הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

להיט אפריל – U Recken

טראנס עושים באהבה או לא עושים בכלל

יניב בן ארי המוכר לכולנו בשם הבמה שלו U Recken הוא ללא ספק אחד מחלוצי הטראנס שישראל מציעה לעולם כולו, יוריקן מככב על הבמות הכי גדולות בעולם ולוקח חלק בלתי נפרד בליינאפים הכי פסיכיים בסצנה המקומית והעולמית.

את המוזיקה של יניב קשה להגדיר בצורה מוחלטת ולהצביע על אלמנט ספציפי שמוביל אתה, בסטים שלו אפשר למצוא מרכיבים של פסיי טראנס, גואה, פרוגרסיב טראנס ואפילו אלמנטים של טכנו פה ושם בשביל לתת טעם מעניין ומגוון. הבנייה המושלמת של הסטים והסיפור שמסתתר מאחורי כל אחד מהם מצליחה להכניס את הרחבה לווייב של “ביחד” של “טראנס” מוחלט ואמיתי (מצרך שנדיר למצוא היום) ולהשאיר חותמת חזקה וחריפה אצל כל אחד ואחד *שיעול* *שיעול* פסטיבל דוף 2013.

יניב אמנם די ג’יי מצויין ויודע לפרק רחבות בלי שם בעיה אבל הבידול שלו הוא שהסטים שלו כוללים המון יצירות ייחודיות שלו שסביר להניח שלא תשמעו בשום מקום אחר, קטעים וואלאק, אחד אחד פצצות חשמל !

יניב גם אחראי על מספר אוספים מצויינים כמו:

Aquatic Serenade (2006)

Deeper into man (2008)

A light at the end of the world (2013)

ויש שמועות שמשהו נוסף מתבשל שם 😉

בשנת 2010 יניב הרים כפפה והחליט לקחת את עצמו צעד אחד קדימה ולהעז משהו שמעטים מאוד (אם בכלל) העיזו בסצנה הישראלית, להרים פסטיבל בחו”ל. סביר להניח שיצא לכם לשמוע כבר על פסטיבל עץ החיים שבטורקיה – Tree Of Life Festival. אז כן, יניב שלנו הוא אחת מהזרועות המייסדות של הפסטיבל הנהדר הזה שמציע כל שנה מחדש מפלט מהעולם החומרי בטבע ירוק ומדהים.

את תואר להיט החודש החלטנו להעניק ליניב על בסיס אהבתו הכנה למוזיקה והתרומה האדירה שלו לסצנה הישראלית והעלמית כאחד, אין לנו ספק שהוא ימשיך לככב ולהפתיע בכל גיג על כל עמדה ובכל פסטיבל ואירוע.

אוהבים אותך יא אח 🙂

קצת מוזיקה של U Recken, הופה חשמל בראש !

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!