרים שאנשים פיקחים, לומדים מלקחי העבר.
והנה קם לו לייבל, שפועל כ-קואופרטיב של ממש.
האומנים מחזיקים באחוזים ושותפים לחלוטין בתפקוד השוטף.

כי מי בכלל רוצה להיות בוס, הרבה יותר נעים ליצור ביחד, לחלוק את נטל האחריות וליצור יחדיו חזון משותף. האמת, גם אנחנו היינו רוצים להיות שותפים של אבני דרך ואגדות מהלכות בנינו כאחד האדם. אומנים כמו פסייסקס, פרידום פייטרס, פאקינג ג’יאמאס, 30L, פיקסל, דקל, מאסטרמן דומסטיק, ותהיו בטוחים, שהזרוע הזאת עוד נטויה!!

לרגל החגיגה הגדולה ששייכת לכל קהילת הפסייטראנס העולמית והישראלית כאחד, הלייבל סטיריאו סוסייטי משתלט על רחבות הבלוק והלאונג’, חמוש בכמעט כל אומני הלייבל להצגת תכלית של תרבות מוזיקלית שבחרה לשים את המוזיקה ולא שום דבר אחר בראש מעייניה.

אניני הטעם שבניכם, בוודאי ישימו לב לשוני הרב בין האומנים בלייבל.
יחד עם השוני הזה, יש משהו שמחבר את כל התמונה ביחד.
כמו חוט שני דק שנכרך בצורה מעוררת השראה מסביב כסרט מתנה.

הקו שעובר בין הרכבים כמו סאם וולר, ג’יאמאס, גובלין, דקל, פיקסל ומודוס, הוא קו מנחה שכולו איכות, טהרת הפסייטראנס, מוזיקה אמיתית שלא מנסה למצוא חן, היא פשוט טובה, היא פשוט נכונה, והיא הכל חוץ מפשוט 🙂

מסע אינטרגלקטי בין כוכבים מחכה לכם בבלוק בליל חמישי ה14.3

BLOCK & LOUNGE FLOORS 
ART FROM EARTH – Label Lauch Party
Powered by Stereo Society & Communa

G.M.S – Spain
אם היינו צריכים לתאר לכם את ההשפעה של ההרכב ג’יאאמאס על תרבות הטראנס, היינו צריכים לפרסם מגזין קטן שמאגד את כל מעלליהם. האישיות, הכריזמה, העובדה שהם תמיד היו במקום הנכון ובזמן הנכון בכל אבן דרך של ההיסטוריה שלנו, הופכת אותם לאחד ההרכבים המובילים בעולם, מאז ומעולם.

אנחנו רק יכולים להגיד לכם שיש לכם הרבה מאד שיעורי בית לעשות בהיסטוריה. חוד החנית של הלייבל מגיע אלינו לבמה המרכזית של הבלוק, כדי לעשות סדר עולמי חדש בסצינת הפסייטראנס!!

3 OF LIFE – ALBUM LAUNCH – Spain IL
רק דמיינו איך יישמע הסאונד המהפנט של השילוב בין פיקסל לג’יאמאס על במה אחת. כל צד מביא עימו טונות של ניסיון, איכות, יכולות וירטואוזיות וטוב טעם שבאמת לא נשמע כמותו בעשורים האחרונים. לרגל השקת אלבומם החדש, תהיה זו אחת ההופעות המלאות הראשונות בארץ הקודש. וכמה נפלא שזה הולך לקרות תחת הסאונד של מקדש הסאונד שנחשב בעיניי רבים, לקלאב עם הסאונד הטוב בעולם.

DEKEL – 3 hours SET
מדהים לראות איזו דרך ארוכה עבר פרויקט הסולו של דקל מאז יצא לאור בפעם הראשונה. יש אומנים שבשני עשורים לא יספיקו לעשות כל כך הרבה כמו דקל. הקיבוצניק השובב והצנוע הזה, הצליח להיכנס ללב ולאוזן של כל כך הרבה אנשים בישראל ובעולם ולהפוך למגה סטאר אמיתי.

ללא מניירות, ללא פוזות, ועם מוזיקה שהצליחה למצוא מכנה משותף רחב שפגע בול בבלוטת באצטרובל של כולנו. בליל חמישי ה14.3, קבענו לכם דייט מלא של 3 שעות אינטימיות עם דקל וכל מילה נוספת מיותרת!

FREEDOM FIGHTERS
רגע לפני שנדבר על שחף, עוד מילה על עידו אופיר שמוזכר כאן למטה. האחד, היה מקור ההשראה, השני, ילד מוכשר שמחפש את הצבע המוזיקלי שלו. השניים האלה מייצגיים יותר טוב מכל אחד אחר את חילופי הדורות כפי שהלייבל סטיריאו סוסייטי רואה אותו לנגד עיניו.

