הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

דארק ויספר קובי טולדנו וסוניק אנטיטי בבלוק – 07.02.19

דארק ויספר קובי טולדנו וסוניק אנטיטי בבלוק – 07.02.19

לכל שבט באשר הוא יש ייחודיות, אופי ותרבות שלפיהם הוא פועל, מרגיש ומייצר את ההווה והעתיד שלו. הדורות מתחלפים, אך ההיסטוריה והערכים עומדים איתן כאבן היסוד של האדם ומספקים לנו מידע שביכולתנו לנתח ולנבא מה עתיד לקרות. שלושה שבטים – אירוע אחד.

כאוס וסדר, יין ויאנג, כל כך שונים אך בכל זאת כל כך דומים, שילוב של שלוש תרבויות שעתידות לייצר לנו תרבות חדשה ומרעננת, תרבות רחבה, כבוד הדדי ושאיפה למצוינות.

ולמרות שלכל אחד יש את המוזרויות הייחודיות שלו, לשלושת השבטים מכנה משותף חזק מאוד – המוזיקה.

מוזיקה כבר שנים היא גורם המגשר בין אנשים ואף אחד מאיתנו לא מסוגל לדמיין חיים בלעדיו. לאחר מחקר וניתוח ההיסטוריה של שלושת השבטים הגענו למסקנה מוזיקלית חזקה מאוד. אך רגע לפני.

בואו נדבר רגע על שבט Benyunsons
מה זה בֵּנְיוּנסוּן?

שאלת השאלות, הקושיה החמישית, החידה הלא פתורה של כל אחד ואחת מאיתנו. הבניונסון מתעתע וחמקמק מהגדרה, במשך דורות ניסו בני האדם להבין את המשמעות הנסתרת שמאחורי חוכמתם האינסופית של הבניונסונים.

כחלק מחובתנו המוסרית כלפי האנושות והיקום החלטנו לצאת למסע ולפתור אחת ולתמיד את התעלומה ולעזור לכמה שיותר אנשים לגלות את הצד הבניונסוני שבהם, להתשחרר מהפחד ולפרוץ את גבולות המציאות.

ועכשיו, ללא הקדמות נוספות, הגיע הרגע לדבר על הדבר האמיתי
לללללליןןןןאפ!!

THE BLOCK 

Dark Whisper – Alice-D rec – Italy
מאחורי הפרוייקט האגדי הזה עומד Manuel Bellini האיטלקי, שחוץ מפרוייקט הדארק היוצא מן הכלל הזה יש לו השפעה אדירה על סצנת הטראנס העולמית. אם יצא לכם להאזין למוזיקה שלו (ואם לא אז תתקנו את זה ומהר) בטח הבחנתם במגוון העולומות הרחב שהוא משלב בכל ביט, וההשראה שהוא לוקח מכל צורה ביקום.

מנואל הולך לקחת אתכם למסע שעוד לא חוויתם, ללמד אתכם שיעור חשוב על הקיום שלנו, ולתת לכם לקחת איתכם הביתה טעימה קטנה מהלחישה האפלה שלו, בסט לייב שהולך לטלטל את הסירה הנפשית שלכם מעצב לשמחה, מאפלה לחמלה, ועוד הרבה רגשות שלא תאמינו שאפשר להעביר דרך צלילים.

סט לייב של אדון האופל בבלוק זו לא פחות מהזדמנות שאסור לאף אחד לפספס!

KoBi – Nano Rec Sonic Booking
אנחנו לא נדבר על העבר. לא נספר על אינספור ההופעות של קובי על הבמות הכי גדולות בעולם ועל רבבות הלבבות שנכבשו. אנחנו נספר לכם על אומן מבריק ואמיץ, שבחר בדרך חדשה, בחר לספר את הסיפור האישי שלו, בחר להיות נאמן לרגשותיו לפני הכל.

