הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

אקו בוקינג חוגגים 5 שנים בבלוק – 20.12.18

זהו יום חג לתרבות שלנו!
אקו בוקינג, סוכנות האומנים הבינלאומית שפרצה ממש כאן מתחת לאף של כולנו בארץ הקודש, וכיום מייצגת את האומנים הגדולים בעולם, חוגגת 5 שנים של עשייה בלתי פוסקת.

כיום, מספיק מבט אחד חטוף באתר הבית של אקו, כדי להבין את גודל ההצלחה. אקו בוקינג היא אחת השגרירות המשמעותיות ביותר שהיו לישראל בתרבות האלקטרונית, ואין זה פלא שכל הכוכבים מצאו את עצמם באותה הגלקסיה.

במיוחד בזמנים הלא פשוטים שעוברים על תרבות המוזיקה האלקטרונית בישראל, זה לא מובן מאליו שבכל יום חמישי, מחכה לכם פסטיבל אלקטרוני של ממש! בכל חמישי, הצגת תכלית ורסטילית.. בועטת ומסחררת, פורצת גבולות, מחדדת חושים, ועושה את כל זה תוך כדי שמירה איכות קהל חסרת פשרות, סאונד אימתני, ורכבת אווירית של האומנים הגדולים ביותר בעולם.

גם הפעם, לכבוד המאורע, חברו להם הצוותים קומונה סבתא ואקו בוקינג, כדי להרכיב פאזל מהפנט ומרחיב תודעה שייקח את כל החושים שלכם לקצה. המפץ הגדול הגיע.. קחו אוויר 🙂

Dekel VS Freedom Fighters
כנראה שמדובר בשני ההרכבים שיותר מכולם, החזירו את הביט המחתרתי למרכז הבמה. מדובר בשני כוכבי ענק שעשו לעצמם שם בכל פסטיבל גדול וקטן ברחבי העולם. מהריינבו סרפנט, לאשראם במדבר, דרך יערות הצפון, דקל ופרידום פייטרס כבר מזמן נחשבים לשניים מהכוכבים הגדולים ביותר שצמחו פה. השילוב בינהם נראה מתאים מתמיד. הביט האפל של פרידום פייטרס, לצד הסטייל היצירתי של דקל, יוצר חווית מיינד פשוט מדהימה!
זה הזמן גם לספר לכם שדקל חוגג את יציאת האיפי הראשון שלו בלייבל הענק איבוגה רקורדס.

Outsiders Vs Xerox
גדל כאן דור שלם שלא יודע שמשה קינן, העונה לשם קסירוקס, הוא אחד המייסדים של ז’אנר הטראנס בעולם כולו. כאחד העונה לתואר כה מחייב, קינן תמיד ידע להביא טעם אחר, ייחודי, חריף, קשוח אך מלא בגרוב מעודן ומקפיץ, כמו שאף אחד עוד לא הצליח לעשות לפניו או אחריו.
השילוב עם אאוטסיידרס היה פשוט מתבקש. הצמד הזה פרץ לתודעה של כולנו בשנים האחרונות, בעיקר בזכות היכולת להביא את ניחוח האולדסקול למוזיקה החדשנית של ימינו. לא סתם הם הפכו בן רגע להרכב ענק בעל שם עולמי, שזכה להופיע בכל פסטיבל נחשב ברחבי הגלובוס, ולשיתופי פעולה מוזיקליים עם ענקים כמו טריסטן ואלקטריק יוניברס!

SpaceNoize
a.k.a Space Cat & X-Noize
כן כן, קראתם נכון. הגיע הזממן לחשוף בפניכם את ההרכב החדש של שנים מגדולי האומנים שידעה ישראל מאז ומעולם! אין רייבר אחד בעולם שלא שמע על מעלליו של אבי אלגרנטי אקא ספייסקאט. האיש שמכונה בפי רבים הסיימון פוספורד הישראלי, הוא ללא ספק אחד מהגדולים ביותר שדרכו פה. עכשיו רק אפשר לדמיין כמה רחוק זה מגיע כשמוסיפים את מלכי הקיק באס, אקס נויז, עוד הרכב מפלצתי שלא מפסיק להפתיע אותנו עם רליסים מרטיטי רחבות בזה אחר זה במשך שני עשורים לפחות!
זה ביג, זה באמת ביג.

