הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

שש שנים ללייבל ZION 604 בבלוק – 07.06.18

שש שנים ללייבל ZION 604 בבלוק – 07.06.18

שבוע הפסקה זה שבוע אחד יותר מידי
האמת התגעגענו… ואתם הולכים להבין בעוד כמה דקות עד כמה!
ללא הקדמות מיותרות, קבלו את המניפסט המטורף שנבנה בשקט בשקט זמן רב מאחורי הקלעים 🙂

הלייבל ששם את ז’אנר הגואה טראנס בחזרה על מפת ישראל חוגג 6 שנים מאז החל בפעילותו… לכבוד האירוע העצום הזה.. כל התותחים של Zion 604 קיבלו צו 8 בהול! בקרוב נחשוף את התמונה המלאה ואתם יכולים להיות בטוחים, שכזה דבר הרבה זמן לא חוויתם!

זאיון 604 היא חברת תקליטים כחול-לבן בבעלותם של רועי ששון ( Shidapu ) וסטפן ספיבק, לייבל אשר מתעקש לשמר את רוח האולד סקול לצד שימור ופיתוח של תרבות הגואה טראנס בארץ. השם מסמל את כל מהות העשייה: גואה ציוני, GOA from Zion.

הפרוייקט החל כחלום ילדות של כל המעורבים וצמח למימדים שלעיתים מפתיעים אפילו את העוסקים בו, משפחת זאיון 604. הלייבל הפך למרכז מוסיקלי אדיר שמקבץ מסביבו חובבי מוסיקת אולד סקול טראנס מהארץ והעולם. הלייבל הוא בית למוזיקאים מתחילים אך גם לכאלו שחוזרים לסיבוב עשירי בעולם הטראנס. מוסיקה של אגדות ילדות שלנו, שאלמלא הלייבל – לא הייתה יוצאת לעולם. וזו הגאווה האמיתית.

לצד החגיגה הגדולה של הלייבל, קראנו לדגל לגדולי אומני הטראנס שישלימו את התמונה ויהפכו את הלילה הזה לאירוע מלא בתוכן שלא היה מבייש שום פסטיבל ענקי בארץ ובעולם!!

BLOCK FLOOR 
Powered by Communa & Zion 604

Astrix – HOMmega Rec 
בשלב הזה, אתם כבר מבינים שקורה כאן חיבור של פעם בכמה שנים. מלכי הפסייטראנס הגדולים ביותר, על במה אחת, במשך כמה שעות בהן הכל אפשרי.

ומי אם לא אסטריקס, אחד האומנים הגדולים ביותר בעולם, גאווה ישראלית ששמו הולך לפניו, יחבר אותנו לעצמנו מחדש. כדי שנוכל לחיות את הרגע הזה. שום דבר לא יישאר אותו הדבר אחרי הסט הזה… וזאת הבטחה!

Oforia – Mdma Rec
עופר דיקובסקי, אחד מחלוצי תנועת המוסיקה האלקטרונית פסיכאדלית של שנות ה 90, מוסיקה שלימים תקרא בשם ” גואה טראנס “. עם קריירה שהחלה כנדבך מרכזי בהרכב הטראנס האגדי ” אינדור ” ופרוייקטים שנגעו בנצח דוגמת “אופוריה” ו ” טאנדו “, החל עופר להשפיע על דור שלם של מאזינים ואמנים עם סאונד עשיר ומתוחכם, שלא היה אופייני ליוצרים ישראלים אחרים בזאנר באותה התקופה.

המוסיקליות המורכבת והסאונד החורט הפכו את עופר לישראלי הראשון שחתם בלייבל הבריטי האגדי דראגון פליי וביססו את מעמדו כאחד המוסיקאים הישראלים המצליחים ביותר בזאנר הגואה טראנס.

The Square – Zion 604 
הרכב העל שמורכב משידאפו וסקיזולוגי’ק, צמד וותיק שחרש במשך שנים את העמדות והחליט גם ליצור מוזיקה ביחד אחד הפרוייקטים המוזיקלים המרתקים של התקופה האחרונה.

Alien Project 
אחד האבות המייסדים של ז’אנר הפסייטראנס בישראל עושה קאמבק מדהים של אכות, נוסטלגיה, טוב טעם, כריזמתיות יוצאת דופן על העמדה וזו רק ההתחלה! מי שחווה את ארי לינקר במסיבה יודע שהוא אחד הדיג’ייז הטובים שנראו פה!