הטעם המוזיקלי המשובח, היכולת הוירטואוזית לקרוא את הקהל על העמדה הופכות את קובי לאחד האומנים הגדולים שאי פעם היו בטראנס. הבמה שלו, והרחבה שלכם.

Sonic Entity – Serbia
דארק פרוגרסיב? בהחלט יש דבר כזה. ברגע שפוגשים את סוניק אנטיטי הסרבי על העמדה, מבינים שהביטוי הזה מדבר לגמרי לגמרי עליו. בשנת 2016 שחרר ניקולה את Dreamcatcher, שהפך במהרה לאחד משוברי הרחבות עד עצם היום הזה.

ב2017, הוא חבר לאומן סרבי ענק אחר בשם ZYCE, וביחד עם הביאו לעולם את יצירת המופת “Tidal”!
בליל חמישי ה7 לפברואר, כל זה הולך להיות שלכם!

Basstorm & Adir Live Drums
לאחר שנים של עבודת סולו, החליטו דודי ונועם לאחד כוחות ולהוליד הרכב חדש ועצמתי. שני אלה המאופיינים ביצירתיות מופלאה, סאונד מלא עוצמה וגרוב ייחודי החלו את היצירה המשותפת לפני שנתיים ובתוך זמן קצר הופיעו על הבמות הכי גדולות בארץ והזרוע עוד נטויה. אל הצמד הזה חיברנו לכם את אדיר עם לייב תופים עצמתי במיוחד שיגרום ללב שלכם לפמפם לפי הקצב.

TechAttack
ברי ריינוולד התחיל את דרכו אי שם ביערות פרוואטי ברחבות הקטנות, ושם הבין שהוא מצא את האהבה שלו בחיים. בשנה האחרונה המשיך לטפח ולחקור, והתחיל להפיק חומרים מקוריים משלו, עם צלילים עמוקים ושורשיים הוא מביא איתו צבע חדש לרחבת הבלוק, ולדענו זה רק עניין של זמן עד שיגיע לבמות הפסטיבלים באירופה.

LOUNGE AFTER HOURS
Fishi and Nati
הבניונסון בהתגלמותו, האופל המתוק, היין והיאנג הנצחי. גיא בורוכוב ונתנאל מור הם צמד הבניונסונים הכי גדולים שידעה האנושות, ואתם לא מתארים לעצמכם את האנרגיות של השניים על העמדה. אין אצלהם סט שעובר בלי צרחות של אושר והתרגשות מצד הקהל, ואין אחד שלא מרגיש את הצלילים הטהורים שהם מעבירים. תתכוננו לחוויה מוזיקלית מעשירה ומעצימה.

SQUAT & YARD 
powered by SAVTA

NANDU – Connected Azur
תתרגשו כי בעוד כמה שנים מדובר בכשרון צעיר שעושה דרך משוגעת בעולם!  מי אתה נאנדו? שמו המקורי הוא ראסמוס וינסטנס גנסן, מגיע אלינו ישירות מדנמרק. נאנדו מאופיין במוסיקת האנדרגראונד המלודית שלו!  המטרה של נאנדו היא לחפש ולחקור שילובים חדשים של מלודיות וגרוב כדי לייצר סאונד עמוק ואמיתי.

אחרי מס’ טראקים ששוחררו ועוררו עניין בקהילת הדיג’יים הבין לאומית הבחור המוכשר הים את הלייבל שלו מבלי להסס – קאליפסו צ’יל ב-2017. אנחנו צופים לנאנדו עתיד מזהיר במוסיקה ונראה שאנחנו לא לבד.

SEAN DORON
כמה אושר זה שון דורון על העמדה. אחת הדיג’ייז הכי מוכשרים בעיר, הכריזמטיים, האיכותיים והתותחים שיש לנו מגיע לחרוך את אדמת הבלוק על רחבת הסקוואט!