Cosmic Flow
אחד האומנים המפתיעים ביותר בישראל נכון להיום הוא גיל דגן, אקא ניטרו, אקא ניטרודרופ וב3-4 שנים האחרונות, השמיים הם רק ההתחלה בשביל פרוקיט הפסיי-פרוג שלו תחת השם קוסמיק פלואו. הסאונד השתבח עם השנים, הסטייל, השתדרג רבות, וכיום אנחנו מקבלים ממנו את אחד הסטים המדויקים ביותר שיש לפלנטה הזאת להציע.

Gorovich
אין הרבה אומנים שבזמן כל כך קצר הפכו לשם דבר כל כך גדול בארץ ובעולם. זה בכלל מפתיע כשנתקלים באופי העניו והצנוע של נמרוד גורוביץ’. המוזיקה שלו כל כך מגוונת, וניתן לשמוע בקלות את עברו כמתופף, כבסיס לכל היצירתיות הפורצת שלו. גורוביץ’ הפסיק לסחוף אחריו גלובוס שלם, עם רליסים פשוט מטורפים באיכותם, רמיקסים מרחיבי תודעה לאומנים כמו ג’ונו ריאקטור, פסייסקס ועוד
באמת שהיינו יכולים להמשיך לכתוב עליו עוד כמה עמודים.

Modus Vs ShivaTree
כיאה לנמרצות של אקו בוקינג, גם לאירוע הזה לא יהיה רגע אחד של מנוחה! כשהרכבים ענקיים כמו מודוס ושיבהטרי, משלבים כוחות, זה באמת מרגיש כמו רגע של טכנולוגיה מקודשת. תרשו לעצמכם להיסחף עם הסרטונים שינסו לתמצת, גם אם לרגע קט, תחופשת חופש, אחדות, אהבה וכבוד מה היא.

LOUNGE AFTER HOURS
Pettra
Launching his Debut Album – Naked in the desert
אחד הכוכבים העולים בשמי אקו ובכלל, הוא ללא ספק פטרה אקא להקת מיומנה בעבר. עולם הפייסטראנס משך את פטרה לפרויקט אישי, מלא בצלילים אתניים, מקצבים מרטיטי נשמה ובלילה בוקר הזה, הוא הולך להשיק את אלבום הבכורה שלו מול אזניכם המשתהות 🙂

THE SQUAT
Powered By Savta

ברוכים הבאים לצד האפל של הבלוק

Animal Picnic
Dynamic Rec – Spain

הצמד הספרדי, דניאל בנקר ואינגו דה לה ריירה, הם אלה שעומדים מאחורי הריליסים המדהימים “Sinopsia” ,”Euphony ” and “Vortex” , וזה לא כולל את הרמיקסים לאומנים הגדולים ביותר בעולם, ששמו אותם בחוד החנית של סגנונות הטכנו וההאוס בכל רחבי העולם. אחרי שהעבירו עונה שלמה באיביזה בשנת 2013, שערי היצירה נפתחו ומאז הם גועשים ושוצפים.
למי שלא הספיק להתוודע לכל הטוב הזה, מוזמנים להכיר אותם קצת יותר מקרוב/

Roy Rosenfeld
all day I dream
מבלי ששמנו לב, ישראל הפכה למעצמה של מוזיקה אלקטרונית. הרבה בזכות אומנים כמו רוי רוזנפלד, שפרץ את הדרך עבור יוצרים צעירים יותר והפך את היוצר הישראלי למבוקש עד מאד בכל רחבי העולם. בכל פעם שרוזנפלד מגיע לסקוואט, אנחנו כבר יודעים כמה ביג זה הולך להיות! וגם אתם!