ON3 – HOMmega Rec 
למי שעדיין לא חווה, הכירו את יוניון ג’ק הישראלי. ואולי אף יותר מזה. היכולות הוירטואזיות שלו לסתנז סאונד הפכו אותו לאחד האומנים הבכירים ביותר בהוממגה רקורדס בשנה האחרונה ונראה שסוף סוף לאחר שנים של יצירה, on3 מקבל את ההכרה באומן בינלאומי בכיר בכל העולם.

הסטים שלו הם חוויה יוצאת דופן. סם וולר הוא השם מאחורי הפרוייקט האניגמטי on3.עם נסיון עשיר בעולם הטראנס שכולל שותפות בפרוייקט האגדי בלאק & וויט ו פ.פ.ס פרוג׳קט – סמואל מגיש לנו פרוייקט חדש שמאופיין בסאונד אנלוגי בלתי מתפשר ומוסיקה מרהיבה ביופייה. אחרי שיחרורים בלייבלים נחשבים דוגמת פלטיפוס, סמואל הוציא בזאיון 604 איפי זהב אשר נכנס לרפרטואר של הלייבל.

Nativ 
מכשף קוסמי אינטרגלקטי, קוסם נובים מדופלם. אחד כזה שמבעיר את העמדה ברגע שהוא נוגע בה. כזה הוא נתיב. האנרגיות שיוצאות ממנו לרחבה הופכות אותה למרק מבעבע במיוחד של אושר, אהבה וכל מה שבניהם! צריך לחוות את זה כדי להבין.

Lounge after Hours
Shidapu – Zion 604
רועי ששון הוא צלע במשולש הכישרוני שנקרא שידאפו, הרכב טראנס שפעל באמצע שנות התשעים תחת הלייבל פונוקול ובו היו חברים מלבד רועי גם ארז אייזן ( אינפקטד משרום ) ומיקי ליטבק ( דומסטיק ). לצד הסגנון הנצחוני ולהיטים רבים עליהם הם חתומים, התפרסם ההרכב בעיקר בשל גילם הצעיר של החברים בו, 14-17, דבר שלא היה שכיח בזמנו.

לצד פרוייקטים אלקטרוניים שונים בקריירה שנמשכת קרוב ל 22 שנים, רועי הוא בעליו של לייבל האולדסקול הראשון בישראל – זאיון 604. יחד עם שותפו בלייבל סטפן ספיבק, הם פועלים לשימור מוסיקת הגואה תוך כדי הקפדה על שחרור קטעים שלא היו רואים אור אלמלא הלייבל ושילוב של אמנים מקומיים מוכשרים בזאנר.

SQUAT FLOOR 
Powered by Savta
יש דברים שהפכו לנוהל, כמו החיבור הבלתי נגמר בין סבתא לסקוואט. טובי האומנים והדיג’ייז בעולם פוקדים שבוע אחר שבוע את העמדה הלוהטת שדווקא עכשיו בימי הקיץ מביא משב רוח מרענן ומלא בעצמות לעיר.

Marion Cobretti – Ritter Butzke, Berlin
ממשיכים להביא לכם את הטוב ביותר, האיכותי ביותר, הלוהט ביותר, הבועט ביותר, המלטף ביותר ובקיצור…. את מה שסבתא אוהבת!

Kadosh B2B Omri Guetta 
בפעם הראשונה מנגנים יחד, מעניין מאד באמת לשמוע איך השילוב האקלקטי הזה יעבוד ביחד. כדאי שתתפסו מקום טוב מול העמדה ותנו להם לעשות אתכם אהבה. אהבה כזאת שכותבים עליה בספרים, שמספרים עליה שפעם הייתה כאן. אהבה של סוכות מצילים בחוף נטוש. אהבה אמיתית, ולא סטוץ חולף, אפילו שזה רק לילה אחד. קדוש ועמרי גואטה. בסט אחד ארוך, שיחזיר לסבתא את הרומנטיקה!

Assaf adato B2B E-bony 
הצמד הזה לא מפסיק להפתיע אותנו אף פעם! החיבור הזה מוציא את הטוב ביותר משניהם, זה שובב, זה נועז וזה תמיד אבל תמיד פוגע במקומות הרכים ביותר. צפו פגיעה!

