הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

אייס ונטורה ולייגוס באורגניק – 26.04.18

אייס ונטורה ולייגוס באורגניק – 26.04.18

אצלנו בבית, המקום האינטימי והמחבק שלנו. האווירה החברית והמזמינה, החיוכים והוייב הנכון והאמיתי הפכו את ימי חמישי שלנו לישום מושג הטראנס. אמת מוזיקלית ושילובי סגנונות ויוצרים ותיקים וצעירים שמתגבשים לאווירה שסוחפת אחריה אלפי לבבות אוהבים ומשדרים על קצב אחד, מקצב הטראנס.

אנחנו כל הזמן נעים קדימה, מתפתחים ומתאימים את עצמנו לצרכי הקהל, החומה שהייתה הבסיס לאורגניק הוחלפה בעמדה משודרגת שעדיין משמרת את האינטימיות של האומן עם הקהל שאנו כל כך אוהבים. אנחנו יושבים כל הזמן ושומעים מוזיקה, נותנים את הבמה לכיוונים חדשים, והפעם כתבנו לכם סיפור פסיכדלי שלם, מלא ביצירה טובה, צבעוניות ונשמה ענקית.

Ace Ventura
יוני אושרת הענקי, האיש שאין מספיק מילים להרחיב על פועלו. החל את ראשית דרכו בחלק מההרכב המיתולוגי PsySex עם הכפפות ומקלות התיפוף האגדיים. את המשך הדרך הוא צלח קדימה בפרוייקט הסולו של אייס ונטורה והטווה סגנון מוזיקלי חדש ומקורי, האלבום הראשון שלו היווה הד ענקי ברחבי העולם ומאז ועד היום במות הפסטיבלים הגדולים בעולם מארחים אותו למרתונים של סטים שמתפרסים על פני 5 שעות גם. אנחנו גאים ונרגשים לארח את האומן והיוצר האגדי הזה לסט בלתי נשכח בבימת האורגניק.

LYGOS (Romania)
לייגוס מגיע אלינו מרומניה, שם החל את דרכו כאחד מפיקי המוזיקה האלקטרונית ברומניה ומבין הראשונים שארגן מסיבות שנושאות את דגל המוזיקה האלקטרונית בלבד.

ב 2003 החל את דרכו בפסיי טראנס וניגן על בימות הפסטיבלים הנחשבים ברומניה, ועד היום נחשב לאומן בעל סטים מגוונים שמציגים סיפור וחוגגים את השמש גם כאשר היא ישנה עמוקות. הוא יודע לקחת אתכם לשביל בין הטוב והרע, בין האור והחושך.
כיום מפיק בעצמו את הפסטיבל הנחשב ברומניהTransylvania.

PSYLEV (Romania)
חיזוק נוסף מארץ המוצא של האיקרה והצ’יפצה הוא פסיי לב. אחד שגדל יחד עם סצינת הטראנס ברומניה שתפסה תאוצה בעשור האחרון, יש לו את הייחודיות בהבנת התרבות השבטית הזו של הטראנס ומהר מאוד מבליין שטייל בפסטיבלים נחשקים באירופה הפך לתקליטן והביא את כל מה שצבר וחווה לכדי ביטוי במוזיקה.

לפני 3 שנים הצטרף אל הצוות של פסטיבל Transylvania ונחשב לאחד מהבולטים שם. אנחנו נרגשים לארח את שני האורחים המיוחדים מרומניה על הבימה שלנו לראשונה בישראל ומקווים שנראה לה איך הכור ההיתוך הישראלי המחוייך שלנו באורגניק נראה ומרגיש. 

NADI
האיש שכבר נהפך לבן בית אצלנו בגינה, הוא היה שנים נסתר מעיני הציבור וחזרה לאחרונה בסערה לכבוש את לב המעריצים, הותיקים ואלו שהתווספו.

LOSS OF INNOCNCE
אור ועדי, תמד מוזיקלי היפי, משוחרר, מהפנט, מהמם, והפעם הסט פתיחה ראשון, שווה להגיע מוקדם.

המנהלות
למי שלא רוצה לקנות במוקדמות, כרטיס יעלה 60 ש”ח ברשימות אצל המקורבים אליכם.

אוהבים אתכם כמו שאתם

כרטיסים ומידע

26, באפריל
החל מ 23:00 עד 06:00
גארדן, חיפה

ליינאפ

Ace Ventura
Psylev
Lygos
Nadi
Loss Of Innocnce

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!