Eliran Osadon
אחד הרזידנטים האהובים ביותר על סבתא, תמיד יודע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. הוייב הסוחף, הכרזימה, הכישרון הבלתי נגמר והיכולת להמציא את עצמו בכל סט מחדש, מבלי לוותר במאומה על האיכות הידועה שלו, הופכת אותו תמיד לאחת האופציות הטובות ביותר בישראל!

Hilu Vs Yehoshua
הצמד הילו את יהושע לבית איי טיפיקל, כבר הספיקו להשמיע את הגרוב הייחודי שלהם בכל רחבי העיר. אין לנו ספק שזה ממכר, וזו הסיבה שהם כאן!

THE LOUNGE
Powered By Echo Booking
גם בחדר הסודי, הטירוף יקבל צורה חדשה הפעם לא תמצאו בו מנוחה, הקצב יהיה חזק, מתעתע, מפתיע בועט במיוחד! השואוקייס 5 שנים לאקו ימשיך בכל הכח גם בחדר הלאונג’ המסתורי!

Originals
ההרכב המרענן ביותר בישראל שנת 2018 הוא ללא ספק אוריג’ינלס! חלק מכם בטח מכיר את ליאון, לשעבר טקטיק מיינד, אחד מאספני המוזיקה הכי גדולים שהעולם הזה הכיר. הפרוקיט החדש, מגשים לליאון חלום רב שנים והחיבור הטבעי עם רן מלכה, כנראה היה בדיוק מה שחסר כדי לייצר הרכב טראנס בכיר, שנחטף ע”י ענקית הטראנס הוממגה מהרגע הראשון וכעת מתחיל לקצור את הפירות!

Power Source
יותר דינוזאור מזה לא יכול להיות. הבנאדם פשוט אגדה מהלכת. רק כדי שתבינו עד כמה, הוא היוצר המקורי של הטראק סקייווקר, שאתם כל כך אוהבים…

Sawlead ground
היום הוא היום, שאתם פוגשים לראשונה את הכוכבים הגדולים ביותר של מחר/

Qlipadelic
אם היו מבקשים מאיתנו לנסות להסביר את הסאונד האמיתי של המחתרות בישראל, פשוט היינו שולחים להאזנה ממוקדת של קליפדליק.

Polar Energy
הסאונד של דור שלם גדל לנו כאן מתחת לאדמה.

Toxica VS Organic Soup
הלילה הזה לא חי תחת שום הגבלה. לוקחים את זה הכי רחוק שרק אפשר, והולכים לאיבוד בתוך מערבולת הצלילים! וכשהוא יוצא לאור, הוא זוהר מתמיד.

מנהלות

מנהלות או להיות:

  • הרחבות נפתחות בשעה 23:55
  • עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
  • הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הוותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
  • הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
  • מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו, לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה.
  • אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
  • בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן. KEEP IT FRESH
  • מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולרים ברחבות, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

פרטים ומידע

20, בדצמבר
החל מ 23:55 עד 09:55
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

MAIN STAGE

Dekel VS Freedom Fighters
Outsiders Vs Xerox
SpaceNoize
a.k.a Space Cat & X-Noize
Cosmic Flow
Gorovich
Modus Vs ShivaTree

LOUNGE AFTER HOURS
Pettra
Launching his Debut Album – Naked in the desert

THE SQUAT
Powered By Savta

Animal Picnic
Dynamic Rec – Spain
Roy Rosenfeld
all day I dream
Eliran Osadon
Hilu Vs Yehoshua

THE LOUNGE
Powered By Echo Booking

Originals
Power Source
Sawlead ground
Qlipadelic
Polar Energy
Toxica VS Organic Soup

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!