הסטייל כל כך שונה באותה נשימה שהאיכות כל כך מוקפדת, הירדיה לפרטים כל כך הדוקה והרעיון ששניהם יהיו שותפים מלאים בחזון החדש, קוסם לנו ככותבים, ולכם כקוראים ברמות של חתונה! ועוד כמה מילים על העיקר, שזה המוזיקה של שחף. מאז שהוא התגלה כטאלנט מבטיח ע”י הלייבל הוממגה רקודרדס, שחף עבר כברת דרך שהיא לא פחות ממדהימה. העולם גילה ביחד איתו את הסאונד שאותו הוא התעקש כל כך לא לתייג, לא לתייק, לא להגדיר ולא לקלטלג.

הסאונד הזה, החצי אפל חצי בועט, הכי שמח חצי מהפנט, הוא פרידום פייטרס ולא שום דבר אחר. ובתכלס חברים… אין לאומן מחמאה יותר גדולה מזו. הצבע הזה שלו ורק שלו. ואנו שמחים להיות לו הבמה.

DJ DIGOA – Zero1 Label
יש לנו את הכבוד העצום להציג בפניכם את אחד הדיג’ייז הכי מוכרים בסצינת הטראנס של רום אמריקה והפסטיבלים הגלובליים – דיג’יי דיוגה! מי שהחל את הטריפ שלו עוד בשנת 2003 כאחד מחלוצי מפיקי המסיבות הראשונות בברזיל, עד מהרה הפך לדיג’יי מבוקש שסוחף אחריו מדינה שלמה!

תוך זמן קצר השמועה פרסה כנפיים ובמות כמו האוזורה, בום, יוניברסל פאראללו רק חיכו לכוכב החדש שיעשה את מה שכולם מדברים עליו. ספוילר: הוא עשה גם עשה.. ואתם הולכים לשמוע את זה בקרוב מאד!

DOMESTIC
אנחנו מניחים ששמעתם את זה לא מעט, לא בטוחים כמה המסר הוטמע. עידו אופיר העונה לשם דומסטיק הוא גאון! לא פחות ולא יותר, גאון!! מדובר באחד האנשים הכי מוכשרים שיצאו מישראל אי פעם. קשה להסביר בכלל כמה מוזיקה עברה תחת הידיים של עידו כשהוא סנתז את את הפינאלה של הצלילים למרבית הטראקים הגדולים שיצאו בישראל.

דומסטיק הוא תו האיכות הגדול ביותר שניתן לדבר עליו, וכשדיברנו על אגדות שמתהלכות בנינו כאחד האדם, שלא יהיה ספק, התכוונו קודם כל, לדומסטיק! תהיו בטוחים בדבר אחד – את הסט שלו אתם לא רוצים לפספס אפילו בעד שלום עולמי 🙂 נתראה בשמאלי!

PSYSEX
מה שהתחיל לפני יותר מעשרים שנה במשמר השבעה, הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, פסייטראנס לוברס.
הסיפור הזה יותר מדהים מכל אגדה. 5-10 חברה, כמונו, כמוכם, עם חזון אמיתי, ציוד בסיסי ותעוזה, הפכו למה שאנחנו מכירים היום כמוזיקת טראנס.

לישראל יש עוד עיר בירה, או יותר נכון מושב בירה. וב – פאסט פורוורד לזמננו. אודי שטרנברג תמיד היה שם, עם הטעם הייחודי שלו, המחשבה היצירתית שתמיד הולכת רחוק רחוק מהקופסה. עם החיוך הנבוך והמוזיקה מלאת החוצפה (חיובית כמובן) לרגע לא היה ספק, שהוא יהיה חלק ארי מהלייבל הישראלי החדש!

MODUS
שרשרת הכוכבים הזאת כבר פרצה את גבולות הקאסיופיאה. השילוב של ישן וחדש, רטרו וניו סקול, בסיס עז של מקורות מדהימים לצד כישרון פורץ דרך מביא אל הלייבל את מודוס. אומן שנראה שהזמן פסח עליו, והאיכות הזאת הייתה פשוט יכולה להתאים לכל תקופה.

פסייטראנס אמיתי ביי דה בוק איז היר! וכדאי לכם להיצמד אל הספיקר’ז בכל הכוח, להחזיק חזק חזק ולא לשחרר מאהבה שלכם לעולם! היא לעולם לא נשמע הכל כך מדויקת.. רגע לפני שהוא עולה על המטוס לאוזורה פסטיבל, אתם קודם.
מילה.

DR. GOBLIN
כן כן… זה רק הולך ומשתפר. הגעגתם לסאונד חסר הפשרות ורב הדיוק של דיג’י גובלין? אתם הולכים לקבל אותו כמו שעוד לא שמעתם מעולם. חד יותר, מדויק יותר, בועט יותר ועטוף בסאונד המושלם של הבלוק. זוכרים את הפעם הראשונה שנתקלתם בו על המעדה? אנחנו מתארים לעצמנו שזו הייתה חתיכת חוויה בשבילכם 🙂 וזו.. רק ההתחלה!