DAN ORBACH
לא עוצרים, לוקחים את זה הכי רחוק, הכי טוב, הכי מדויק והכי איכותי שיש. דן אורבך הוא קודם כל פרסונה. אדם שמשנה את התמונה בכל דבר בו הוא נוגע, וכשהוא נוגע בעמדה, כל מילה מיותרת!

BAR ROTH
הריזדנט של סבתא, אחד המפיקים, שותף אמיתי לדרך ולאט לאט, דיג’י מצליח שלא מספיק לקבל הזמנות גם מתוך הבית וגם מחוץ לו. שמחים ללוות את הדרך המופלאה שלו.

LOUNGE 
Powered by Benyunsons

Maor Anav
אולי עוד לא יצא לכם לשמוע את השם, אבל ברגע שתאזינו לחומרים שלו השם מאור ענב יחרט לכם חזק בראש. מאור התחיל את דרכו על הגיטרה בגיל 9, ומשם התפתח לכל כלי מוזיקלי שהצליח לשים את ידו עליו.

לאחר שנחשף לעולם האלקטרוני החליט שהוא רוצה לצייר לכם תמונה בראש בעזרת המלודיות המלטפות, הקיקים השמנים והיציבים והמחשבה המטורפת שמאחורי כל יצירה. אחרי שלוש שנים של עבודה הוא מגיע לסט בכורה בבלוק, ולדעתנו הוא הולך להיות הדבר הגדול הבא, ממליצים לכם להיכנס איתו לטריפ המרתק שהוא מבשל לכם.

Dor Matza
תכירו את דור מצא, אומנם הוא בתחילת דרכו אבל יש לו רזומה שלא מבייש אמנים שכבר שנים בתחום. הטרק החדש שלו סולטן שוחרר לאוויר לפני כמה ימים וכבר עורר סערה בסצינה התל אביבית, והוא הבטיח לנו שהוא בא עם הרבה ריגושים חדשים.

DANA B2B MORGI
כשדנה על העמדה קשה שלא להבחין בחינניות ובקסם שהיא מעבירה בכל נגיעה. עם לוק מהפנט ומוזיקליות יוצאת דופן דנה משלבת כוחות עם מורגי, הנסיך של סצנת הטכנו ובעל יכולות תקלוט יוצאות מן הכלל. אחרי שהצמד הזה דאג לפרק אותנו במשך כל הקיץ הוא מגיע לסט חורפי מלא בהפתעות וצלילים שישאירו אתכם מרותקים ברחבה.

Sheli Mazor
מצטרפת אלינו גם שלי מזור, הבחורה הכי צבעונית שידע מועדון הבלוק. אוהדת נצחית של מקצבים מרעננים, שבאה להשמיע לכם חלק מצומצם אך מדוייק מאוספי הטכנו הפסיכודלי הרחב שלה שמאופיין בעיקר בבאסים חודרים, מכניקה מתחכמת, ואהבה שבאה ברמזים.

Tomix & Genish
הוריאציה המתקדמת והבוגרת יותר של הצמד הצעיר והמבטיח מהמרכז. מגיעים אלינו לבלוק בפעם השנייה, הפעם בסט מלא במוזיקה מקורית, וקצת שונה ממה שאתם רגילים מהם. אתם מוזמנים לשים אוזן, וכבר אפשר להסיק איזה סאונד יוניקי אנחנו הולכים לקבל בסט הקרוב שלהם

מנהלות או להיות:
* הרחבות נפתחות בשעה 23:55

עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הוותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו, לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה.
* אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן.
* מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולרים ברחבות, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

KEEP IT FRESH

כרטיסים ומידע

07, בפברואר
החל מ 23:55 עד 09:55
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

THE BLOCK
Dark Whisper
KoBi
Sonic Entity
Basstorm & Adir Live Drums
TechAttack

SQUAT & YARD 
NANDU
SEAN DORON
DAN ORBACH
BAR ROTH

LOUNGE 
Maor Anav
Dor Matza
DANA B2B MORGI
Sheli Mazor
Tomix & Genish

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!