LOUNGE FLOOR 
Powered by Zion 604
Collectors Night

Itstroobalica Suntrip Rec
רן נואמה המכונה איצטרובליקה .. מהאספני גואה טראנס מהגדולים בעולם, כן כן בעולם. עם אוסף תקליטים ודיסקים מהנדירים שיצאו עד היום.. איצטרובליקה שחתום בלייבל של סאן טריפ עם חוש טעם מוזיקלי רוחני ומיסטי ויכולות מיקס מהטובים שיצא למיקסר להכיר.. סט מלא במוזיקה נדירה ואנריליס… אז יש למה לחכות עוד קצת ואנחנו שם.

Jooloos 
אין חובב גואה מושבע שלא פגש את התופעה הזאת שנקראת ג’ולוס. באמתחתו ארכיון מוזיקלי שבקלות היה יכול להפוך לספריית אספנים בפני עצמה. הניסיון רב השנים על העמדה הביא את האהבה הגדולה שלו והידע הנרחב לשלמות הביצוע. חכו ותשמעו 🙂

Octapulse VS Niro 
אין אחד בישראל שחי את מסיבות המחתרת של ז’אנר הגואה שלא חווה את האיכויות הבלתי נגמרות של האיש הזה סטפן והפעם בשיתוף פעולה יוצא דופן שטרם נראה בעיר! בחמישי הקרוב אתם תקבלו מהם הצגה שלא תשכחו עוד שנים רבות!

Planet 604 Puzzle bookings 
שי אברהם או פלאנט 604 אספן גואה טראנס כבר מעל עשור.. והבעלים של Puzzle bookings לאחר שנים של אספנות החל לנגן אסיד טראנס וגואה טראנס וניו סקול מלודי של בלייבל סאן טריפ.. שי מכין לכם מסע מוזיקלי עוצמתי ומיסטי מפתיע ומרגש… אז אתם מוכנים לצאת למסע בזמן ?

Galita Vs Zada 
השילוב הזה מביא עימו עשרות שנים של ניסיון, טוב טעם, מחתרתיות אמיתית, בועטת, לא מתחנפת, מדויקת להפליא ועטופה במיקס מושלם של רגשות ויכולת מיקסינג אדירה!!

Psychonout 
אבי ארז הוא ללא ספק אחד הכשרונות העולים והבולטים בישראל. השילוב בין סטייל הרטרו למציאת סאונדים עכשווים מרתקים ומדויקים, לוקח את הרחבה לטיול אמיתי בין כוכבים. אבי הוא דמות מוכרת וותיקה בסצינת האמנים המקומית חרף גילו הצעיר יחסית אם ניתן לתאר במשפט, אז כשחשיבה של פעם פוגשת סאונד של היום!

K9@4 
כמו פאזל רב חלקים, כמו השם המורכב, כך גם המוזיקה. המונח brainfood הוטמע בדיוק בשביל סטים כאלה!! קובי הרוש הוא גאווה ציונית מקומית, אח סופר מוכשר עם נשמה אמיתית במוסיקה ומוסיקה בנשמה. קובי יינגן מגוון חומרים ששייכים לזאנר הלילה, אולד סקול גואה טראנס בסאונד אפלולי. לחובבי הז׳אנר מובטחת חוויה אמיתית!

מנהלות או להיות:
* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה, זאיון 604 וסבתא
60 ש”ח עד 1:00
80 ש”ח עד 2:00
לאחר מכן המחיר עולה ל-100 לרשומים
המחיר המלא עומד על 120₪
– –
* עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
* שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:00 ו-2:00 בהתאמה, יהיה זכאי להנחה.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!

* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה.
* אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן.
* מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולרים ברחבות, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

KEEP IT FRESH

כרטיסים ומידע

7, ליוני
החל מ 23:55 עד 21:55
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK FLOOR
Astrix
Oforia
The Square
Alien Project
ON3
Nativ

SQUAT FLOOR
Marion Cobretti
Kadosh B2B Omri
Assaf adato B2B E-bony

LOUNGE FLOOR 
Itstroobalica
Jooloos
Octapulse VS Niro
Planet 604
Galita Vs Zada
Psychonout
K9@4

Lounge after Hours
Shidapu

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!