PIXEL
חיכינו חצי איבנט כדי להגיע אליו. מדובר באחת מגולות הכותרת של תרבות הפסייטראנס מאז ומעולם. מדובר באחד מחיות הבמה הכי מרהיבות שאי פעם חוויתם. מדובר באומן אמיתי, בכל רמ”ח אבריו, שיודע בדיוק מה הוא עושה, ואיך הסיפור שלו, לוקח אותכם לטיול אמיתי על האופניים, ושולח את הנפש שלכם לחקור את המיינד, מקצה לקצה.

SAM WALLER
אתם מכירים את סמואל בעיקר מהפרויקט on3. במקרה של סמואל, זה רק חלק מהמוזיקליות שמגדירה את החיים שלו. הפרויקט שלו כסאם וולר, מביא לשולחן את הצד היותר טכנואידי, עטוף סגנון שרק גאונים יכולים ליצור. הדימיון המוזיקלי ליוניון ג’ק, פתח בפני סמואל אפשרויות רבות ומגוונות של יצירה. המילה טכנו לא באמת מייצגת את המוזיקה שלו אך היא כן נותנת את שם הקוד לנוסח. מבטיחים שזווית כזאת לז’אנר עוד לא פגשתם!

LARCUESS – Klika Of Happiness
תמיד האמנו שלצד אומנים גדולים, יש מקום של כבדו לדיג’ייס מדהימים! על המעדה, יש יתרון עצום באפשרות לחבר ביחד מכל קצוות תבל עד לתוצאה של סט אחד מושלם. ובשנה שנתיים האחרונות, לא פגשנו דיג’יי שעושה את זה יותר טוב מאשר אושרי לבית קליקה של אושר.

אין זה פלא שדיג’יי שמארח את מיטב הגדולים והטובים בעולם, נדבק באבק הכוכבים והפך לאחד כזה בעצמו.
אם איכשהו לא פגשתם סט שלו בשנה הזאת, מחכה לכם הפתעה פשוט עצומה!

TRIAC
כמה פעמים אמרתם לעצמכם בלב… “איפה נעלמו טריאק” אנחנו אמרנו את זה שוב ושוב, ותהינו לעצמנו מתי תגיע ההזדמנות הבאה להביא אותם לביתנו הצנוע. הצמד שפרץ לתודעה העולמית במסיבה הזוכרים לרקוד הראשונה בשנת 2002, וכונה בפי רבים האקס דרים הישראלי, חוזר בימים אלה לשולחן היצירה ומכין לנו את משנתו המחודשת לאיך סאונד אפל באמת, צריך להישמע.

Osher In Dub
(Klika Of Happiness)
‏‎אושר יניע אותנו עם האין דאב & מוסיקת העולם שאסף במשך שני עשורים ולאט לאט יעלה את הביט לכיוון האלקטרו-אתני משובח כמו שהוא יודע !!!

SQUAT FLOOR
יותר מידי זמן לא נפגשנו במתכונת הכי אהובה בעיר
מקווים שאתם התגעגעתם כמונו לחדר הרותח ביותר מזרח התיכון!

KHEN -Lost & Found
הצלחנו לתפוס את היוצר הענק הזה לסשן רותח ואינטימי בחמישי הקרוב! חודשים שאנחנו יושבים על הסוכנים שלו, ימים שאנחנו מנדנדים כמו שרק סבתא יודעת כשהיא באמת רוצה משהו. לקח זמן לתפוס משבצת בלו”ז הצפוף שלו בין ישראל, אירופה ואמריקה. ולבסוף – הוכחנו ש – YES WE CAN! וקיבלנו את חן פעמיים כי טוב, הפעם חן חוזר אלינו תחת הקבוצה שלו.
חן חתום בלייבל האגדי של Guy J – Lost & Found

שם הוא הוציא אלבום בכורה ב2016 שזכה לביקורות מעולות ממגזינים נחשבים בעולם כמו Mixmag, DJ Mag, Dancing Astronaut ועוד. האלבום כולל קטעים מיוחדים שמנוגנים ע”י דיג’יים ויוצרים גדולים בעולם כמו בלאק קופי, הרנן קטניו, לי בורידג’ וג’ון דיגוויד שאנחנו כל כך אוהבים.

Before & After
Local Hero’s:

Adir Saraga 

Ben Weiss B2B Daniel Elfassy

Niv Yeffet

Daniel Chernenno

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
מנהלות או להיות:
* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
כרטיסים מוזלים בקישור הבא >
https://bit.ly/2C0qX0r
עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הוותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן. KEEP IT FRESH
* מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולרים ברחבות, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

כרטיסים ומידע

14, במרץ
החל מ 23:55 עד 09:55
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK & LOUNGE FLOORS
G.M.S – Spain
3 OF LIFE – ALBUM LAUNCH – Spain IL
DEKEL – 3 hours SET
FREEDOM FIGHTERS
DJ DIGOA – Zero1 Label
DOMESTIC
PSYSEX
MODUS
DR. GOBLIN
PIXEL
SAM WALLER
LARCUESS – Klika Of Happiness
TRIAC
Osher In Dub – Klika Of Happiness

SQUAT FLOOR
KHEN -Lost & Found
Adir Saraga
Ben Weiss B2B Daniel Elfassy
Niv Yeffet
Daniel Chernenno

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!